Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld

Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45723

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
....visst han fikk den for 4500!! GLEM d!! :angry:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45726

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Han gjør som alle... pruter :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45728

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
d skjønner jeg, hadde det bare vært 5000 og så :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45729

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
ja.. Men som sagt, glem d ;) Men skal jeg si til han at han får den for 5200? hmmm.. Hva ville du gjort?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45731

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
si du skal kjøpe deg ny vogn til 5000+frakt så du må ha nok til å kjøpe den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45732

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det var rimelig høyt sprang opp til 5200 da. :)
Og er de litt bevisste kan det hende at de får med seg K&C reklamen.
Jeg ville gått for 5000 om du skal selge den nå! Før tilbudet til K&C rekker å "sette" seg skikkelig. Da tror jeg du vil slite med å få mer enn 4500 faktisk, mens det tilbudet pågår.. :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45736

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Skjønner poenget ditt. Men inntrykket jeg har er at de har veldig lite peiling på vogn. Bare måten han snakket på om ting han spør om og slikt ;) . Men skal se hva de sier nå. Svarte 5200 jeg. Men kan vel gå ned til 5000 ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45737

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg fikk spm om OTHen min hadde svingbart hjul. Selv om de vet lite om vogn, kan det hende de vet litt om å undersøke på nett :) Det som er med K&C er at de er storannonsører på finn, ett trykk på logoen og vips man er inne :)

Håper du får salg i boks nå da. Krysser fingrene for deg
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45767

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Håper du holder oss oppdatert med salget ditt :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45772

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sikkert lurt å prøve på 5200 først, og se hva han svarer og hvis han ikke er interessert så bør du kanskje selge for 5000. Tror fortsatt at du muligens kan få solgt for 5300-5500, men det kan ta tiiiiiid
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45773

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Da ville han komme og se på den i kveld!! Sa at jeg ikke solgte den for under 5200 ;)
Men nå er mannen sur for at jeg skal selge vognen så nå må jeg drive og go prate med han :P . Alltid problemer vettu :blink:

Men sånn i tilfelle jeg skal ut og kjpe meg ny vogn i morgen B)
Hvor selger de GO her i bergen?? de selger på brio på vestakanten vet jeg men er usikker på hva de har av farger. Å så liker jge ikke hu sjefen der :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45776

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
herregud hvor mange skriveleifer jeg har hele tiden :P prøver å skrive litt fortere enn jeg egentlig klarer vettø :blush:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45780

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Da ville han komme og se på den i kveld!! Sa at jeg ikke solgte den for under 5200 ;)
Men nå er mannen sur for at jeg skal selge vognen så nå må jeg drive og go prate med han :P . Alltid problemer vettu :blink:

Men sånn i tilfelle jeg skal ut og kjpe meg ny vogn i morgen B)
Hvor selger de GO her i bergen?? de selger på brio på vestakanten vet jeg men er usikker på hva de har av farger. Å så liker jge ikke hu sjefen der :P

Barnas hus har GO, og der som Marihøna kjøpte sin, husker ikke hva det heter :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45786

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Supert da! Kanskje du får 5200 for den :)

De selger go på barnas hus i åsane og nordås, og på simo butikken (barnevogservice AS) i sentrum og på gullgruven i åsane og sikkert på briobutikken på Åsane senter (arken), der har de iallefall briovogner.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45787

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
tror jeg kansje reiser inn på simo butikken jeg da. Liker meg der. Den er ikke noe dyrere der sant? koster vel 6000 alle steder vel?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45789

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Brio GO koster 5999 veiledende, og det skal ikke være noe dyrere... om ikke butikken har en himla god grunn :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45792

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den koster 5999 ja :)
Om du reiser til Åsane har du jo både simobutikken, barnas hus og den på arken rett i nærheten av hverandre. Kanskje det lureste? Eller ringe først og høre hvor de har de aktuelle fargene ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45796

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vet ikke om du har svart på det jeg, jeg er litt :kokko; Men hvilken farge skal du ha?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45841

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hhe, ble du klar for å selge likevel??? :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45854

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45862

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du er gal! Vogngal :)

AI laik!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45870

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hæ? Jeg? nei, klar for selge GO, er det det mente? :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45877

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ja, hehe trodde du var klar for å selge den til HI :P :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45887

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg vil helst ha brun el grå :) Men nå når jeg sitter og ser på MB så blir jeg veldig i tivl igjen.. Den er jo fantastisk! Men jeg kan jo bare kjøpe ny fra usa sanT? hehe. Jeg trenger litt overbevisning her;) Blir flau over meg selv altså.. Si meg alt d positive med GO igjen! Og d negative! :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45889

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:rofl:


Sikker på at du ikke skla ha mb igjenom vinteren og så kjøpe Go til sommeren???? :blush:

Siden du er så usikker, og ikke får det du vil ha for den :S Ikke dette du villehøre sikkert....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45891

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
uff.. jeg tenkte litt på det da. Men du må jo ikke si d ;) ÅÅÅ Hva gjør jeg! Skulle kansje ventet... :blush:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45907

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
ja, hehe trodde du var klar for å selge den til HI :P :S

Å nei, misforstod jeg !
Nei nei nei, jeg skal ikke selge Go :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i k 14 år 6 måneder siden #45908

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Jeg vil helst ha brun el grå :) Men nå når jeg sitter og ser på MB så blir jeg veldig i tivl igjen.. Den er jo fantastisk! Men jeg kan jo bare kjøpe ny fra usa sanT? hehe. Jeg trenger litt overbevisning her;) Blir flau over meg selv altså.. Si meg alt d positive med GO igjen! Og d negative! :P

Jeg har ikke så mye annet å si enn jeg har sagt før.. jeg tror du kommer til å ombestemme deg inn i evigheten om du ikke prøver en. Og ja, hvorfor kan du ikke kjøpe en ny i USA til sommeren? Da har du fått prøvd GO, og vet at du får MB igjen etterhvert.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45924

Blir det salg til mannen? :) Jeg så brio go i briobutikken på lagunen igår, så de har den der også ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45966

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
hm. vet ikke. Nå har jeg jo laget avtale om at han kommer og ser på den i kveld. Men nå har jeg nett vært på trilletur og begynner å få panikk igjen.. Hehe. Begynner nesten å tro at jeg liker den "ny barnevogns rusen" jeg :P Må jo bestemme meg fort nå.. :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45967

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Så spennende :lol: Du får holde oss oppdatert ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45969

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
skal d;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #45974

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
hm. vet ikke. Nå har jeg jo laget avtale om at han kommer og ser på den i kveld. Men nå har jeg nett vært på trilletur og begynner å få panikk igjen.. Hehe. Begynner nesten å tro at jeg liker den "ny barnevogns rusen" jeg :P Må jo bestemme meg fort nå.. :S

Tror nesten du bør bestemme deg FØR han kommer :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #45992

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har han vært å sett på vogna? Og klarer du å bestemme deg`? :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #46005

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HEhe, den nybarnevognsrusen er nok mer utbredt en vi liker å innrømme :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #46010

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja den er skummel ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46015

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har faktisk ikke den så mye jeg lenger.. :S
Er mer slik at enten får jeg dilla og må teste for å teste, eller så er jeg mer oppgitt når det kommer noe nytt :P Men sjelden rusen kun på det å få ny vogn. Har sikkert hatt for mange :sparke:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46021

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Kan være det ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46028

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du vet, vi er jo bare på barn nr 1, så vi har maaange vogner igjen Simenmin!;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46034

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46037

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lurer på hva din neste vogn blir jeg Simenmin :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46072

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg sa at han måtte komme i morgen istedenfor. Eller, jeg spurte om d gikk greit da :whistle:
Han sa at jeg hørte fra han i morgen visst han fortsatt var interresert :S
men men. er han ikke d får jeg bare slå meg til ro en stund til. sikkert like greit d :P
Føler meg litt dum når jeg vil ha ny vogn hele tiden når han er blitt så stor. Eller, har fått høre hvor dum jeg er av hele familien min i dag da.. :S
De forstår jo ikke at vogn kan være så gøy ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46076

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
hehe har fått høre det maaange ganger jeg også, men det driter jeg i ;) vogndilla overstyrer all fornuft innimellom :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46077

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Bare lurer på en ting jeg, hvor stort er barnet ditt?

Simenmin sitt barn fikk jo ikke plass i Go :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46097

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Tuller du? trodde go skulle være go plass i jeg. Jeg har så vidt prøvd han oppi en Go i butikken da. Men han ble helt hysterisk ville ikke sitte i vogn da så jeg fikk ikke sett skikkelig :S

Han var 11,5 kg og 83 cm på 15 mnd kontrollen nå. Blir han for stor da tror dere? Holder ikke Go så lenge da altså? Da blir d jo for dumt...
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46100

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Bare lurer på en ting jeg, hvor stort er barnet ditt?

Simenmin sitt barn fikk jo ikke plass i Go :S


Men hvor stort er barnet ditt da Simenmin??
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46104

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
maritus skrev:
Tuller du? trodde go skulle være go plass i jeg. Jeg har så vidt prøvd han oppi en Go i butikken da. Men han ble helt hysterisk ville ikke sitte i vogn da så jeg fikk ikke sett skikkelig :S

Han var 11,5 kg og 83 cm på 15 mnd kontrollen nå. Blir han for stor da tror dere? Holder ikke Go så lenge da altså? Da blir d jo for dumt...

Da får han nok fint plass i GO :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46105

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
maritus skrev:
Spentsmurf skrev:
Bare lurer på en ting jeg, hvor stort er barnet ditt?

Simenmin sitt barn fikk jo ikke plass i Go :S


Men hvor stort er barnet ditt da Simenmin??

han er litt over 90cm, vogna var lang nok i ryggen, men kalesjen var så liten :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46108

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Simenmin skrev:
maritus skrev:
Spentsmurf skrev:
Bare lurer på en ting jeg, hvor stort er barnet ditt?

Simenmin sitt barn fikk jo ikke plass i Go :S


Men hvor stort er barnet ditt da Simenmin??

han er litt over 90cm, vogna var lang nok i ryggen, men kalesjen var så liten :S

Men hvor gammel er han da? Kan jo være at jeg vil ha vognen til han ikke gidder å sitte i vogn lengre :whistle:
Er jo ikke så veeeldig mye lengre han bruker vogn aktivt..
Blir jo dumt visst han vokser fra den da.. En vet jo aldri. Kan jo være det er vognen som får bli ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46110

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Har jo reagert litt på det at kalesjen er veldig kort el hva jeg skal si. hmm..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46111

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men da har jo barnet ditt god plass lenge enda i den vogna :)Men kan sikkert være lurt å reise og teste ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #46114

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det lønner seg å prøve den før du kjøper ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #46121

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja. jeg skal reise å prøve i morgen tenker jeg! Men han blir jo så sint når jeg vil sitte han i vogner i butikker. Han er skikkelig sta beist å blir steik forbanna! Da føler jeg meg litt dum kan di si der jeg står og presser en skrikende unge nedi vogner :S hehe.
Men hvor fort vokser unger da egentlig? Kan jo være han plutselig er 90cm han og :blink: Vet ikke jeg. mye å tenker over..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kveld 14 år 6 måneder siden #46123

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, A har vokst veldig jevnt og trutt, fulgt kurven sin hele vegen. Hun er 15 mnd nå og 78 cm. Har ikke vokst mange cm siste 6 mdn, og regner vel i go for seg ikke hun strekker seg kjempe mye de neste 6 heller, men fortsetter jevnt og trytt :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46263

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
K har god plass i GO enda.. Hun er også 15 mnd, og omtrent som SS si jente
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46281

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
A har også veldig god plass fortsatt altså! hehe, ikke missforstå meg her nå ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå fikk jeg nett melding av han som ringte på vognen hinn dagen! Han ville komme å se på den i kv 14 år 6 måneder siden #46293

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.027 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!