Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=)

Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48803

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Lillegutt har nesten ikke sovet i vogn siden han var 8 mnd. Han har kun sovnet der de gangen han har vært helt nødt fordi han har holdt på å stupe.. I går sovnet han med en gang jeg trillet Go ut av butikken nesten;) Og i dag morges sovnet han så fort vi begynte og trille nedover veien. Og d ser så lunt og godt og koselig ut inni der at jeg blir nesten misunnelig ;)
Vognen er en drøm og trille og jeg elsker håndtaket! Herlig å kunne ha han vendt mot meg, spesielt når han sover så jeg kan følge med;).
Synst den blir bare finere og finere for hver gang jeg ser på den også :laugh:
Og handlekurven er en drøm! Har virkelig plass til alt jeg handler;) Og d er ikke lite ;) he he
synst faktisk den går veldig fint på grus også. Litt tyngre på dypere grus, men bedre enn forventet! :) er ikke så lenge av gangen en triller på slikt underlag uansett..
Visst jeg MÅ pirke på noe med denne vognen må det være at det kunne vært litt bedre liggestilling. Dette er ikke noe problem for oss men da tenker jeg på mindre barn som skal ligge i den. Men det er bare visst jeg MÅ pirke.
Kan altså anbefale denne vognen på d varmeste til alle som ikke har fått prøvd den enda.
heia GO! Fantastisk :laugh:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48809

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så flott at du er fornøyd!!! Spesielt du som var så usikker! Er pappaen blitt venn med den også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48810

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, SIGN! :)

Og sittestillingen, men det ble bedre ved å sprette sømmene :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48813

Jeg tror jeg har sagt det før, men den høres nesten for god ut til å være sann. Men den må jo være det, når alle snakker så godt om den. Har så lyst på en selv!! :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48822

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
mamman~til~lucas skrev:
Jeg tror jeg har sagt det før, men den høres nesten for god ut til å være sann. Men den må jo være det, når alle snakker så godt om den. Har så lyst på en selv!! :)

Løp og kjøp!! Du kan ikke gå glipp av denne vognen! ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48826

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
hehe, SIGN! :)

Og sittestillingen, men det ble bedre ved å sprette sømmene :)

Men hvordan spretter jeg sømmene? Hvilke sømmer? Er d trygt å gjøre d? Blir den stygg?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48827

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Jeg tror jeg har sagt det før, men den høres nesten for god ut til å være sann. Men den må jo være det, når alle snakker så godt om den. Har så lyst på en selv!! :)

Om du vinner MB MtL så må du selge den og kjøpe deg en GO altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48834

maritus skrev:
mamman~til~lucas skrev:
Jeg tror jeg har sagt det før, men den høres nesten for god ut til å være sann. Men den må jo være det, når alle snakker så godt om den. Har så lyst på en selv!! :)

Løp og kjøp!! Du kan ikke gå glipp av denne vognen! ;)

Tenker at jeg bytter ut MB i Go til våren, når de begynner å komme mer på finn ;) Og vinteren er forbi, ikke minst ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48839

Så fint at du er fornøyd da. Jeg får mer og mer lyst på denne :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48845

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
MammasLilleVidunder skrev:
Så flott at du er fornøyd!!! Spesielt du som var så usikker! Er pappaen blitt venn med den også?

Pappaen har ikke fått trillet den enda. Han har vært på jobb ;) ;)
Men tror nok han nlir fornøyd han og kjenner jeg han rett ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48846

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er elendig på å forklare... Men altså...

Bak ryggen er det en slik "dings" som man justerer selene i.... Og i den er det to "stropper", en fra hver side... Disse har en slik "dobbelt" løkke, sydd tvers over, tett ved ryggen (lengst fra den "dingsen")... I alle fall var de slik på min.

Denne sømmen som laget den "løkken", sprettet jeg, og da fikk jeg ryggen på setet litt høyere opp, Det var ikke farlig, men jeg har jo ikke sett din da :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48860

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Jeg er elendig på å forklare... Men altså...

Bak ryggen er det en slik "dings" som man justerer selene i.... Og i den er det to "stropper", en fra hver side... Disse har en slik "dobbelt" løkke, sydd tvers over, tett ved ryggen (lengst fra den "dingsen")... I alle fall var de slik på min.

Denne sømmen som laget den "løkken", sprettet jeg, og da fikk jeg ryggen på setet litt høyere opp, Det var ikke farlig, men jeg har jo ikke sett din da :S

oki. Skal sjekke det ut etterpå. Vognen ligger i bilen. Stakkar! Må vel hente den snart :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48864

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe :) Men ikke gjør noe overilt da! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48875

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
nei.. KJeg vet ikke om jeg tørr det. men skulle gjerne hatt rettere sittestillig... takk for forklaring forresten :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48878

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det er ikke skummelt, jeg turte det egentlig ikke selv, men fikk forklaring og det er kjempe lett med en slik sømspretter som følger med symaskiner :) Ingen fare :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48919

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det er ikke nødvendig å sprette de nye forbedrede vognene? Min er jo så si rett, og det skal din også være HI? Det er kun de med løse seler, gamle modellene som har "bakoversittestilling"

Grattis med ny vogn !!! :D
Signerer alt du skriver ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48923

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men, har ikke HI samme som meg da, siden hun har svart og hvit? Trodde ikke det var forbedringer på den jeg :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48931

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ah... Troddu hun skulle ha grå sort jeg :)

Men! Den sort hvite kommer også med fem punkt, ny sittedel, hempe og nye hjul de også nå ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 5 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48934

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hjul??? Den har hjul nå også altså :rofl:


---

Trenger nok en nærmere forklaring ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48939

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe..... Glemte ordet nye :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48942

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
På BH har de bare vogner uten de forbedringene, men det kom ikke som noen bombe da :lol: Så bra du er fornøyd TS ;) ingenting er vel bedre enn å kjøpe en vogn og være 100% fornøyd :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48943

Hva er forskjellen på hjulene da? Hva er bedre med de nye?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48945

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De får et nytt feste på innsida, slik atde ikke skal ha problemer med låsing.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48946

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har det vært problemer med låsing på de andre modellene eller?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48948

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ja ;)
mange som har fått nytt understell pga det :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48950

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Å såpass :blink: det visste jeg ikke...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48952

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48955

Så da bør man kjøpe ny hvis man skal ha da :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48957

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Neida, det er jo ikke alle det gjelder.
Det er jo en reklamasjonssak uansett da ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48958

Ok Jeg drømmer litt om go om dagen:)Det er jo uansett ikke lett å finne på finn da.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48961

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe.... Nei de er ikke lett å finne der :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48969

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Marihøna fikk vel nytt understell pga låsing, mitt låser seg ikke, så jeg får nok ikke noen nye hjul :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48979

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe....
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #48986

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Å den høres bare så bra ut denne vogna :) har så lyst å anbefale den til ei veninne som skal ha baby! Men er litt usikker da siden den sikkert ikke er den beste turvogna og ei den beste på snø..... :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49004

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, vi har ikke hatt noen problemer med den i skogen, offroad etc... Sand er den litt motstander av, men hvilke vogner er ikke det????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49009

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg har ikke rett sittestilling på min vogn :( Har løse seler også.. Når kommer den med bedre sittestillig og faste seler da? :dry:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49013

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
maritus skrev:
Jeg har ikke rett sittestilling på min vogn :( Har løse seler også.. Når kommer den med bedre sittestillig og faste seler da? :dry:

Jeg tror noen av vognene allerede er kommet med det. Mener LogK sin nye har faste seler og rettere rygg.
Men du kan gjøre sittestillingen noe rettere på de "gamle" vognene også, om du ikke har gjort det. Spretter visst noe på de snorene som regulerer ryggen eller noe. Rop ut og hør med en av de som har vogna ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49019

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
du har samme modell som meg, svart og hvit har ingen forberdinger enda, men det har vist grå og brun ;)

Selene forsøkte jeg klønete å forklare i går ;) hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49177

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
du har samme modell som meg, svart og hvit har ingen forberdinger enda, men det har vist grå og brun ;)

Selene forsøkte jeg klønete å forklare i går ;) hihi

Jeg vet. men jeg finner ikke den sømmen du snakker om jeg? :blush: . præve å forklare meg en gang til? :blush: Å hva skulle jeg sprette sømmen med igjen? veldig redd for å gjøre noe feil her..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49179

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
maritus skrev:
Spentsmurf skrev:
du har samme modell som meg, svart og hvit har ingen forberdinger enda, men det har vist grå og brun ;)

Selene forsøkte jeg klønete å forklare i går ;) hihi

Jeg vet. men jeg finner ikke den sømmen du snakker om jeg? :blush: . præve å forklare meg en gang til? :blush: Å hva skulle jeg sprette sømmen med igjen? veldig redd for å gjøre noe feil her..

PrØve :whistle:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49182

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe... Skal se om jeg klarer å søke opp noen bilder her inne :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49184

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52


Det er de her stroppene som du ser går bakover som må "løses" opp så de blir lengre...

Mener å huske at før jeg sprettet de så var det en "brettetklump" som gjorde at jeg ikke fikk dratt de lengre igjennom den "dingense" bak... Det er altså den "bretteklumpen" man må sprette opp :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49185

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
www.barnevognguiden.no/forum/barnevogner...og-sort-brio-go.html

her kan du lese Marihøna sin bildetråd om Go :)

Kanskje finner du en forklaring i tråden også :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49192

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Skal jeg sprette opp de "brettene" som er på de reimene som en regulerer ryggen med? Å det blir IKKE ødelagt av det? hehe. Hva bruker jeg til å sprette de med da? Visst det er de jeg skal sprette :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49196

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, de er det du skal sprette. Nei da, den blir ikke ødelagt, men da får du rettet opp ryggen litt mer siden du får strammet de reimene mer :)

Jeg brukte mamma sin sprettekniv, som hun bruker til å sprettesømmer med, om hun syr noe feil eller ligende :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49198

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52


Den lille grå runde dingsen mitt i bildet er en slik jeg brukte :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49199

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
oki. Det har nok ikke jeg. lite sying her i huset gitt;). hmm.. se om jeg finner noe lurt da..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49201

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vil tro en spiss skarp saks gjør nytten også :)

Eller kniv. Tapetkniv, kanskje?!

Jeg hadde ikke slik dings, men mamma har, så jeg reiste dit :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49225

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Da var det gjort:) Var litt stress dette. brukte en sikkert litt for bred grønnsaks kniv :whistle: . tok litt mer enn bare de sømmene jeg skulle ta visst. Men så ut som det gikk greit :) Men er litt "pistrete" der nå på en måte. men men. Fornøyd med rett sittestilling :) Takk for hjelpen. igjen! ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49227

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
What?!!!! hehe håper du var forsiktig :) Men koselig om du fikk noe hjelp ut av mine kråkeforklaringer :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49250

Så bra du fikk det til sånn at du fikk rettere sittestilling ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da kan jeg offesielt erklære min nue kjærlighet til vidunderet GO!!:=) 14 år 5 måneder siden #49276

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, rettere sittestillng er utrolig kjekt, for GO er utrolig latterlig laid back :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.160 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!