Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Så mznge Bugabooer
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Så mznge Bugabooer

Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53209

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det er på Finn for tiden! Det er jo en håndfull bare på førstesiden, mange med vinterhjul og det hele. tror dere eierne bytter dem ut med Go? :knegg:

Blir jo litt fristet jeg da, de har unket litt i bruktpris også :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53210

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tror nok det er en grunn, ja ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53211

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Men min erfaring har dessverre vært er at byttet mellom disse to ikke er verdt annet enn at man får noe bedre trillekomfort og demping (med go). Synes så langt at kvaliteten tekstilene på bugaboo er en del bedre enn på go. Men så er det spennende å prøve noe nytt ;) om du slår til på bugaboo skal du vite at folk har problemer med de understellene også ;/ kjøper du brukt, så pass for all del å få med kvittering, og få sett og undersøkt styret på vogna før du kjøper (sjekk at ikke teleskopstyret sklir ut).
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53213

  • Luna
  • Luna's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 63
Har nå sett flere kroke seg frem på vinterføre her, så ikke så alt for enkelt ut da... Men de hadde ikke vinterdekk alle...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53214

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg er forferdet over at du ikke er fra deg av begeistring, Empa :laugh:
Det var jo veldig uflaks at du skulle få problemer med din fra første stund også da. Og tekstilene tror jeg er veldig en smakssak. Bortsett fra med teutoniaene har jeg ikke vært så fornøyd med tekstiler og kalesje på noen annen vogn før :)
Bytter nok ikke ut Go til fordel for buggis, men skulle likt å prøve begge :) Morsomt å se hvor fort det kan gå nedover med bruktprisene bare, husker de lå på rundt 6-8000 før, og nå er de nede i 5-6. Men da er de tjo forskjeller mtp tilbehør og bag/ikke bag selvsagt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53223

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Kansje jeg kan være glad jeg solgte min før nyttår da siden prisene er på vei nedover, fikk 6000 for vognen uten noe som helst tilbehør... og vognen var nesten 2 år gammel. Helt vilt at folk er villig til å betale så mye for brukte vogner. For 6000 kan man velge mellom mange nye vogner. Jeg solgte den med helt nytt understell, det var vel det 4 understellet..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53227

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Du burde jo ha bedt om å heve kjøpet og fått alle pengene tilbake om det var 4. understellet. Bruker forbrukerkjlpsloven nå, for alt den er verdt ;) etter et nytt understell og 2 reparasjoner krevd jeg å heve kjøpet eller ny vogn :) og sånn ble det ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53229

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Så til og med en bugaboo her i byen en dag :blink: Med vinterdekk da! Hadde jo litt lyst til å springe etter og bli kjent med henne da :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53249

  • Luna
  • Luna's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 63
nimmi skrev:
Så til og med en bugaboo her i byen en dag :blink: Med vinterdekk da! Hadde jo litt lyst til å springe etter og bli kjent med henne da :P

Hihi, sånn hadde jeg det før med folk som trillet MB;) Ville prate med dem og høre hva de syntes og alt mulig... Men turde aldre... :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53251

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Etter min mening er bugaboo først og frems utrolig lekker, og ikke så mye mer. Go er mye mer vogn for pengene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53252

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
min mening også, uten å ha prøvd bugaboo :p Skulle gjerne hatt muligheten til å bytte trekk på Go, men der slutter det egentlig :)
Syntes bare dte var påfallende mange bugabooer på Finn nå, til en del lavere pris enn de lå på ifjor. Stusser over hvorfor, om de skal ha Go hele gjengen :laugh: Ellers er den kanskje ganske liten i sittedelen og mange må ha ny før vognperioden er over?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53256

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Jeg har hatt et par bugabooer, og mener det likevel. Kanskje mange selger nå fordi de er møkk lei av å trille den på snøen? Mange steder har jo snøen lagt mye lenger enn vanlig nå.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53259

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Den kan vel ikke være vrre enn Go på snø, særlig ikke med vinterhjul? Men jeg har fått med meg at det har vært en del feil på Bugaboo også, understell og styre og slikt, og det er jo grunnen til at jeg har vurdert å kvitte meg med Go. Er liksom litt irritert på hele vogna, selv om jeg får nye deler når noe er gale.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53262

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Ja, jeg forstår godt at du er lei når det stadig er noe gale med den! Du kan ikke få hevet kjøpet?
Men jeg synes go er bedre enn buagboo på vinterføre, hjulene er liksom litt bredere. Men da uten vinterhjul da, de har jeg ikke prøvd. Men buagboo har veldig dårlig fjæring, så med vinterhjul er den ikke noe tess. (for de er ikke svingbare)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53263

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg prøver å heve kjøpet nå jo, eller få ny vogn :) har sendt mail (kjøpte den på ferie på vestlandet), men ikke fått svar. Får sende mailen som brev også, har ikke veldig lyst til å ringe :dry:

Go har vært overraskende Go på vinterføre, men jeg må innrømme at jeg sender stjålne blikk av misunnelse når jeg ser buggise rmed vinterhjul ;) Men jeg syntes jo buggis var stiv som ens tokk uten vinterhjul, kan tenke meg at den er kjip med!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53271

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Jeg ville ringt, det er vanskeligere å avvise folk på telefon enn på mail.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53272

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes Go er en mellomting mellom Bugaboo med småhjula og Bugaboo med vinterhjul. Altså, bedre enn buggis med små hjul, men ikke like framkommelig som buggis med vinterhjul ;)Synes go er mer stabil enn buggis, mer stødig, og den har bedre fjæring. Kanskje jeg blir enda mer venn med den etterhvert som jeg får brukt den ;) Angrer ikke at buggisen ble byttet ut med Go, så jeg er jo ganske fornøyd (tross støvtiltrekkende stoff og litt slækk kalesje ;)).
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53280

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
De fire understellene var bare litt av reklamasjonene!!!

Første gang med problem begynte med stellevesken: den raknet - fikk ny

Andre: skruen i styret datt ut, vognen og klumpen min holdt på å dette ned trappen - fikk nye skruer

Tredje: understellet skled ut med ny skrue, pluss at det var blitt skjevt - fikk nytt understell

Fjerde: understellet skled ut i reguleringen - nytt understell

Femte: første trille tur med vinterhjulene - understellet knakk ned i ene siden - vognen var ikke kjørbar og måtte ha lånevogn til jeg fikk nytt understell

Sjette: knappen som regulerte sitte posisjonen hang seg opp - ny ramme

Syvende: kjøpte sommer kalesj - sommer kalesjen var feil sydd - kalesjen ble da alltid krølllete da den var åpen, bugaboo sende butikken 3-4 stykker før jeg fikk en som funken noe lunne - fikk da ny kalesj, spiler og fester til spilene og uv nett, uv nettet som jeg hadde var for kort til å feste det på vognen, men der tror jeg problemet egentlig lå i kalesjen, fikk no ny

åttende: setestoffet raknet - nytt sete

niende: knappen på rammen hang seg opp igjen - ny ramme

tiende: ett eller annet med parasollen, den hang og dinglet - ny parasoll

ellevte: glidelåsen på vognposen raknet - ny vognpose

Oi trodde ikke det var så mangen reklamasjoner, men nå når jeg har skrevet det ned så er jo det helt sykt!!! Skulle ha hevet kjøpet, men trodde ikke jeg kunne det.. Greit at det er god sørvice at man får ny vare etter få dager, men når alt går i stykker, opp til flere gange, så er noe hakkende gale, og som vogn fanatiker så passer jeg nesten bedre på vognen enn ungene. .. :lol:

Tror jeg skal sitte meg ned å skrive et brev til holland og i den hensikt om å opplyse de.. For irretere litt at bugaboo liksomm er verdens beste kvalitet osv.. og så går det i stykker hele tiden. Så det var en letteste å selge vognen, orket ikke mer problemer, var livredd for å humpe den ned en trapp eller fortaus kant til slutt!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53281

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
MariHønaMedHvitveis skrev:
min mening også, uten å ha prøvd bugaboo :p Skulle gjerne hatt muligheten til å bytte trekk på Go, men der slutter det egentlig :)
Syntes bare dte var påfallende mange bugabooer på Finn nå, til en del lavere pris enn de lå på ifjor. Stusser over hvorfor, om de skal ha Go hele gjengen :laugh: Ellers er den kanskje ganske liten i sittedelen og mange må ha ny før vognperioden er over?


Du kan bytte ut litt av tekstilene på Go, det eneste er at det ikke er kommet i norge enda, de har det i spania, og jeg har forhørt meg både på en brio butikk og barnas hus, og de har vært i kontakt med Brio Norge, første gang så viste de ingen ting, andre gang så hadde de hørt om det.

Det de selger i spania det er ett sett med kalesj og bumper bar trekk. Fargene de har er gull og sølv, grunnen til at jeg spurte om dette i norge var for å forhøre meg om det kom i andre farger også.

Kalesjen man bytter ut er den fremste delen, altså kun den delen man ser når vognen er i sitte stilling, tror jeg, tror kalesjen deler seg der en plass at man kan ta den av, men har ikke go selv så er ikke hundre prosent sikker på hvilken del man kan ta av. Men kalesj og bumper bar cover selges iallefall, det vil nok være mulig å kjøpe om ikke så altfor lenge i norge.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53285

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det var mye problemer med en vogn! Djeezes!Kult at man etterhvert kan bytte tekstiler til Go også :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53286

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53293

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Yuhuuuu, Moldess! Hipp hurra for muligheten til å stasje opp Go :cheer:
Og herlighet, jeg tror jeg bare legger fra meg tanken på Buggis, gidder ikke en vogn med ENDA fler skranglerier enn Go :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53296

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53312

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
woopsy skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Jeg tror problemet med bugabooene begynte etter at 2008 modellen kom.. iallefall det jeg har inntrykk av.. jeg kjøpte min i slutten av 2007, ventet på 2008 modellen, og da jeg studerte vognene for å bestemme meg for hvilken så var alle super fornøyd med kvaliteten osv.. Så jeg tror at etter salget eksloderte så ble kvaliteten dårligere..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53317

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53323

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Ja, største grunnen jeg ikke ville ha min lengre var rett og slett at jeg hadde helt panikk for at håndtaket skulle skli ut igjen. Men det skal no sies, tror folk som er litt over gjennomsnittet interesert i barnevogner, er veldig mye mer pirkete enn "vanlige folk". Har nok sammenheng med at vi konstant leter etter den perfekte vognen!!!

Empa: du skrev at de foarndret styre pgr av sikkerhets mangel ved tiligere modeller, hva var problemet med løsningen som var frem til 2008?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53326

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53332

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det var en test som ble foretatt hvor vogna kom veldig dårlig ut. Da ble styret "forbedret" til det som er idag. Det er i allefall slik jeg har skjønt at det var.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53334

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Var det ikke noe med 07 eller 08 som trakk til siden også ?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53350

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
LogK skrev:
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:

Tror ikke det finnes den vogn jeg overhodet ikke har lyst til å teste ut :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53361

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
LogK skrev:
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:

Tror ikke det finnes den vogn jeg overhodet ikke har lyst til å teste ut :laugh:

Etter min erfaring er den verdt å teste ut da, men mulig d er jeg som har vært utrolig heldig.. :huh: :P

Jeg stod nesten me klump i halsen da de tok den me seg, og da jeg gjorden den klar skulle snuppa sitte i den og ville ikke ut :S
Prøvde å få henne til å sitte i den andre vognen hennes istedenfor, men d nyttet ikke..
Så ble veldig usikker på d salget, men en vogn måtte ut og mannen var klar på at d måtte bli den :(

Kanskje jeg må prøve en Go for å døyve savnet etterhvert :laugh:
Men da må Mondialen ut og vet ikke om jeg er klar for d ennå :unsure:
Ihvertfall ikke om d er så mye feil me de.. Mondialen er ihvertfall sikker og pålitlig :)
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av woopsy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53363

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ser ikke utr til at den har tapt popularitet heller, de forvinner ganske fort fra finn. Helt sikkert en bra vogn som jeg hadde drømt mye om hvis ikke Go hadde kommet i hus først :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53383

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
LogK skrev:
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:

Tror ikke det finnes den vogn jeg overhodet ikke har lyst til å teste ut :laugh:

Kan hende jeg fikk min dose i Bee'en.. :knegg:
Jo takk, det er mange jeg ikke har lyst å prøve faktisk... :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53386

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Bugabooen er en kjempe bra vogn, men det trekker veldig ned at det er så ekstremt med reklamasjoner, og garantien burde være 2 år også på delene! Savner bugabooen min, det er en nydelig vogn, men jenten min hatet å sitte i den og det var hele tiden noe som gikk i stykker på den...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53394

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Kjip opplevelse da Moldes..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53396

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:

Du och jag :S Men så var ikke dette akkurat noen positiv lesning heller da
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Så mznge Bugabooer 14 år 2 måneder siden #53411

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
LogK skrev:
.... og jeg er fortsatt en av de som overholdet ikke har lyst å teste denne :sparke:

Du och jag :S Men så var ikke dette akkurat noen positiv lesning heller da

:hug1:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.743 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!