Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Usikker ang. Go
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Usikker ang. Go

Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53224

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Jeg har i dag en P&T, en MB, en Bee og en Zapp.. Føler jeg har for mange vogner. Lurte på om jeg skulle selge P&T og Bee og kjøpe Go med søskenbrett. P&T blir ikke mye brukt, men er kjek å ha de dagene vi går langt med begge ungene, ungene er 2 og 5. 5 åringen er veldig liten, og blir derfor fort sliten når vi går langt. Er det noen som har gode erfaringer med søskenbrett? Eller burde vi bare beholde P&T til vi ikke lengre ha vogn behov?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53236

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi gikk fra P&T til MB med søskenbrett da eldste var 3 år, det har hendt kanskje max 5 ganger at jeg har savnet sittemuligheten i P&T vognen ellers har det fungert aldeles supert med søskenbrett!

Nå har vi ikke trillet i timesvis da, men rundt 30 min++ har det blitt og det gr veldig fint. Tror godt vi kunne ha trillet ganske mye lenger også :) Nå er mine 2 og 4, og det har hendt at de har byttet på så storebror har fått hvile seg litt i vognen og lillebror har stått på brettet litt. Det er alltid stas ;)

Så jeg hadde kvittet meg med p&t tror jeg. Bortsett fra søskensetet, er jo MB og P&T ganske like vogner, bare at MB har bedre trillecomfort. Ville mye heller hatt en GO i tillegg ;)

Både kiddyboard og buggyboard passer MB, Go har eget søskenbrett som skal være bra. Lurer på om du også kunne hatt buggyboard på begge vognene
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53250

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
MammasLilleVidunder skrev:
Lurer på om du også kunne hatt buggyboard på begge vognene
Jeg har brukt buggyboard på begge disse, det passer dog best på mb. Femåringen min får stå på tverrstangen på go, så da har det ikke vært nødvendig med brett.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53275

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Grunnen til at jeg har mb i tillegg er at P&T kun blir brukt om jeg trenger at begge kan sitte, for den vognen er ikke noe god å trille... men d er få vogner som er god å trille i forhold til MB, til og med bee blir tung å trille i forhold!!! Og den vognen er jo pitte liten.. Så burde selge både bee og P&T og heller ha go med søskenbrett. Noen som har bilde av Mb med søskenbrett? Forestiler beg at den vognen ikke er god å trille med brett fordi det er så kort avstand fra ryggen til vognen og til håndtaket, ser liksom ikke ut som om at det er plass til søskenbrett, men der ser Go mye bedre ut, mye større avstand.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53290

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Siden jeg hatt bege disse vognene kan jeg bare avkrefte det du sier:) Nå vet jeg ikke med andre brett med men buggyborad er GO nesten umulig å trille fordi brettet står så langt ut at man ikke får plass til bena. Men MB er ikke det et problem. Men vognen er selvfølgelig ikke ilke god å trille med brett som uten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53335

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi har GO med søskenbrett, MB og Zapp. Superduper fornøyd med dette. Vi var vel en av de første som fikk GO her inne, og vi elsker vår!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53407

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Reipok skrev:
Siden jeg hatt bege disse vognene kan jeg bare avkrefte det du sier:) Nå vet jeg ikke med andre brett med men buggyborad er GO nesten umulig å trille fordi brettet står så langt ut at man ikke får plass til bena. Men MB er ikke det et problem. Men vognen er selvfølgelig ikke ilke god å trille med brett som uten.


Det hadde ikke jeg trodd :) Men tror deg siden du har prøvd. Men jeg trodde Go kom til å fungere kjempe bra med brett siden det er så langt styre på den, altså at det blir så lang avstand fra den som triller til sittedelen. På MB er det så kort, så det var derfor jeg trodde Go ville være bedre enn MB med brett. Tror jeg har bestemt meg da for å droppe Go, også på grunn av alle barnesykdommene vognen har. Jeg får heller ha Go til neste babyen :D

Hvilke brett passer MB? MB har vel ikke eget brett? Det er vel ikke noen universal brett som passer både MB og Bee ? :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53412

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lascal buggyboard og Lascal Kiddyboard passer begge til MB, tror ikke det finnes noen som passer bedre. Om du går inn på hjemmesiden deres kan du se brettene, og finne en oversikt over hvilke vogner de matcher og hvor godt de matcher samt ett bilde av brettet på vognen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53417

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Usikker ang. Go 14 år 2 måneder siden #53424

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
MammasLilleVidunder skrev:
Lascal buggyboard og Lascal Kiddyboard passer begge til MB, tror ikke det finnes noen som passer bedre. Om du går inn på hjemmesiden deres kan du se brettene, og finne en oversikt over hvilke vogner de matcher og hvor godt de matcher samt ett bilde av brettet på vognen :)


Ja jeg har sett at lascal har brett som skal passe godt til MB. Tenkte jeg skulle ta med meg vognen en dag til butikken og prøve brettet på med storebror oppå brettet. Siden hva jeg tror ikke altid stemmer (ang. brett på go - noe som jeg så for meg at skulle være perfekt - men som tydelighvis ikke var det). Må se hvordan det blir før jeg har bestemt meg helt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.789 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!