Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Emmaljunga City Cross eller Brio GO?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga City Cross eller Brio GO?

Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52433

  • Melle
  • Melle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei alle sammen! Vi venter vår første baby i begynnelsen av juli, og er veldig usikker på hvilken vogn vi skal velge av disse to. Har hørt mye positivt om begge, men er vanskelig å ta et endelig valg.

Begge har fire hjul, veier det samme, har vendbar sportsdel og like lange bag'er.

GO'en blir mindre sammenslått og har svingbare forhjul, city crossen virker romsligere og lunere for barnet.

Jeg synes Emmaljunga'en er finest som bagvogn, og GO'en ser best ut som sportsvogn. Men det blir selvfølgelig bare én vogn...

Vi kommer til å trille mest på vei, litt på grus og sti, og hvis ikke alle vintre fremover blir som i år blir det ikke mange ukene med snø i året.

Noen som vil dele erfaringer og tips? Når tror dere vi må legge babyen over i sportsvognen? Småen vil være 6 mnd i des/januar, er det lite gunstig å bytte til sportsvogn midt på vinteren? Og hvilken av bag'ene på disse vognene tror dere holder lengst?

Tusen takk for svar!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52436

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg sier bare... Du tror det blir en vogn ;) Les innlegget mitt på hovedsiden her, jeg anbefaler det :S :D

Men altså... Om du synes emmaljungaen er best som bagvogn følger du magefølelsen og velger den :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52456

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Du må velge den du liker best selv.

Min favoritt er Go
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52461

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Lurt å være åpen for bytte ja :P Men begge er jo flotte vogner selv om jeg ikke har hatt noen selv :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52466

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
City cross fordi den er lun, polstret og deilig :) skikkelig kosevogn som kommer fram over alt. Ryggen på go kan ikke legges helt ned, det kan du med city cross (tenker da på baby i 5-6-7mnd alder, siden mine har nektet å ligge i bag fra de var fem mndr.). Jeg skal kjøpe Go, men skal ha city cross i tillegg. Er veldig, veldig fornøyd med min cc. Dog jeg skulle ønske den hadde luftdekk, men den fungerer helt fint med de dekkene den har.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City Cross eller Brio GO? 14 år 3 måneder siden #52469

  • Melle
  • Melle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
ja.. men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg liker best! ombestemmer meg annenhver dag :-/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.747 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!