Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;)

Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51303

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
www.mypram.de/lshop,showdetail,19013,e,1...,f66.1245-6,4,4,.htm

Mørkelilla, mørkegrønn, lysegrønn, grå, turkis/petrol, svart eller brun? Helst ikke svar svart :p

Har hatt mistral i svart og mørkegrønn før, så det er kanskje teit :dry: Den blågrønne blir kanskje vanskelig å selge igjen, pluss umulig å finne matchende tilbehør. Brun har jeg hatt i Timmy, men den er jo nyyyyyyyyydelig da. Men det ser den lilla ut til å være også! Og grå ha rjeg i Go nå, msyns det er veldig fint. Den lysegrønne ser også kul ut, men vet jo ikke hvor lys den er :s

Meeen, så er det jo sånn nå at man kan mikse og matche farger på kalesje, sete og frontbøyle, men jeg vet ikke helt jeg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51304

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Mistral er finest i mørke farger, jeg hadde nok gått for lilla ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51308

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Den mørke lila var fin!!!! Men den lyse lilla var og fin....den mørke er sikkert mest praktisk. Ellers synes jeg brunfargen til Teutonia er utrolig flott! Så en av de tre hadde det blitt for min del :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51310

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, det står mellom brun og mørk lilla tror jeg. Sambo nedstemmer lilla, men hva betyr vel det :p
Men nå så jeg to ting, først at det er 7-9 uker leveringstid fra mypram og så at veldig mange har veldig dårlige erfaringer med ping-pong online. Så nå vet jeg jammen ikke :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51311

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har blitt stor fan av svarte vogner i det siste. For da er det så lett å finne tilbehør, og man kan endre fargen på tilbehøret uten å tenke på vognfargen. Dessuten er de svarte vognene lettsolgte! Og det har jo veldig mye å si for oss som bytter litt vogn ja :)

Ellers er jo brunfargen til Teutonia veldig fin.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51312

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, tor nok de brune teutoniavognene går minst like fort som de svarte på bruktmarkedet. Tror ikke jeg ville fått problemer med å selge den mørkelilla heller :)
Men det ser ut til å bli vanskelig å få tak i en 2010-modell.. nå vet jeg ikke helt gitt :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51318

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg bestilte jo noe stæsj fra ping pong og det gikk greit, men tok LANG tid. Og måtte forhåndsbetale. Eller det tok en uke lengre en det stod, men lenge å vente. Så også det stod 7-9 uker, men tenkte du hadde kalkulert inn det.. Men innen du har fått vogna er vinteren forbi :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51321

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nemlig :( Nå er jeg litt frusssstrert, kjenner jeg :p
Men på den annen siden, jeg likte jo aldri at de begynte med de der spyfluevinduene fra og med 09-modellene, kanskje jeg egentlig burde prøve å finne meg en brun 08-modell eller noe.. Nei, fy, nå er jeg skikkelig usikker. Vil ha ny vogn!! N Å!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51323

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, tror forresten du vil bli fornøyd med Em. De har fem sittestillinger (i alle fall edge duo) mot mistral sine tre, for den har vel også bare tre???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51326

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja,jeg tror ikke jeg blir noe klokere ikveld. Må rett og slett i butikken og titte på cc og se hvor stor den føles irl. Men jeg er stadig skeptisk til hjulene, vil nok allerhelst ha lufthjul. Utrolig ergerlig at norske forhandlere får inn de nye modellene til teutonia så sent. Den nye har forbedret fjæring også, hadde vært så spennende å se hvordan den er.

Men, gikk forbi ei med en mistral idag, og den er jo veldig lav da. Så da ble jeg usikker igjen. Ikke fordi de gjør noe, men fordi det ser litt rart ut når jeg er 175 :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51329

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tror jeg hadde gått for en CC fremfor mistral, de er vel nå like breie, bare at mistralen er lavere? så tror jeg sittedelen på cc er større. Når du først skal ha en "storvogn" så hadde jeg valgt happy eller CC ;) og hjulene på CC er kjemepegode, kan ikke sammenlignes med andre "plastikkhjul".
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51332

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
happy er neeesten utelukket, det blir litt for simo-edge-mondial-babytraktorvogn for meg, selv om jeg vet den er mye nettere. det er nok bare det jeg forbinder den med fordi ejg aldri har sett noen bruke den som sporstvogn.

S er skikkelig sylte forkjølet, har ikke blundet mer enn et par timer til sammen i natt, noen av oss, men jeg tipper det blir barnevognbutikk etterpå allikevel, hun er opplagt og jeg trenger oppmuntring;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51333

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har på følelsen av du ender opp med mistral igjen :)

Var du ikke veldig fornøyd med den da? Jeg er selv ingen stor fan av Teutonia, men må innrømme at mistral ser mye nettere og mindre ut enn city cross.

Håper du har fått tatt deg en tur i en utstyrsbutikk i dag, for det er jo så mye lettere når man ser vognene irl.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51337

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Mørkelilla eller brun :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51345

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva skjer??? Sett deg ut noe i dag?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51346

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
S er syk, så i dag har det vært innedag. Innedag med sutring og snørr, etter en natt med bare sutring og snørr :(
Har veldig lyst på en lilla mistral ja, eneste problemet er å få tak i en. Kan jo ikke vente 9 uker!! :(
Noen som aner om Mypram har like lang lev.tid som ping-pong?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51358

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ville kjøpt den mørkelilla mistralen. Om den har bedre demping også er jo det suuuupert :) Den er litt lav ja, det synes jeg også men synes ikke det ser dumt ut likevel. Mer stress med løfting og sånn, men det er verst når de er babyer så ville ikke latt det stoppe meg.
Det er ikke noen annen nettbutikk som selger de nyeste modellene da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51365

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Ville også tatt mørkelilla eller brun ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51378

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Evner ikke finne noen nettbutikk som selger den nei, kun pingpong og mypram, med to måneders leveringstid. Det går jo bare ikke. Har sendt mail til Stera, så får vi se. Om det ikke går aner jeg virkelig ikke hva jeg gjør, det er utelukket å ha Go helt til februar ihertfall. Men nå som jeg har filet inn på den mistralen komer jeg ikke til å bli fornøyd med noe annet uansett. Arrrg :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51395

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Ikke en gang en lilla happy?? Kjenner nemlig ei som siklet sånn på den i sin tid :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51400

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Har du fått sett nærmere på cc da?? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51408

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg så på den i dag, og bl skuffet, har den nesten ikke fjøring?????? Jeg har jo sett på den før, men i dag trillet jeg simo, så kan være det som var feilen :S Men liten og nett, det er den!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51430

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lilla happy, aner ikke hvem du sikter til SS :p

Jeg tittet på CC igår ja. Syns selve setet er veldig flott og virker godt, kalesjen er mindre firkantet og ruvendeenn jeg trodde, men jeg er ikke frelst. Synes ikke den er spesielt nett, men den skal ha at den var lett. hjulene kjentes myke, men de var så glatte. Nei, jeg s k a l ha lufthjul!

Menlitt tilbake til trådens tema, jeg er blitt så fryktelig usikker på farge :s brun eller lilla!?! Tenker også litt at hvis jeg skal ha brun kan jeg like gjerne ta en 08 eller 09-modell i norge. Sel vom jeg gjerne skulle hatt med fjæringforbedringene :dry:
Blæ! brun eller lilla?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51431

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Å herlighwet som jeg gnåler, og helt ensom er jeg visst også ;)
Men altså, jeg har ombestemt meg og vil ha brun istedet :dry:

Så nå er spørsmålet: skal jeg kjøpe en 08 eller 09-modell på salg på barnas hus eller babyshop eller hvem det er som har 20 % nå, eller skal jeg forsøke å få tak i en 2010 fra sverige, den komemr da i januar? forskjellen er da altså bedre fjæring og forbedret setepolstring, samt mindre overflødig stoff i kalesjen
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51436

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
nå har jeg falt helt av lasset... :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51439

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
:rofl:
Stakkars deg marihøna :hug2: Ikke lett når det blir så mye rot i hodet!
Kan Ikke hjelpe så mye, synes lilla er penest, men skjønner at brun kan være litt "enklere" å kombinere andre farger til1 Men til lilla kan du nå i allefall bruke bryn, sort, grønn, beige. Også er nå i allefall Lyng/lilla komboen til nøstebarn nyyyydelig :P

og grått er jo hått :lol: nei ta lilla du :laugh:
Siste endring: 14 år 4 måneder siden av nimmi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51440

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kanskje du kan ha en lilla mistral og en brun zapp????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51441

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:( synd på meg! Takket nei til den lilla igår og nå får jeg ikke tak i brun. Har egentlig mest lyst på brun, og så kjøpe lilla tilbehør. eller grønt :s

Men, brun må jeg vente til januar med å få 2010-modell.. Skal jeg kjøpe en 09 i norge og være fornøyd med det? :s Skulle gjerne hatt den nye altså..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51444

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, takket du nei?? Oki... Jeg aner ikke hva jeg ville gjort, men det er jo ikke noe snø og snakke om heller, så tror jeg ville hatt is i magen og sett om det kom noen fine tilbud etter jul ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51445

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
is i magen?? du vet vel hvem du snakker med her! ;) Jeg vil ha NÅ! Er ikke så mye snø her heller, men den kommer definitivt for fullt, helt brått over natta en dag i begynnelsen av januar hvis ikke jeg ordner meg snart :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51449

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, da er s i barnehagen og du trenger ikke trille :P


Nei da, jeg vet jeg vet, jeg har fått for meg at jeg vil ha noen gardiner jeg nå, og de skal jeg helst ha i dag :S Så jeg skjønner absolutt hva du mener....

Fått solgt Go da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51451

Synes den mørkelilla var fin, jeg. Og den som var turkis - men den blir man kanskje lettere lei av?

Brun er nok enklest å få solgt igjen - men litt kjedelig?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51454

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
is i magen?? du vet vel hvem du snakker med her! ;) Jeg vil ha NÅ! Er ikke så mye snø her heller, men den kommer definitivt for fullt, helt brått over natta en dag i begynnelsen av januar hvis ikke jeg ordner meg snart :dry:

Ikke lett d når man først har fått grillene i hodet :P
Og d me snøen blir vel bare et påskudd nå..Du skal bare ha ny vogn du :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51455

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
S skal i barnehagen i januar ja, men det er snakk om kanskje 4 timer 4 dager i uka, maks, så jeg skal nok få trillet litt :p

Den lilla er nydelig ja, og den turkise også, det var de tre jeg vurderte først. den turkise utgikk fordi den blir vanskelig å selge, og fordi teutonia er litt dårlig til å få frem riktig farge påproduktbildene sine, så den kan være skikkelig, skikkelig knasj i virkeligheten, takke sjansen på det :s

Brun kan være litt kjedelig ja, men teutonia sin brunfarge er jo såpass lys og skinnende da, at den ikke er trist å se på. Og så har jeg fugle-blomstermønstrete kirsebærrød. rosa, grønnog gull-farget strollershopper, så ingen vogn jeg triller blir kjedelig :p
Må nok ha lilla seat insert og solskjerm og koppholder om det blir brun ja :)

Nå skal jeg straks starte jakten på en brun 2010-modell som kan leveres senest innen første uken i januar. sukk og stønn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med fargevalg - for hundreogørtiende gang ;) 14 år 4 måneder siden #51458

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.003 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!