Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd?

Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd? 14 år 2 måneder siden #52941

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Noen som vet om noen sider på nett hvor jeg kan bestille? Tenkte å kjøpe mountain buggy jeg.
Hvordan er det med tvilling/søsken vogn egentlig? Må jeg kjøpe en bag utenom visst jeg skal ha det? Jeg er helt grønn.. Men har altså en gutt på 19 mnd og får en til i juli:)
Litt tidlig å kjøpe vogn enda kansje men nå reiser mamsen og de til usa den 26 feb så då må eg jo bare slå til!
Å kunne jeg få vogna sendt til hotellet deres?

takknemlig for den hjelpen jeg kan få! ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd? 14 år 2 måneder siden #52942

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oi. Den overskriften var lei :P FORELDRENE mente jeg seff!
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd? 14 år 2 måneder siden #52943

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
De skal til new yourk forresten!
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd? 14 år 2 måneder siden #52944

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Forresten så vet jeg ikke om jeg skal ha MB. tenker på den men har de tfk der også! Eller kansje babyjogger, er det noe? uff..vanskelig dette her.. :dry:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forledrene mine skal kjøpe søsken vogn i USA til meg, hvor bestiller jeg på forhånd? 14 år 2 måneder siden #52959

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du må kjøpe bag separat ja, og det skal være mulig å få bestilt til hotellet. Er vel kanskje best å gå inn på sidne til MB, finne forhandlere på nett i/rundt N.Y og sende en mail :)
Har hørt om flere som har fått bestilt til hotellrommet, men aner ikke hvor de har kjøpt fra. Går sikkert også an å maile selgere på ebay.

TFK er jeg ganske sikker på at ikke selges i USA, men Easywalker er å få tak i om det kan være aktuelt.

Babyjogger vet jeg ingenting om, men den burde vel være rimelig lett å få tak i i USA. De ser jo ut til å være gode vogner, men har hverken sett eller lest noe om tvillingvognen deres.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.736 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!