Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Firstwheel city twin? Neon som har hørt om/vet noe om denne vognen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Firstwheel city twin? Neon som har hørt om/vet noe om denne vognen?

Firstwheel city twin? Neon som har hørt om/vet noe om denne vognen? 14 år 4 måneder siden #51763

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Og eventulet om/hvor de selger den i norge? Syns den ser greit ut men er vil jo gjerne prøve den først! Og vite om W har plassi den. SEr gjerne litt liten ut i lengden? Det ligger etr par stykker ute på finn. Ellers så har jeg ikke klart of finne ut så mye mer om vognen..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheel city twin? Neon som har hørt om/vet noe om denne vognen? 14 år 4 måneder siden #51764

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oki. Har det alltid for travelt når jeg skriver ser jeg. Helt utrolig :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheel city twin? Neon som har hørt om/vet noe om denne vognen? 14 år 4 måneder siden #51778

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De selges i norge ja, og kort sagt. Reklamasjoner på rett og slett knekt håndtak er nok til at jeg har styrt unna den. Den er "spinkel og litt rar" etter min mening
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.733 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!