Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten ICandy på Svinesund - noen som har erfaring?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: ICandy på Svinesund - noen som har erfaring?

ICandy på Svinesund - noen som har erfaring? 14 år 3 måneder siden #52068

  • Miramax
  • Miramax's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Er det noen som har erfaring med ICandy-vognene?
Så noen som trillet et vakkert eksemplar på Majorstua i går, så det er tydelig at folk får tak i dem selv om jeg ikke har funnet dem for salg i Norge ennå.

Vi var på Babyproffsen på Norbysentret i helgen for å kjøpe Stokke Care stellebord på salg og da så vi blant annet på ICandy-vognene. De er dyre, men utrolig lekre og lette å manøvrere.

Vi får vårt første barn i mai og prøver å orientere oss i jungelen av barnevogner, men det er jammen ikke lett å vite hva man skal velge. Vi blir overveldet hver gang vi kommer inn i en butikk, og det er sjelden personalet er veldig til hjelp. I alle fall ikke på babyproffsen :S
Vi bestemte oss for å dra hjem og lese alt vi fant på nettet før vi gikk inn i en ny butikk så vi er bedre forberedt neste gang.
Denne siden er en god hjelp og vi føler oss nok noe bedre rustet nå, men svaret har vi nok ikke.
Godt det fortsatt er noen måneder til vi trenger den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ICandy på Svinesund - noen som har erfaring? 14 år 3 måneder siden #52069

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det er en jungel delux der ute. Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med Icandy vognene.

Det jeg synes er viktig er at dere tenker på hva det er som er viktig for dere og babyen i første omgang. Ikke tenk på hva en to tre åring trenger ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ICandy på Svinesund - noen som har erfaring? 14 år 3 måneder siden #52078

Jeg har også sett på de vognene på norby senteret. De er veldig fine :) Men jeg har jo ikke hatt den selv så vanskelig å anbefale den da. Vet det er en butikk i norge som skal få dem eller har fått men jeg husker ikke hvem det er. Mener å huske jeg synes vognen virket solid da :)

Masse lykke til på vognjakt.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.618 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!