Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Ticketpose i Go
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ticketpose i Go

Ticketpose i Go 14 år 3 måneder siden #52520

Jeg er på vei over i sportsdelen nå (har bare prøvd et par ganger hjemme), og har en Ticket to Heaven-pose. Problemet er at jeg synes den sklir? Og jeg synes småen (7 mnd) sklir inni der igjen.. (ok, jeg har ikke prøvd med selene enda, så det kan jo hjelpe når jeg tenker meg om.

Men er det noen andre som har den posen i Go'en? Hjelper det å ha en seatpad/skinn under, eller blir det bare smør på flesk?

Evt smårollinger generelt i Go? Sklir de inni posen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ticketpose i Go 14 år 3 måneder siden #52529

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har ticket-posen men ikke GO. Synes også at barnet skled litt i posen da han var mindre og ikke satt like stødig som nå. Nå er han 2,5 og fyller posen ganske bra også :humre:
Men det hjalp veldig å feste med seler, da holder både pose og barn seg mye bedre på plass. Er min erfaring i vår vogn iallefall :)

PÅ vinteren hadde jeg også skinn inni posen en stund, da skled han også litt mindre inni posen. Vet ikke om det var pga av at han satt bedre på skinnet, eller at han rett og slett fylte posen bedre og skled mindre av den grunn. Å ha det under går sikkert også, men vil tro posen muligens sklir enda mer da. Er jo ganske glatt med posen oppå skinnet.

En venninne fikk tak i noe tynne antiskli matter (tror de var kjøpt på europris??)som hun klippet ut og hadde mellom posen og sittedelen i vognen. Det fungerte visst også supert.

Men jeg ville først prøvd å feste selene, vil tro det hjelper en del.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ticketpose i Go 14 år 3 måneder siden #52549

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror du får kjøpt slike sklimatter på kid etc også :)


Jeg har ikke ticket pose, men vi har hatt saueskinnspose, kaiser og odenwälder pose i Go. Vi har løse seler, og jenta vår har nok sklidd litt hun også :( Men, en av de tingene vi har sett på som negativt med Go (den eneste?????) Er at hun har sklidd litt... Men, det skal sies at marken vår sklir i ALLE andre vogner også... Alle vi har prøvd i alle fall, og det begynner da å bli noen...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.760 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!