Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Koelstra Latinique? *har bestilt*
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Koelstra Latinique? *har bestilt*

Koelstra Latinique? *har bestilt* 14 år 3 måneder siden #52568

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Starter egen tråd for ikke å kuppe Maybeme sin :)

Har aldri hørt om denne vogna før, men gikk inn å så på hjemmesiden og den ligner jo MB OG har vendbar sittedel :jippi:

Kan noen fortelle litt om den?
Er den helt okei eller noe man bør styre unna?
Og funker den i nord Norge og vintervær som vi forhåpentlivis får snart?
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52569

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Bare kupp ivei du, jeg er mester på det selv. :laugh:
Vel, jeg trodde Latinique var drømmevogna mi, men det var noen ting jeg ikke likte med den, og det er kanskje fikset på den nye versjonen. De doble forhjulene er kanskje ikke optimalt på vinterføre, men det fikk jeg aldri testet. Den virket stødigere enn andre trehjulinger jeg har prøvd, men jeg vet ikke hvordan den er i forhold til MB.
Søk på koelstra eller latinique, så finner du innlegg jeg har skrevet om den tidligere.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52570

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Leste litt nå, kjedelig at du ikke var fornøyd med vogna. I teorien virker det jo som drømmevogna i og med at den er vendbar, men nå ble jeg ennå mer forvirret :knegg:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52571

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, kanskje du skal ta og be om å få tilsendt Maybeme sin vogn, og så kan du betale henne tilbake :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52573

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
hihi, kanskje du skal ta og be om å få tilsendt Maybeme sin vogn, og så kan du betale henne tilbake :S

Hehe, spørs om jeg blir fornøyd med de tingene om ikke hun er det :laugh: Jeg ble litt nyskjerrig på den vogna, men tror jeg har avskrevet den igjen etter å ha lest her inne. Og tør ikke kjøpe en såpass dyr vogn uten å ha prøvd. Så nå sitter jeg å lurer på om jeg bare skal gå for MB med en gang, og heller bruke Buzz når jeg vil ha henne mot meg.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52575

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Eller kjøpe freestyle på tilbud fra barnashus, de selger den jo temmelig nedsatt nå :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52576

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
Eller kjøpe freestyle på tilbud fra barnashus, de selger den jo temmelig nedsatt nå :)

Ja det så jeg og det var jo kjempebillig! Men de 3 butikkene jeg har vært i kontakt med er utsolgt så regner egentlig med det er det i alle butikker...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52581

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
testet nettbutikken????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52585

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Ja der ligger bare vogna for seg selv og bagen for seg selv til orginal pris :(
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52586

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg så det :( Det er så dårlig... Den nettbutikken er skikkelig kjip. Ble lansert uten tilbud i sin tid også :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52591

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
Jeg så det :( Det er så dårlig... Den nettbutikken er skikkelig kjip. Ble lansert uten tilbud i sin tid også :(

Ja man skulle tro de tjente mer på å ha tilbudene i nettbutikken også. Husker lanseringen der, ikke så mye hokus pokus i den forbindelse...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 3 måneder siden #52597

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, her inne ventet vi jo i ekstase, hadde nedtelling og greier, og vips, åpen, thats it. Jeg sendte klagemail men de bare beklaget og sa de kanskje skulle få tilbud der senere .... SÅ da så. Men jeg har mine tvil.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52919

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg vandrer fortsatt i ørska i denne søken etter ny vogn... Klarer ikke å glemme Latinique og venter på svar om hva prisen vil ligge på på '10-modellen og når den er på lager.
Men, og det er ett stort MEN. Frykter jo at fremhjulene ikke fungerer i snø :dry: Så da bør jeg vel egentlig bare glemme den, for det kommer vel snø her en gang før sommeren...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52924

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hvorfor skal ikke fremhjulet på den fungere i snø? Maxi cosi mura 3 fngerer da i snø,,, Og den har jo også dobel fremhjul :S :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52925

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
hvorfor skal ikke fremhjulet på den fungere i snø? Maxi cosi mura 3 fngerer da i snø,,, Og den har jo også dobel fremhjul :S :unsure:

Tenkte om snøen klabbet seg sammen mellom forhjulene og at det kanskje ikke ville rulle like lett da. Men har ikke tenkt på at mange har Mura 3 i snøen :) Plutselig var jeg ett hakk nærmere en avgjørelse igjen :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52927

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52929

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Har hørt med de på terminforumet mitt som har Mura 3 hvordan den er i snø, og de sier den er helt super. Var også ei som hadde trillet Koelstra og ikke hatt problemer. Velger å tro at det skal gå greit, er vel firhjulinger også som blir tunge å trille i snø. Når det er mye snø har vi ikke hittil i allefall lagt ut på masse trilling uansett.

Problemet nå er å få svar fra Koelstra om når 2010-modellene kommer. Sendte mail for noen dager siden uten svar, ringte flere nr i dag uten svar og sendte mld til ordretelefonen også. Fikk kun svar på Stavanger-avdelingen og hun visste ikke noe.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52931

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Alle vogner er tunge på det verste føret!
Jeg tror det er mer kladdefare i en vogn som teutonia spirit, der det sitter en fast plastskjerm som hjulet kan pakke godt med snø oppunder. Og ellers tenker jeg at hver vogntype har sitt problemområde på snø - snø + vogn = dritt uansett ;)

Koelstra er kjempespennende, jeg skulle veldig gjerne likt å ha sett den irl, for den vogna har jeg tenkt på i nærmere 3 år nå, og den blir jo forbedret i ett sett :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52934

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er det ikke en tråd her hvor det står at 2010 modellene kommer i februar?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52935

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Husket visst riktig ja, andre innlegget i denne tråden:
www.barnevognguiden.no/forum/barnevogner...lstra-saken-min.html
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52937

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg skulle gjerne sett den irl jeg også, men det lar seg ikke gjøre nei :laugh: Akkurat nå er jeg innstilt på å ta sjansen på den uten å ha sett eller prøvd den...

Så i den andre tråden tidligere at de skulle komme i februar, men jeg trenger egentlig litt mere håndfast om det er neste uke eller nærmere mars. Er fri for vogn (har Buzz, men det er ikke det samme) etter å ha solgt Edge'n, så har ikke lyst å vente i evigheter heller :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52971

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
De er dårlige til å svare på mail altså. Har du prøvd å ringe ordretlf? De i butikkene har aldri hatt svar på noe når jeg har ringt, og jeg har jo ringt endel... :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52973

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
bestemt deg for noe enda da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52985

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
bestemt deg for noe enda da?

Ja, men ikke farge. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52986

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Maybeme skrev:
De er dårlige til å svare på mail altså. Har du prøvd å ringe ordretlf? De i butikkene har aldri hatt svar på noe når jeg har ringt, og jeg har jo ringt endel... :laugh:

Jeg fikk svar på ordretelefonen i dag ja, passet på å ringe 1 minutt etter åpningstid :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52988

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #52989

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Godt å høre! Syns alt jeg har lest er negativt så godt å få noen positive innimellom :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53000

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Nå er vogna bestilt :laugh:
Kjenner jeg er litt nervøs siden jeg har lest så mye negativt, men får håpe jeg blir positivt overrasket. Så får vi se om det tar 2-3 uker å få den eller om vi blir halvveis vognløs lenger...
Håper den svarer til forventningene, men prøver å ikke ha så høye forhåpninger for da er det så lett å bli skuffet...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53002

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ooo, gratulerer så spennende! :cheer:
Hvilken farge ble det?
Nesten så jeg gleder meg like mye som du, jeg er så spent på å høre om den nye er noe tess, har aldri klart å legge den helt fra meg jeg heller ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53007

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ooo, gratulerer så spennende! :cheer:
Hvilken farge ble det?
Nesten så jeg gleder meg like mye som du, jeg er så spent på å høre om den nye er noe tess, har aldri klart å legge den helt fra meg jeg heller ;)

Takk takk!
Får takke forumet her for at jeg ble oppmerksom på den vogna :laugh:

Jeg er så kjedelig at jeg tok sort vogn. Blåfargene og grønn er liksom ikke helt jentefarger, og den røde blir kanskje for dominerende. Så det stod mellom sort og sand, men tenkte det var lettere å stæsje opp en sort vogn med stellevesker, poser osv. Så nå tenker jeg litt på å selge Iglo Troller-posen og kjøpe rååååååsa Voksi Urban istedet :knegg:
Skal gi full rapport når den en gang kommer!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53008

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
oj oj oj!!!!! Jeg er spent! Håper du får vogna nå da, og at min erfaring med ping-pong ikke var helt avgjørende :S Men altså, jeg betilte varer derfra i juli, fikk høre det tok seks uker og jeg hadde vel varene etter 6,5 mener jeg å huske, og det var snakk om noe seat ~insert etc og midt i felles ferien både der og her ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53009

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
oj oj oj!!!!! Jeg er spent! Håper du får vogna nå da, og at min erfaring med ping-pong ikke var helt avgjørende :S Men altså, jeg betilte varer derfra i juli, fikk høre det tok seks uker og jeg hadde vel varene etter 6,5 mener jeg å huske, og det var snakk om noe seat ~insert etc og midt i felles ferien både der og her ;)

Neida jeg googlet og googlet og valgte å ta sjansen av bakgrunn av de som hadde skrevet positivt om butikken :cheer: Men ofte så er det jo sånn; det negative er lettere å fortelle videre enn det positive. Så jeg krysser fingrene for at det skal gå bra... Gleder meg til ny vogn jeg ikke engang har prøvd eller i det hele tatt sett!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53010

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det tror jeg går kjempe bra! Jeg mailet litt med de jeg da, før jeg fikk varene mine.. Spurte hvordan det lå an etc, var litt skrekkslagen selv :S Enda det ikke var snakk om all verdens ting og tang.,

Jeg lurer litt på hvilke farge du har valgt jeg?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53015

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Oi, så spennede! Sikkert lurt å holde forventningene på et realistisk nivå. Jeg tror jeg forventet så mye at det nesten var umulig at forventningene skulle bli innfridd. Nesten så jeg håpet den skulle lage kaffe og vaske huset for meg. :laugh:
Og den nye ser mye bedre ut enn den rare... ;) Det faktum at jeg vil prøve den på nytt sier jo litt (om meg???).
Jeg er utrolig spent på å høre hva du syns om den. Sort er enkelt og greit da, lett å kombinere med alt. Hvilken farge ville du valgt hvis du hadde gutt da? Jeg tenker på den mørkeste blå.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53017

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf: Valgte sort, men det har du kanskje lest her oppe nå siden jeg er treig å svare :P


Det er jo egentlig veldig positivt for vogna sin del at du velger å prøve den på nytt Maybeme! Selv om den ikke vasker huset, hehe. Det hadde forresten vært noe! Skulle gladelig betalt ekstra for en sånn finesse! Jeg er forholdsvis rolig nå, men tipper at når jeg får beskjed om at den er sendt begynner å bli litt mere gira :laugh:
Utrolig spent på vogna i allefall, og det blir artig å ha en vogn som ingen andre her oppe har i allefall. "Alle" har jo samme vogner her føles det som. Emmaljunga har høy markedsandel på bagvogn i allefall.

Om jeg hadde hatt gutt hadde jeg helt sikkert valgt mørkeblå eller lyseblå tror jeg. (Siden de selger handlekurver løst burde det vel gå an å kjøpe nytt sete i andre farger også - så kan man ha forskjellig farge alt etter humøret :laugh: )
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53111

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Fikk du forresten bestilt den nyeste modellen på pingpong? Jeg var inne og kikket, og kunne ikke finne den nye der inne.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53113

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Maybeme skrev:
Fikk du forresten bestilt den nyeste modellen på pingpong? Jeg var inne og kikket, og kunne ikke finne den nye der inne.

Jeg fikk bestilt 2010-modellen - det må da være nyeste?

Iiiiiiiik!! Jeg ser nå på bildet at det ikke er knekkhåndtak på den som ligger på 2010 :unsure: Oh no... Har jeg gjort noe dumt nå?!? Så bare på kalesjen, at den hadde den "delingen" på midten...

Edit; har sendt mail til pingpong med spm om hvilket håndtak jeg får...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53114

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Føler spent med ang. utviklingen blir i denne saken! Håper vogna di har knekkhåndtak. Og at blir bare velstand :) spent på å høre hva du synes om vogna :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53116

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Følger spent med jeg og. Så at det ikke var knekkhåndtak, og kalesjen fant je ikke noe bilde av. Kun den på bagen, men det er ikke den samme som på sportsdelen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53117

Jeg var å så på Koelstra Latinique tidligere denne uka (2010 modellen). Virker som en veldig bra vogn. :cheer:
Det eneste problemet var at vi sleit med å få lagt den sammen. Dama i butikken sa det var en teknikk som man måtte lære seg, men jeg synes det var rart at hverken jeg eller mannen fikk det til etter 10 min. med prøving.

Er spent på å høre om dine erfaringer med den nye vogna. :)
Jeg har veldig lyst på Koelstra Latinique, men vil helst være sikker på at vi klarer å legge den sammen før vi evt kjøper. :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53118

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg slet også med sammenlegginga, og dette var noe mange hadde hatt problemer med i følge Koelstra-mannen. Alt i alt virker det som den første Latiniquen hadde endel barnesykdommer, men håper den nye modellen virker bedre på alle områder.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53120

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nesten så jeg fikk lyst på denne ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53121

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Har ikke fått svar fra pingpong enda, så jeg er dødsspent her jeg sitter! Men; finnes det 2 modeller av 2010 da altså? For på produktarket til 2010 som ligger på koelstra.com er det jo knekkhåndtak og kalesjen har "stripe" i midten. Så da syns jeg det er veldig rart om jeg får en 2010 som ser helt annerledes ut... Får bare vente i spenning. Håndtaket er kanskje ikke det verste, for jeg har ikke hatt knekk før så det er ikke noe jeg er vant til og må ha. Men det er jo kjedelig om den jeg får ser lik ut som 2009, for da kunne jeg jo bare kjøpt fra koelstra.no-siden. Ble mer spennende enn jeg hadde planlagt det her :laugh:

Ang. sammenslåingen er jeg litt spent ja. Har lest at folk har slitt med den, men når jeg ser på en video jeg fant på youtube så ser det jo ut som verdens enkleste ting. Klikk-klikk-klikk så er den nede. Men neppe så enkelt i virkeligheten da siden så mange klager på det.


Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53122

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Fikk svar hos de nå, han sier at det var ett veldig godt spørsmål men at bildet på Koelstra.com nok var mest rett :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53124

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Satser på at det stemmer. Det burde jo være enkelt å sjekke forskjellen med å se på håndtakene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53130

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Håper det bare er bilde av en gammel vogn da, og at du får den nyeste modellen. Vil jo tro det, de må da vel vite hva de selger får en håpe :)

Blir spennende å høre fra dere begge om hvordan vognen er!
Du har ikke fått din enda Maybeme?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53147

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, kanskje man trenger en doktorgrad i vognkunnskap for å legge denne sammen?! ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53150

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MammasLilleVidunder skrev:
Håper det bare er bilde av en gammel vogn da, og at du får den nyeste modellen. Vil jo tro det, de må da vel vite hva de selger får en håpe :)

Blir spennende å høre fra dere begge om hvordan vognen er!
Du har ikke fått din enda Maybeme?

Nei, jeg har ikke ringt tilbake ennå. De nye har ikke kommet til Norge heller, såvidt jeg skjønte, så da er det ingen hast. Lite vongbruk uansett nå, minien min har omgangssyke og feber. :S Så jeg smører meg med tålmodighet og ringer vel om ikke så lenge. Jeg er litt treig på sånne ting. :laugh: Dessuten må jeg jo ha fargehjelp fra dere.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53151

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Svart :P eller eller eller.... hihi

har ikke du turkis urban? Den blir nydelig i svart vet du :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? 14 år 2 måneder siden #53166

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Svart :P eller eller eller.... hihi

har ikke du turkis urban? Den blir nydelig i svart vet du :P

Jo, men nå har jeg bare hatt svarte vogner, bortsett fra den grønne jeg sendte tilbake. Det kunne jo vært moro å prøve noe annet. Den nye grønnfargen på Latinique ser fin ut, men krasjer litt med Voksien. Derfor tenker jeg mørk blå, det kan kombineres med turkis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique? *har bestilt* 14 år 2 måneder siden #53205

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Blir så spennende å se den vogna altså! Håper du får den snart :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.202 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!