Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bilder av Bee plus :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bilder av Bee plus :)

Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50506

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Du kan se dem på Kidzshoppen.se :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50509

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gå inn på "rykende nytt fra Bugaboo".
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50510

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Empa skrev:
Gå inn på "rykende nytt fra Bugaboo".

Stilig :pinkflower:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50518

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det rare er at jeg føler at jeg ikke har lyst på den nye. Har fått testet ut Bee, liksom! Det var ikke helt trillen for meg.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50522

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Empa skrev:
Det rare er at jeg føler at jeg ikke har lyst på den nye. Har fått testet ut Bee, liksom! Det var ikke helt trillen for meg.

Da er d jo greit :) Slipper å tenke mer på den ihvertfall ;)

Jeg har egentlig ikke så veldig sansen for triller jeg.. :S
I noen tilfeller er de sikkert kjekke å ha, men jeg tar like greit me en ordentlig vogn, så er d mer komfortabelt for mor og barn :)
Syns den så kjekk ut og liker at den kan vendes mot den som triller, men har ikke d store suget etter den jeg heller.
Syns d holder me buggisen jeg :)

Virker som du har slått deg til ro me Cam istedenfor Go enn så lenge og??? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50540

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hihi, nå er jeg ingen bugaboo ekspert men jeg ser ikke så stor forskjell på nye bee jeg :blush:
Ser at kalesjen ser litt annerledes ut (gjør den ikke? :P ) men ellers ser jeg ikke noe...Er det andre ting som endres/forbedres også?

Jeg har fått litt dilla på triller for tiden...Sikkert fordi jeg ikke kan forsvare å ha skikkelig vogn :humre: Vi klarer oss liksom lenge med trille nå. Kunne godt tenke meg å prøve bee en gang, men blir nok ikke til dette barnet tror jeg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50559

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Har ikke triller jeg :) men synes bee er utrolig arti og står på fantasi drømmelista :) Kommer aldri til å bli aktuell å kjøpe her, men synes den nye hadde smarte forbedringer :)
Sjekk hjula da!
Det vil fortsatt være en lett og nett trille, men rammen kommer til å bli litt bredere, dette for å gi større plass i sittedelen.
Selve setet kommer tli å få justerbar høyde og bredde. Så etter som barnet vokser justerer du sittedelen slik at den passer optimalt.
Kalesjen kommer til å kunne kjøpes separat slik som på Cameleon, mange har kjøpt separate kalesjer nå også men dette blir lettere og mer tilgjendelig.

Sammenleggingsmekanismen er også endret litt på og den blir flatere sammenlagt. Det kommer også til å bli mye lettere å snu sittedelen fra fremovervendt til bakovervendt. Dette er en utbedring vi har ventet på.
Søskenbrettet kommer til å passe denne også.
Håndtak og brems blir også utbedret, og hjulene er vel den mest synlige utbedringen. Disse vil bli åpne, og ikke hele slik de er nå. (Se bilde av et bilde under artikkelen. Ikke godt illustrert men en liten sneakpeak)

Vi har hørt at prisen i tillegg stiger på denne.


Hentet fra vogndilla.com
Siste endring: 14 år 5 måneder siden av nimmi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50561

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
nimmi skrev:
Har ikke triller jeg :) men synes bee er utrolig arti og står på fantasi drømmelista :) Kommer aldri til å bli aktuell å kjøpe her, men synes den nye hadde smarte forbedringer :)
Sjekk hjula da!
Det vil fortsatt være en lett og nett trille, men rammen kommer til å bli litt bredere, dette for å gi større plass i sittedelen.
Selve setet kommer tli å få justerbar høyde og bredde. Så etter som barnet vokser justerer du sittedelen slik at den passer optimalt.
Kalesjen kommer til å kunne kjøpes separat slik som på Cameleon, mange har kjøpt separate kalesjer nå også men dette blir lettere og mer tilgjendelig.

Sammenleggingsmekanismen er også endret litt på og den blir flatere sammenlagt. Det kommer også til å bli mye lettere å snu sittedelen fra fremovervendt til bakovervendt. Dette er en utbedring vi har ventet på.
Søskenbrettet kommer til å passe denne også.
Håndtak og brems blir også utbedret, og hjulene er vel den mest synlige utbedringen. Disse vil bli åpne, og ikke hele slik de er nå. (Se bilde av et bilde under artikkelen. Ikke godt illustrert men en liten sneakpeak)

Vi har hørt at prisen i tillegg stiger på denne.


Hentet fra vogndilla.com

Hørtes jo veldig bra ut, men blir jo en utrolig dyr trille da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilder av Bee plus :) 14 år 5 måneder siden #50572

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Empa skrev:
Det rare er at jeg føler at jeg ikke har lyst på den nye. Har fått testet ut Bee, liksom! Det var ikke helt trillen for meg.


Jeg er faktisk også litt der.... :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.661 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!