Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ?

Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51695

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg har vel nesten (nesten!) bestemt meg for å kjøpe ny. Men jeg liker faktisk ingen av fargene :dry:

www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

Hva syns dere? Må kunne bruke denne posen
cache.finn.no/mmo/2/202/294/42_119711232.jpg

De aktuelle er black, dark grey, offroad, brown check, silver check og pro forest.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51697

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Kjedelige meg sier selvfølgelig svart :laugh:
Syns faktisk Scooter er finest i svart, for da er jo handlekurven og sittedelen i samme farge.
Liker den helheten, og som jeg har sagt tidligere, kan man jo bruke all slags tilbehør. Har du kjøpt den grønne posen? Den blir jo flott i svart vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51698

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men jeg liker ikke de hvite sømmene, akkurat som de svarte sømmene på MB :dry: men det er mulig du har rett. Blir nok enten sort eller offroad eller grå. eller silver check, men den er virkelig ikke helt meg :s

Kjøpt simpleworld sin ja, den sendes i morgen :lol: Men idag har jeg vært hos Rita Holm og sett på 7 Am-posen! Den var skikkelig, skikkelig lekker :blink: ELSKER grønnfargen, akkurat den grønnfargen jeg helst vil ha. Men den er veldig boblete og litt blank også, pluss den pelskanten, så jeg er ikke helt sikker :s hadde definitivt angret på simplewolrd foran 7 Am hvis jeg hadde endt med den limited scooteren med samme grønnfarge i mønsteret ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51700

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Rita Holm? Det er Lilleprinsen ikke sant?

Var du i garasjen hennes og fikk se alt stæsjet?

Ja, jeg er jo veldig glad i 7 am enfant posene jeg da. Syns de er skikkelig stilige, men det beste er jo alle funksjonene den posen har. Er de på salg hos lilleprinsen også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51701

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg har den i svart og den er kjempefin! Passer fint med alt av tilbehør egentlig. Testa den nå med Voksi urban i brunt :)

Synes også offroad og dark grey og dark beige er fine.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51702

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vogngal skrev:
Rita Holm? Det er Lilleprinsen ikke sant?

Var du i garasjen hennes og fikk se alt stæsjet?

Ja, jeg er jo veldig glad i 7 am enfant posene jeg da. Syns de er skikkelig stilige, men det beste er jo alle funksjonene den posen har. Er de på salg hos lilleprinsen også?

Heldig du,isåfall :) Rita Holm er så hyggelig!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51705

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
empa, du har ikke bilder av scooteren din? med vognpose oppi? hadde tatt sortom det ikke var for de hvite sømmene, er ikke helt sikker på de.

Hos Lilleprinsen ja. Helt utrolig at hun aner hvor hun har ting i den fullstappede garasjen :blink: Fikk lyst til å starte opp selv ;)

Men jeg lurer på, passer 7am neste vinter også? hele neste vinter, altså til S er 2.5 år? og neste der igjen, når hun er 3? syns den så bred, men kort ut. Men vanvittig kul farge, det gjør nesten litt vondt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51707

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har også lyst til å se garasjen hennes...
Tror nesten jeg må ta en tur på nyåret.

MArihøna: hvis du kjøper 7 am i str L holder den jo garantert ut vognperioden. Posen er 115 cm lang. Prinsen min hadde jo god plass i sin da han var 2,5-3 år og han er lang for alderen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51708

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmja det er langt. kanskje fordi den er såpass bred at jeg syns den s¨å kort ut.
Men må si jeg er innmari fornøyd med den gamle voksi classicen min da, tror den vil fortsette å ha sin plass når kvikksølvet kryper under -5 ihvertfall :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51709

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Men var det str L du så på i dag da? For jeg syns ikke den så noe kortere ut enn TTH posen jeg hadde samtidig.

Hadde hun noe mer spennende i garasjen sin da?

Det er jo enormt med varer i nettbutikken hennes, så hvis alle de varene er i garasjen, må det jo være stappfullt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51710

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vet ikke, faktisk. Jeg ba ko først og fremst om å få se fordi jeg lurte på fargen og blankheten i stoffet, kan godt hende det var en Medium. Spent på SWposen min, håper jeg blir så begeistret for den at jeg får 7 AM ut av hodet :dry: Er jo også noen ting ved 7 am jeg ikke liker, får klamre meg til dem ;)

Garasjen var så vanvittig stappa full, eneste jeg greide å se var tinkafu koppholdere og noen stellevesker og litt teutoniatilbehør. Det var så mye og vi var så kort ute ved garasjen at dte var vanskelig å få noe ut av kaoset ;)
Mren sa ikke SS at hn har like mye stasj på loftet? Kanskje vognene står på loftet. Hun bør forresten ha en skikkelig heftig garasjelås ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51711

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
vet ikke, faktisk. Jeg ba ko først og fremst om å få se fordi jeg lurte på fargen og blankheten i stoffet, kan godt hende det var en Medium. Spent på SWposen min, håper jeg blir så begeistret for den at jeg får 7 AM ut av hodet :dry: Er jo også noen ting ved 7 am jeg ikke liker, får klamre meg til dem ;)

[hide]Garasjen var så vanvittig stappa full, eneste jeg greide å se var tinkafu koppholdere og noen stellevesker og litt teutoniatilbehør. Det var så mye og vi var så kort ute ved garasjen at dte var vanskelig å få noe ut av kaoset ;)
Mren sa ikke SS at hn har like mye stasj på loftet? Kanskje vognene står på loftet. Hun bør forresten ha en skikkelig heftig garasjelås ;)

Vognene stod i esker da vi var der, nede i garasjen... De er ikke stilt ut, men står forsvarlig pakket i esker. På loftet hentet hun stellevesken vår husker jeg, vi var ikke med opp dit, så regner med det er like fult der. Jeg likte R.H så godt at jeg tror jeg kunne kjøpt en teutoniaigjen bare pga henne ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Emmaljunga Scooter 2.0 ? 14 år 4 måneder siden #51721

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
empa, du har ikke bilder av scooteren din? med vognpose oppi? hadde tatt sortom det ikke var for de hvite sømmene, er ikke helt sikker på de.

Hvis jeg får tid i morgen, noe som jeg tror, kan jeg ta bilde av Scooteren med min 7 am pose oppi. Så får du sett vogna og hvordan den tar seg ut med posen.

Synes ikke 7 am i large virker kortere (heller lengere?)enn Voksi urban, og gutten vår (2,5 år i feb)sitter enda i urban (uten forlengerstykke), og kan nok gjøre det ut denne sesongen.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.871 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!