Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm.

Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45654

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Den står til 5000 da men går vel ann å prute litt? Eller tror dere hun får fem?! Kan jo være siden d ikke er så mange av de til salgs akkurat :dry:
Men nå har jeg enda ikke fått solgt MB da. Ringte aldri opp igjen han fyren. Tror ikke de likte det at ungen måtte ligge med beina nedover.. :S
Men nå er denne Go`en svart da. Jeg ville jo ikke ha svart vogn..hmmm. Men ble litt giret alikavel da :P
Finn-kode: 19557064
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45661

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hvilke farge er det du vil ha da?
Jeg hadde ikke gått ned på min, om jeg hadde lagt den ut. Hadde nok også lagt den ut til 5000
Men jeg har en litt mer "poppis" farge da.

Så synd med MB salget,
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45663

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det går jo an å prøve å prute, men iom at det er så få tilsalgs, så tror jeg nok hun får 5 ja :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45670

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Håper du får solgt MBen din snart. Rart at den skal være så vanskelig å selge...Synes ikke du tar noen upris for den heller. Men plutselig så er den solgt ;)

Enig med L&K at jeg ikke hadde gått så mye ned på en nesten helt ny GO, men på den andre siden ville jeg nok heller ikke gitt 5000 for en brukt heller når man får ny til 5999.
Så jeg hadde nok prøvd å prute litt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45671

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Det går jo an å prøve å prute, men iom at det er så få tilsalgs, så tror jeg nok hun får 5 ja :dry:

Tror nok også det.. men det går an å prøve seg
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45689

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, er liksom litt d jeg tenker også. At sparer jeg 2bare" en tusing så kan jeg like godt kjøpe ny.. Men kan jo prøve og prute å går d ikke så kjøper jeg ny ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45692

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg vil helst ha brun el grå go jeg.. Eller kansje beige :whistle:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45693

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe, det blir samme som de som er potensielle for din tenker det :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45694

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja man taper ikke noe på å prøve ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45696

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvis du helst vil ha annen farge hadde jeg heller kjøpt en ny
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45697

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
maritus skrev:
Ja, er liksom litt d jeg tenker også. At sparer jeg 2bare" en tusing så kan jeg like godt kjøpe ny.. Men kan jo prøve og prute å går d ikke så kjøper jeg ny ;)

Det er nok det folk tenker om vogna di også :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45698

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Bare ikke legg inn skambud, for da irriterer man selger ofte :S
Hvertfall blir jeg det..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45699

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
LogK skrev:
Hehe, det blir samme som de som er potensielle for din tenker det :P

hehe. Ser den. Men min får de 1500 billigere pluss bumper. Så d blir 18-1900. Synst det er litt forskjell jeg.. Men så er jo Mb dyrere enn go da..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45701

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jo det er jo sant, men hvis du bestemmer deg for å kjøpe den brukte Go da så kan du jo evnt. gå ned litt i pris på MB ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45702

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, skambud må man ikke gi, men å by 4500 for en vogn som koster 5999 ny synes ikke jeg er noe skambud så lenge den faktisk er brukt. Synes ikke 4000 er skambud heller, men ville aldri solgt for det :humre:

Synes også det er forskjell på 1000 kr i avslag og 1800-1900 kr
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45703

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
LogK skrev:
Bare ikke legg inn skambud, for da irriterer man selger ofte :S
Hvertfall blir jeg det..

Jau, men hva er skambud da? Tenkte 4500 jeg da. Visst jeg skal tape 2000 på min kan no hun tape 1500 på sin ;) hehe
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45705

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
maritus skrev:
LogK skrev:
Bare ikke legg inn skambud, for da irriterer man selger ofte :S
Hvertfall blir jeg det..

Jau, men hva er skambud da? Tenkte 4500 jeg da. Visst jeg skal tape 2000 på min kan no hun tape 1500 på sin ;) hehe

Det er ikke skambud
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45707

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det går an å prøve da ;) mulig hun har tenkt å kjøpe en annen vogn til den prisen da men :dry: ... det som også går an er å legge inn annonse på div. forum om noen vil bytte MB mot GO, har byttet vogn med noen to ganger jeg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45709

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hmm. ja. Jeg har tenkt på det da. Har prøvd meg på det på barnevognforumet på dib men.. Hvor andre steder kan jeg prøve d da?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45711

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
På nybaktmamma på barnevogndebatten kan du jo prøve og på babyverden kanskje? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45715

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
LogK skrev:
Hehe, det blir samme som de som er potensielle for din tenker det :P

hehe. Ser den. Men min får de 1500 billigere pluss bumper. Så d blir 18-1900. Synst det er litt forskjell jeg.. Men så er jo Mb dyrere enn go da..

jo men man kan ikke måle det slik
En vogn er en vogn, uansett hva den koster ny for mange. Bumper er ikke noe folk ofte anser som såå viktig, samt at den koster jo rundt 350 ny, og da er ofte tankegangen at det kan de vente med.

MB koster 6699 hos mange fullpris nå, det er bare biteringen jeg ser som selger den til 6999 fortsatt. Med utgangspunkt i det, er det bare rett over 1000 ned :) Folk ser ofte etter billigste nyrpis når de skal betale noe brukt :)

At Go er rimeligere, gjør nok ikke forskjellen noen større når man legger det ut for salg :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45716

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Ja, skambud må man ikke gi, men å by 4500 for en vogn som koster 5999 ny synes ikke jeg er noe skambud så lenge den faktisk er brukt. Synes ikke 4000 er skambud heller, men ville aldri solgt for det :humre:

Synes også det er forskjell på 1000 kr i avslag og 1800-1900 kr

Jeg er enig i det. 4000 hadde jeg aldri latt min Go gå for :)
Men som jeg skrev over, så syns ikke jeg 6999 er reelt å gå utfra, siden de som søker finn ikke gjør det. Og da er det bare ca 1000-1200 ned i pris og om man utelukker bumper også, så er det ikke sikkert de tenker så anderledes enn M på Goen.. :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45717

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
LogK skrev:
maritus skrev:
LogK skrev:
Hehe, det blir samme som de som er potensielle for din tenker det :P

hehe. Ser den. Men min får de 1500 billigere pluss bumper. Så d blir 18-1900. Synst det er litt forskjell jeg.. Men så er jo Mb dyrere enn go da..

jo men man kan ikke måle det slik
En vogn er en vogn, uansett hva den koster ny for mange. Bumper er ikke noe folk ofte anser som såå viktig, samt at den koster jo rundt 350 ny, og da er ofte tankegangen at det kan de vente med.

MB koster 6699 hos mange fullpris nå, det er bare biteringen jeg ser som selger den til 6999 fortsatt. Med utgangspunkt i det, er det bare rett over 1000 ned :) Folk ser ofte etter billigste nyrpis når de skal betale noe brukt :)

At Go er rimeligere, gjør nok ikke forskjellen noen større når man legger det ut for salg :)

Sign ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45718

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
På nybaktmamma på barnevogndebatten kan du jo prøve og på babyverden kanskje? :)

Bare vær forsiktig på Nybaktmamma, de har markedsplass og er rimelig strikse på salg og byttetråder i selve forumet
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45720

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det er sant, du må nok legge det ut på markedsforum på BV også, ellers så blir den flyttet ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45722

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vogndilla kan også være et sted å prøve
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45725

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja der er det ihvertfall mange likesinnede ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45727

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:)

Men ikke såå mye aktivitet har jeg inntrykk av :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45730

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det er et dårlig forum der inne ja, men det er vel en del innom der lell da selv om det ikke er noe my aktivitet :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45734

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45779

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men du solgte jo en GO for litt siden LogK, hvordan var det å få solgt den? Den gikk jo temmelig fort mener jeg å huske....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45783

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Den gikk raskt ja :)
Itte no' problem!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45790

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45795

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45810

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Må bare si at helt svart GO er da litt kult det også da :) Tenk en knall rosa pose oppi den :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45817

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg liker bedre sort/hvit GO !!! :dåne:
Brun er fin den også altså.. men akk.. Go ER hvit/sort liksom.. :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45835

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig,jeg liker nok Go best som sort hvit, eller faktisk likte jeg også sort sort :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45848

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Enig,jeg liker nok Go best som sort hvit, eller faktisk likte jeg også sort sort :)

Det er det hvite understellet jeg syns er fint !
Hvit og brun kunne jeg tenkt meg :blush:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45867

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, ja det hvite gjør veldig mye for vognen! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45874

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45888

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Men hvordan holder d hvite understellet seg? Hvilke farger var d som har hvitt understell igjen da?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45890

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er en oversikt ovet det på brio.no

men svart. blå og grå er på hvit :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45905

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Men hvordan holder d hvite understellet seg? Hvilke farger var d som har hvitt understell igjen da?
Det hvite holder seg fint syns jeg.
Syns det blir mindre møkkete enn sort faktisk. Sort ser man kjappere skit og støv på, enn jeg gjorde på det hvite.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er d lagt ut for salg en Nesten ny Brio Go På finn!! hmmm. 14 år 6 måneder siden #45906

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.187 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!