Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen?

hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49343

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Lille var så trøtt og stresset meg så grådig i butikken når jeg kjøpte vognen at vi måttebare komme oss ut der fra. før jeg fikk forklart hvordan disse selene fungerer. Nå har vi bukt vognen i noen dager uten seler å DET fungerer IKKE :P
Men dette sele greiene skjønner ikke jeg :whistle:
Må vel gå ann å få de gjennom posen? Noen som er god til å forklare her? :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49344

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tar ofte på a selene før jeg setter henne ivognen. For du kan kneppe de ut og inn av vognene, du vet det?

Og så tar jeg selene igjennom sidehullene på posen og knepper i vognen i gjen :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49346

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oki. Skjønte hvordan det fungerte rett etter jeg skrev innlegget ;)
Ja, det er vel kansje best å ta de på først. Uff, synst de var litt dum de selene jeg. redd jeg kommer til å amgre på at jeg ikke tok med faste seler :huh:
Men kansje jeg blir vant til de...
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49348

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, jeg synes det er kjempe greit jeg da. Det er en tilvening, men A liker seg mye bedre med løse seler enn med faste. HUn lener seg og koser seg med friheten de gir.

VI tar også på selene mens hun sitte ri vogna, og det går på 1-2-3 det også ;) Jeg er så helfrelst at jeg vurderer å legge henne med løs sele i den andre vogna også ;)

Dessuten er det så kjekt at hun har en sele på når vi sipper henne løs på senter etc, da har vi noe å ta tak i henne i ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49366

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi har to sett... faste til soving, og løse til sitte oppe +++
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvordan i alle dager får jeg de løse selene i Go gjennom posen? 14 år 5 måneder siden #49371

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er lurt. Tror nok det er vanskelig å venne de til faste seler igjen etter å ha gitt de friheten de løse gir :)

Men ikke så lett å gå over til faste seler når det ikke er montert i vogna da :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.631 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!