Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner?

Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52940

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52946

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
dette har nettopp skjedd med min, venter på ny ryggplate fra brio nå..
en uke etter at jeg hadde klaget på den, så oppdaget jeg at bremsen ikke går i lås (kun på et hjul) og at framhjulene låser seg selv hele tiden..

har enda ikke fått kontakt med ENG, både ringt og sendt mail så nå er jeg rimelig lei... vognen som jeg har vært så gla i er på vei til søppeldynga snart :woohoo:
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52947

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Det er vel dette som er forbedret på de nye vognene. Så da er det sikkert en gjenganger, desverre :blush:

Håper det ikke tar så lang tid før jeg får tilbake vognen min. Er faktisk blitt veldig glad i den :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52948

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Ikke skrem en på barnevognjakt sånn da, Brio Go er liksom den vogna som ligger øverst på lista om dagen... :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52949

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
studine skrev:
Ikke skrem en på barnevognjakt sånn da, Brio Go er liksom den vogna som ligger øverst på lista om dagen... :D

De feilene som er snakk om her er utbedret på 10 modellen;) Vognen er utrolig bra ellers :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52951

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, så uheldige :(

Gratuløerer med ny vogn bigmama :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52958

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
min også, venter ny i posten, de skulle bestille for uker siden. må vel purre :dy: nå knyter vi knute hver gang vi regulerer ryggen - IKKE praktisk :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52960

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
MariHønaMedHvitveis skrev:
min også, venter ny i posten, de skulle bestille for uker siden. må vel purre :dy: nå knyter vi knute hver gang vi regulerer ryggen - IKKE praktisk :angry:

:laugh: her er det sløyfe på ryggen :P
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52961

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vimsi skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
min også, venter ny i posten, de skulle bestille for uker siden. må vel purre :dy: nå knyter vi knute hver gang vi regulerer ryggen - IKKE praktisk :angry:

:laugh: her er det sløyfe på ryggen :P

:laugh: ja det høre sut som en verdig løsning :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52975

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #52993

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53023

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
LogK, ja regner med at det kom til å bli vanskelig, men vognen har jeg kjøpt brukt, har kvittering fra der den ble kjøpt, sendt mail til de og prøvd å ringt men ingen svar foreløpig..
men nå skal det og være sagt at jeg er enn veldig utålmodig sjel så alt skulle gjerne vært gjort igår :laugh:

skal smøre meg med litt tålmodighet nå :cheer:
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53027

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvor er den kjøpt, Vimsi?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53038

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vimsi skrev:
LogK, ja regner med at det kom til å bli vanskelig, men vognen har jeg kjøpt brukt, har kvittering fra der den ble kjøpt, sendt mail til de og prøvd å ringt men ingen svar foreløpig..
men nå skal det og være sagt at jeg er enn veldig utålmodig sjel så alt skulle gjerne vært gjort igår :laugh:

skal smøre meg med litt tålmodighet nå :cheer:

Da er det nesten bedre å ringe en annen butikk og få de til å ta saken. Mange som gjør det. ENG vil sjelden sende utenom bedrift
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53066

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
LogK skrev:
Vimsi skrev:
LogK, ja regner med at det kom til å bli vanskelig, men vognen har jeg kjøpt brukt, har kvittering fra der den ble kjøpt, sendt mail til de og prøvd å ringt men ingen svar foreløpig..
men nå skal det og være sagt at jeg er enn veldig utålmodig sjel så alt skulle gjerne vært gjort igår :laugh:

skal smøre meg med litt tålmodighet nå :cheer:

Da er det nesten bedre å ringe en annen butikk og få de til å ta saken. Mange som gjør det. ENG vil sjelden sende utenom bedrift

Hmm tror du en annen butikk vil gjøre det?
nesten så jeg ringer utstyrsbutikken her i nærheten, vet de har brio, men ikke Go..

har enda ikke hørt noe fra Kids and care..
ble ekstra utålmodig idag, det ene framhjulet låste seg hele tiden da vi var på tur.. sikkert 10 ganger på en liten time... :angry:
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53070

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vimsi skrev:
LogK skrev:
Vimsi skrev:
LogK, ja regner med at det kom til å bli vanskelig, men vognen har jeg kjøpt brukt, har kvittering fra der den ble kjøpt, sendt mail til de og prøvd å ringt men ingen svar foreløpig..
men nå skal det og være sagt at jeg er enn veldig utålmodig sjel så alt skulle gjerne vært gjort igår :laugh:

skal smøre meg med litt tålmodighet nå :cheer:

Da er det nesten bedre å ringe en annen butikk og få de til å ta saken. Mange som gjør det. ENG vil sjelden sende utenom bedrift

Hmm tror du en annen butikk vil gjøre det?
nesten så jeg ringer utstyrsbutikken her i nærheten, vet de har brio, men ikke Go..

har enda ikke hørt noe fra Kids and care..
ble ekstra utålmodig idag, det ene framhjulet låste seg hele tiden da vi var på tur.. sikkert 10 ganger på en liten time... :angry:

De fleste butikker har muligheten til å gjøre det. Det koster ikke dem noe, når det er en reklamasjonsak, om de ikke har en rævdårlig avtale. Det gjør ikke noe om de ikke har Go, de må bare ha avtale med ENG
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53175

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av Vimsi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53176

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53182

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53186

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
[hide]hmm, skal ringe ned der jeg kjøpte den og si at >"jamen alle andre jeg kjenner har fått ny vogn " ;) Nie, sendte mail på onsdag var det vel, eller tirsdag, ikke fått svar. Får kopiere mailen og sende det i posten også da, vil ha fortgang nå!
Bra det ordnet seg for deg ihvertfcall :)/hide]
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53198

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Var det ikke du, Marihøna som nevnte noe om at det sorte trekket blir mindre støvtiltrekkende etterhvert? Håper det stemmer ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53218

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jo, det har jeg fått inntrykk av er manges erfaring :) Husker ss skrev at hun gikk rundt med klesrulle i stelleveska i starten, tror ikke hun gjør det lenger ;)
Min grå trakk også til seg litt i starten, det bare syntes ikke så godt. Ikke oe problem nå :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53260

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Da jeg hadde svart go synes jeg også at den trakk støv, men med den brune og den grå jeg har hatt har det ikke skjedd.
Når det gjelder knotten på ryggen er det helt klart en reklamasjonssak.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53265

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den brune og den grå? og den sorte? Har du hatt tre?? :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53268

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Haha.. Je, først hadde jeg svart, men solgte. Så angret jeg, og kjøpte ny i brun, den reklamerte jeg på, og da valgte jeg grå på den nye jeg fikk :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53320

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Jeg har vært i tvil lenge om jeg skulle gå for Go eller ikke. Endelig, ved hjelp av denne tråden så har jeg bestemt meg, jeg kommer ikke til å prøve Go denne vognperioden!!!! Kansje til nestemann når vognen er utbedret til det perfekte ;)

Tusen takk jenter, slike tråder er gull verdt når man leter etter den perfekte vognen som man slipper tusen reklamasjoner med! Tror ikke den fins noe mer irreterende å måtte til stadighet reklamere.. ble så lei etter bugabooen, det var det hele tiden noe som dukket opp, før den så hadde jeg en zapp som også var ett problem barn!

Kjipt å høre at det er så mye gale med Goen, men det er vel ofte slik med nye produkter, ikke alt som dukker opp før vognen er skikkelig i bruk. Så derfor venter jeg, litt skuffet, men litt lettet også.. det er kjempe stressende når man vil ha ny vogn ett øyeblikk, men i neste alikevel klarer å kvitte seg med de man har!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Go, er dette noe som har skjedd på andre vogner? 14 år 2 måneder siden #53324

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
ENG pleier normalt å sende nye deler eller vogn. Så om du møter motstand Marihøna, syns jeg nesten det kan heller minne om at butikken ikke ordlegger seg rett, eller ikke vil. ENG er de som er minst vanskelige med reklamasjoner.

Jeg hadde sort, og den "mettes" etterhvert, og tiltrekker seg ikke så mye støv som i begynnelsen.

Etter salgstallene til GO å dømme, er det ikke MANGE reklamasjoner. Men helt klart, inne på et barnevognforum møtes man, og det kan oppfattes slik. GO har hatt mindre reklamasjoner enn det som er "normalt" på helt nye modeller.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.874 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!