Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb

Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45659

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Når jeg solgte simoen var den ca 9 mnd gammel tror jeg.. Solgte den for 4300 så tapte 1700 på den. Solgte den med et teutonia regntrekk som koster 500 nytt da men d fikk jeg med i prisen når jeg kjøpte simoen. Ved en feil ;)
Hadde flere kjøpere på simoen og men solgte den til ei som kom på døren og hentet den! Var heller ikke noe problem når jeg solgte City Cerox 360 en min..
Hmm. Blir litt frustrert jeg.. Siden d har vært så lett før :huh:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45664

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det er nok pris det handler om .
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45666

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Det er vel litt tilfeldig om ting blir solgt fort på finn eller ikke. Er vel endel som går inn og ser i det de skal kjøpe noe og ikke bruker lang tid på å søke og sånn som sikkert mange her inne har en tendens til å gjøre :glis:
kanskje du skal legge ut annonsen på nytt? Det har jeg gjort en gang jeg syntes det gikk litt tregt, og da ordnet det seg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45669

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det handler nok mye om pris, pluss at det er veldig mange førstegangs som er ute etter simo(var en av de selv en gang :lol: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45673

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg har nett lagt den ut på nytt. Men tror ikke d hjelper.. Ja, skjønner jo at det går mye på pris. Men fikk jo nesten det samme for simoen som jeg krever for mb med tanke på hva den koster ny..
Men hvor mye tror dere jeg må gå ned for å få solgt nå da? :blush:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45675

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Ja pris er jo viktig og da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45676

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45677

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Simenmin skrev:
Ja det handler nok mye om pris, pluss at det er veldig mange førstegangs som er ute etter simo(var en av de selv en gang :lol: )

Hun som kjøpte den var ikke førstegangs ;) Hun hadde to unger tror jeg og gravid med 3 :)
Hun hadde til og med en oth hjemme men ville ha en simo i tillegg denne gangen..
Men du har nok rett i at mange førstegangs er ute etter den vognen :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45678

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
MammasLilleVidunder skrev:
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500

den har stått til 5500 en stund nå :) . Å det var jo ei her i bergen spom skrev til meg at hun ville ha den og kunne hente den. men da fikk jeg panikk og svarte henne ikke. ANGRER nå!!
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45680

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simo har en høyere bruktpris verdi ofte, enn mange andre vogner, når de er så si nye

MB har hy brukpris når den er brukt!!! si ett par år, da får man mye igjen for vogna, når den er ny, er det stort sett bare tap på nypris. :S

Tror pga tilbud etc må du ned i 5000 :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45682

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, jeg må bvel kansje d.. hm.. Å jeg kan jo d men da vil jeg være helt sikker på at jeg gjør d riktige ved å bytte den ut i Go. Hvordan blir jeg sikker? hehe
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45684

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har du lagt ut den for mye da? og har du mange bilder?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45685

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
maritus skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500

den har stått til 5500 en stund nå :) . Å det var jo ei her i bergen spom skrev til meg at hun ville ha den og kunne hente den. men da fikk jeg panikk og svarte henne ikke. ANGRER nå!!

ok, rart du ikke har fått solgt til den prisen. Kanskje du må ned i 5000 ja. Kan du ikke sende en ny mail til hun som ville kjøpe da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45686

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Ja, jeg må bvel kansje d.. hm.. Å jeg kan jo d men da vil jeg være helt sikker på at jeg gjør d riktige ved å bytte den ut i Go. Hvordan blir jeg sikker? hehe

Desverre kan ikke vi gi deg noen garantier. Du må teste dem selv :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45688

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500

den har stått til 5500 en stund nå :) . Å det var jo ei her i bergen spom skrev til meg at hun ville ha den og kunne hente den. men da fikk jeg panikk og svarte henne ikke. ANGRER nå!!

Er det lenge siden? Kan du maile henne opp igjen?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45691

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe desverre er det ingenting som er sikkert i vognverden, alle har forskjellige behov og krav ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45695

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Hehe desverre er det ingenting som er sikkert i vognverden, alle har forskjellige behov og krav ;)

Godt sagt ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45756

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, kjedelig at du ikke får solgt vogna de altså... :(


Håper det ordner seg for deg ganske fort :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45916

Kids and Care selger ny singel MB til 5700,- nå. Det er nok mange som heller kjøper ny enn brukt når bruktprisen er sånn ca det samme :) Tror de har annonsert det på finn også.. ;)

Håper du får solgt snart :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45918

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
mamman~til~lucas skrev:
Kids and Care selger ny singel MB til 5700,- nå. Det er nok mange som heller kjøper ny enn brukt når bruktprisen er sånn ca det samme :) Tror de har annonsert det på finn også.. ;)

Håper du får solgt snart :)

Det er det jeg også har prøvd å si :)
Og så en annen ting, er at folk driter litt i hva nypris på vogna var.. :S Desverre.. så lenge de finner lavere nypris nå..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45934

Helt sant, og jeg skjønner at kjøpere tenker sånn. Men det er dumt for selger :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45940

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jupp! Men det er jo som HI sier, om hun må ut med GO til 5000 kjøper hun heller en ny :humre:
Og om jeg måtte ut med 5000/5200 for ny MB nå, hadde jeg kjøpt ny.. :) Akkurat som naturens gang det der, går i sirkel :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45968

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
LogK skrev:
maritus skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500

den har stått til 5500 en stund nå :) . Å det var jo ei her i bergen spom skrev til meg at hun ville ha den og kunne hente den. men da fikk jeg panikk og svarte henne ikke. ANGRER nå!!

Er det lenge siden? Kan du maile henne opp igjen?

Er en stund siden ja.. Sikkert en mnd siden. Å hun sendte sms og jeg har slettet den meldingen så har ikke nr hennes :dry:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #45973

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
LogK skrev:
maritus skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
ja er nok mange som er ute etter simo :)
Men er da mange som er ute etter MB også! Enig med Nimmi, ville prøvd men en ny annonse :)
Mine har gått kjempefort. Synes ikke du har noen upris heller, men mlig lurt å gå ned noen hundrelapper til?? Var det ikke 5800 du ville ha for den? Prøv med 5500

den har stått til 5500 en stund nå :) . Å det var jo ei her i bergen spom skrev til meg at hun ville ha den og kunne hente den. men da fikk jeg panikk og svarte henne ikke. ANGRER nå!!

Er det lenge siden? Kan du maile henne opp igjen?

Er en stund siden ja.. Sikkert en mnd siden. Å hun sendte sms og jeg har slettet den meldingen så har ikke nr hennes :dry:

Ah.. ok
Kjipt :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hadde ikke trodd det da. At d skulle være lettere og selge simo enn mb 14 år 6 måneder siden #46049

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jaja, du får huske at ting som skal skje de skjer, og at det ofte e en mening bak det hele ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.873 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!