Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp!

Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51677

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, da har hun på blocket gått med på å sende vogna. Prisen blir da 1790,- norske kroner inkl porto. Med tollvesnet sin kalkulator blir det 2250 kroner inkl alt. Vi bruker evt blocket sin betalingsgaranti Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Det er denne vogna, ikke sauer, men nest beste ;)
www.blocket.se/vi/25083883.htm

Ellers må jeg vel kjøpe ny, og da blir det 2010-modell. Var og så på den idag. Syns forsåvidt at den gamle modellen var mer stilren og enkel jeg da, og 2009 som den over er har også pro tex-stoffet. Er vel mest handlekurdv og forbedret kalesje på den nye, og det vil jo jeg gjerne ha forsåvidt, særlig hvis tøykurven bidrar til mindre knirking.

Hvis jeg kjøper ny blir det fargeproblemer. Liker egentlig ingen av dem så godt.
www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO
Måtte blitt svart, grå, offroad, brown check, silver check eller pro forest.

Og den må passe grønn vognpose (det gjør jo blocket-vogna veldig).
Og det bringer meg til sak nr to. Skal bestille pose ikveld. Simplewolrd koster 699, 7 Am koster 999. 7 Am blir kanskje litt klumpete i en Scooter? det er jo litt mye dill på scooter. Men jeg syns den har finest grønnfarge, simpleworld virker litt blass/tam..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51678

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
åååååneiii, simpleworldposen i lilla er jo NYDELIG. Er det skikkelig teit å kjøpe en lilla og en grønn? en grønn til scooter og en lilla til Go ? :whistle:
www.vognverden.no/default.asp?menu=371&product=950
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51679

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
7am er i allefall ganske brei synes jeg, og hvis simpelworld er noe smalere er nok det greit :)
Grønn blir bra i den svensk vogna ja!
Men handlekurven er vel en god del større på den nye om jeg ikke tar feil? Hvis det skulle være av vesentlig betydning da ;)
Lilla høres jo digg ut i GO da :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51680

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
har jo enorm handlekurv på Go da, så det eneste som plager meg med 09-kurven til scooter er at den er stygg og evt at den kan begynne å knirke etterhvert :dry:
Tror du har rett, jeg går for simpleworld! Bare litt kjedelig, hvis jeg haadde tatt 7 Am kunne jeg hentet den i morgen :p Bestiller den grønne jeg, bare den som er på tilbud. Om jeg eeeeelsker den kjøper jeg en lilla til siden ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51681

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg liker personlig best mest mulig ensfargede vogner, uten for mye trykk og mønster. Har opplevd at man blir fortere lei de med mønster, og de er vanskeligere å matche. Mulig 7 AM (den jeg har) kan bli litt for bred til å stappe under bumperen på Scooter, men sånn detaljmessig synes jeg egentlig 7 am matcher designet på scooter. Mange fine farger på Simpleworld, og den vil nok passe fint i Scooter.

Men du får jo en svensk 2010 modell til prisen av den brukte fra blocket?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51682

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
har jo enorm handlekurv på Go da, så det eneste som plager meg med 09-kurven til scooter er at den er stygg og evt at den kan begynne å knirke etterhvert :dry:

Knirke? Synes den skranglet veldig på den venninna mi hadde ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51683

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Forresten. Du er like kritisk på vogner som meg, Marihøna ;)Sikker på at du kommer til å slå deg til ro med 09-modellen? ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51684

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
08 er det visst til og med :blink: skjønner ikke det, den med sauene er sommer 09-modell, så antok at den med sommerfugler er det også, de er jo ellers klin like. jaja, menmen.

Jeg liker også helst ensfargede vogner uten for mye dilldall. Det er mye derfor jeg ikke liker 10-modellene så godt. Liker ikke kalesjen og liker ikke at det er andre farger på sømmene selv på de ensfargede vognene.
Elsker ved 08-modellen at den hovedsakelig er en fin gråfarge, og så med noen felter med mønster som matcher grønn vognpose! Liker ingen av de andre flefargede modellene hverken fra 08, 09 eller 10 :dry:

Er ikke redd for å bli lei utseendet, men bekymret som du sier fordi jeg er kresen. Er den SÅ lite lun at det er krise? og skrangler handlekurven konstant, høyt og uten at det kan strammes til/smøres?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51685

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Empa skrev:
Forresten. Du er like kritisk på vogner som meg, Marihøna ;)Sikker på at du kommer til å slå deg til ro med 09-modellen? ;)
Er jo noe i det som vi vogngale damer vet :) Når du først skal ha deg vogn må det vel være den nyeste eller? Lukta av nyvogn og greier :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51686

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: nei, absolutt ikke egentlig, har hatt 08- timmy, 07 mistral, 08- mistral, 09 s3, 08 EW :p Bare en av dem røk fordi den var gammel, og det var fordi den var falmet og slarkete.
Så det er viktigere for meg at jeg liker utseendet :whistle: altså så lenge det nyeste nye ikke er SÅ mye bedre for barnet at det er vannvidd å kjøpe gammelt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51689

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva har det blitt til?

jeg ville gått for ny, og ikke brukt, mest på grunn av dårlge erfaringer med å kjøpte usett... :S Og som Empa sier, 2010 koster jo ikke noe mer i sverige....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51694

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men jeg kommer meg jo ikke til sverige, hjelper ikke at den er billig der da :(
Dere gjorde meg ihvertfall så usikker igår at jeg ikke kjøpte den fiiiiiiiiiiiiine på blocket :dry: m

en det som egentlig gjorde utslagt det var at jeg plutselig kom på den forferdelige snøringdekoren emmaljunga hadde bak på kalesjen tidligere, siden den er en 08-modell kan det j være den har det, og det vil jeg IKKE ha!

men hvis jeg skal ha ny er det et alvorlig problem altså, jeg syns jo ingen av dem er fine :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51724

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51760

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
igår fikk vi nytt understell til Go, og idag kom snøen! men jammen måtte vi tilbake idag, for det viser seg at det gamle understellet har slitt ut ene fremhjulet, så fikk ntt hjul også.

Meeen, jeg titttet jo selvsagt på scooter da, de hadde silver check, lime og sort. Prøve den grønne odenwälderposen i alle tre. Må si jeg syns Lime er knallkul, men sambo ikke enig, så sort ser mest sannsynlig ut enn så lenge. Men jeg syns det er kjedelig emd sort vogn til sommeren :dry:

Meeeeen så fikk jeg en melding fra en vogngal bergenser om Goen, har jo glemt å sette annonsen passiv. Og nå er jeg i tvil igjen altså, har veldig lyst til å selge den og bare ha én vogn :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51765

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, om du selger GO synes jeg du er tett ved gal... Grunn: Go er jo fantastisk de aller fleste dager.. Dessuten, Scooter alene er vel ikke god nok vogn eller????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51784

Hva ble det til marihøna? har du solgt go og kjøpt scooter eller har du to vogner eller ???
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51795

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lurer også på hva du har endt opp med Marihøna :)

Scooter kan fint brukes som eneste vogn, hatt den som hovedvogn jeg :) Min var litt eldre da, men vet mange som har hatt den fra 6-8 mnd alder :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51797

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke så mye skjedd enda, har bestemt meg for å beholde go og kjøpe scooter, men jeg klarer ikke velge farge :dry: Virkelig, jeg får ikke bestemt meg, og dermed triller jeg fortsatt Go på 30 cm saltet snø :angry: Men nå som vi har fått nytt udnerstell går det over all forventning, hjalp jammen å få låst begge forhjulene ;)

Ellers har jeg fått simpleworldposen, og ELSKER den!! Er ikke sikker på om jeg gidder å kjøpe 7 Am lenger, tror jeg sparer det til neste barn faktisk :)

Har tatt dårlige mobilbilder av min superlekre vogn-strollershopper-go-konstruksjon, men jeg har selvfølgelig glemt dingsen som gfår bildene over på pcn hjemme ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51823

Så bra :) Gleder meg veldig til å se bilder av den grønne posen din i go :) Simpleworld posene er jo utrolig fine :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Må ta scooter og pose-avgjørelser ikveld, hjelp! 14 år 4 måneder siden #51825

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Må bare si at kombo'n var lekker! :) SÅ gled dere til bilder :D

Jeg er også spent på scooter valget ditt... :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.951 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!