Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen!

ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44517

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hjelp meg. Hva gjør jeg? Nå er d jo ikke sikkert da for de skulle drøfte litt å så skulle han ringe meg opp igjen. Han virket litt usikker på at det ikke var regulerbart fot brett på vognen.. JA, det var en HAN som ringte ;)
jeg elsker jo Mb`en min men er jo mye som irriterer meg og! Da kan jeg jo kansje løpe og kjøpe GO ;) Men tenk om jeg angrer bittert da?? uff, blir aldri klok på meg selv.. Hva synst dere? Jeg kommer jo aldri til å få ro i sjelen før jeg prøver GO;) hehe. Men tenk om jeg angrer på at jeg solgte MB! :dry: :S Kommer aldri til å få lov av mannen og kjøpe ny MB. Han er dritt lei meg og vogn! ;) hmmmmmm..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44518

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Hvor gammel er ungen din da? Skal du ha flere? Skjønner godt hvordan du har det! Er så kjipt hvis man skulle angre seg! :( Men så lenge go dekker dine behov så hvorfor ikke :lol:
Huff nei nå er det bare gråt og elendighet her i huset! Får komme tilbake til diskusjonen senere :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44519

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Han er 15 mnd. Ja jeg vil gjerne ha flere. men vet ikke når det blir.. Det kan bli snart og det kan bli en stund til;) Jeg vet jo ikke om GO fyller kriteriene mine enda da. Har liksom bare fått prøvd den såvidt i butikken :S Men jeg vil ha en lett vogn med svingbare hjul som jeg kan ha ungen vendt mot meg i. Å de kriterine har jo GO da. Pluss at jeg synst den er kul ;) Netsen litt "stygg" kul på en måte ;) Men tror nok MB er bedre og kjøre da. Men så er jo den suveren på kjørekomfort! Fins vel ikke bedre så.. å tenk om lille ikke liker GO?? Hva vet jeg.. Jeg liker den:). men liker jo MB og.. Hmm. Blir mye drøfting i kveld ja.. Er alene hjemme(utenom lille da;) så har god tid til d;) Men jeg trenger hjeeeelp;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44523

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hmmm er ikke enkelt dette nei, skjønner frustrasjonen din. Har du bare MB eller har du flere vogner? GO virker som en super vogn, men jeg ville ikke hadd den som eneste vogn, pga jeg triller en del i snø, på grusveier og traktorveier og slik...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44532

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Har bare Mb ja. Og en trille. Jeg kommer til å måtte bruke Go litt på grusvei men d med snø og sånn bekymrer meg ikke så veldig mye her i bergen. De få snødagene som eventuelt er skal jeg nok overleve ;) Men blir jo veldig usikker på om Go blir nok da. uff. Jeg har ikke råd til begge. Eller, d har jeg ikke samvittighet til å ta meg råd til. har MYE annet å bruke penger på enn vogn;) uff..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44536

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe det blir vel ikke noe problem i bergen nei ;) Men såfremt du ikke bruker å ta med vogna på fjelltur så går det sikkert bra. Er sikkert ikke noe problem å ta med seg go på fjellet heller, men jeg er sånn som irriterer meg hvis jeg har hatt en vogn før som har vært bedre å trille så klarer jeg ikke å slå meg til ro.... ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44539

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hvis du ikke får ro i sjelen før du har testet en Go, syns jeg jo egentlig du har svaret der jeg da :sparke:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44544

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
ja.. er jo litt d jeg tenker også da. Men så er det den redselen for at jeg skal angre bittert da.. Jeg var jo helt besatt av å prøve MB og trodde ALDRI jeg skulle bytte den ut;) hehe.. Jeg er litt vinglete kan du si;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44546

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Du kan jo prøve GO da så bytte tilbake til MB hvis du ikke blir fornøyd ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44551

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig med Simenmin og LogK, du må prøve, og så heller selge og gå tilbake om ikke fornøyd. men det tror jeg du blir, du bor ikke i verste brøytekantland :)
Ang trillecomfort så syns jeg ikke det er sån at den ene er bedre enn den andre, men de er best på hvert sitt område, ihvertfall Go vs EW sky. Det ER jo fantastisk å trille en god trehjuling med store lufthjul, men Go er noe helt for seg selv når det gjelder demping og manøvrering :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44556

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg tror GO må prøves ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44571

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
hmmmm..Ja, vet dere hva jeg kom på nå. Mamsen og papsen min skal til new yourk i februar. Kunne ikke de da eventult kjøpt med seg en Mb til meg derfra? :huh: Er ikke de ganske mye billigere der? Eller må de betale en masse for å få den med seg hejm?! For da kunne jeg jo isåfall bare solgt no og angrer jeg så selger jeg igjen og får splitter ny MB uten og tape noe ;) Eller?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44598

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De er billigere der borte ja !
Og om de pakker den opp og triller den enten gjennom til bagasjen, eller ved båndet, skulle det gå greit ville jeg tro.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44601

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
det var lurt ;) du får satse på det, eller at du blir fornøyd med GO ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44602

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
ååå. da er det ikke så skummelt og selge nå alikavel. Visst de bare kan kjøpe ny til meg. Kansje de er såpass billig at jeg kan kjøpe den i TILLEGG? ;) hehe. Noen som vet hva de koster der??
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44604

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
ååå. da er det ikke så skummelt og selge nå alikavel. Visst de bare kan kjøpe ny til meg. Kansje de er såpass billig at jeg kan kjøpe den i TILLEGG? ;) hehe. Noen som vet hva de koster der??

usikker, men ca halve prisen mener jeg å huske.. gjør et google søk :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44605

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Men det er vel ikke så veldig vanskelig å få solgt MB, så kanskje du skulle tenke litt mer på det? *partypooper* :laugh:
Ellers var det jo en veldig god ide å få med seg en MB fra New York.
Jeg drømmer om nettopp en brun MB, derfor tenker jeg at jeg ikke ville solgt den, hehe. :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44607

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Der har du svaret spør du meg :lol:
Kjøp deg Go og få foreldrene dine til å kjøpe med en MB fra NY :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44608

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
Der har du svaret spør du meg :lol:
Kjøp deg Go og få foreldrene dine til å kjøpe med en MB fra NY :)

Enig med nimmi !
Og du sier det jo selv ofte, du får ikke fred for Go. Så da prøver du den :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44609

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
hehe. Jeg blir jo aldri ferdig å tenke jo:P Men klarer ikke glemme GO. Så tror nesten jeg må prøve den :whistle: Men er jo ikke sikkert at jeg får solgt den no da. Får se.. Er ikke bare bare og selge MB nei. Er så mange utav de så må gå ganske langt nedi pris for å få solgt fort i hvertfall. Å d er jeg ikke villig til siden den er såpass ny. Har ikke råd til å tape så mye på den.. Det blir for dumt liksom ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44611

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, jeg selger nok visst de vil kjøpe den ;) jeg ender nok opp med begge vognene til slutt gjerne :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44612

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
www.mountainbuggystrollers.com/Mountain-Buggy-Urban-Single.pro

De kan sikkert evnt sende til hotellet om foreldrene dine skal bo slik :)
Vet ikke hva dollaren ligger i nå, men den kommer på maks 3000 tipper jeg :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44618

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Wow det var billig :) da kan du ha begge ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44620

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Tror du de vil ta med en til meg og? :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44621

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
sende til hotellet? Mener du? :blush: . Men åååååå så kult da. Blir helt giret jeg. Da MÅ jeg jo ha ny MB da. Gjerne i tillegg til GO;) En ting til..Jeg tenker litt sånn, tenk om lille savner vognen sin og ikke forstår hvorfor han blir plassert i en ny vogn hele tiden :P Bare jeg som tenker slik? hehe. Er sikkert litt teit jeg.. :blink:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44623

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De var jo utsolgt :S
Men ser normal pris er $599, det er rett under 3500,- NOK
Men ser at mange kjører kampanjer med litt mindre pris, så det gjelder bare å undersøke godt før du kjøper. De fleste har også fri frakt. Via ebay kan du også få fri frakt og god pris :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44624

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Maybeme skrev:
Tror du de vil ta med en til meg og? :lol:

Hehe. Er ikke så altfor sikker på om de gidder å ta med en til meg enda en gang;) De blir sikkert stresset da:P er litt sånn. Men det SKAL de så;) hi hi
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44626

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
sende til hotellet? Mener du? :blush: . Men åååååå så kult da. Blir helt giret jeg. Da MÅ jeg jo ha ny MB da. Gjerne i tillegg til GO;) En ting til..Jeg tenker litt sånn, tenk om lille savner vognen sin og ikke forstår hvorfor han blir plassert i en ny vogn hele tiden :P Bare jeg som tenker slik? hehe. Er sikkert litt teit jeg.. :blink:

Mange sender til hotell ja :) Bare mail å spør i forkant. Når vi har vært der borte, har vi massehandla i forkant. :humre:

Tror nok det går bra jeg. Så lenge du er der, og noe annet kjent ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44627

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe neida, de synes det er artig med ny vogn, nye ting å utforske å nye ting å se på ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44630

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
LogK skrev:
De var jo utsolgt :S
Men ser normal pris er $599, det er rett under 3500,- NOK
Men ser at mange kjører kampanjer med litt mindre pris, så det gjelder bare å undersøke godt før du kjøper. De fleste har også fri frakt. Via ebay kan du også få fri frakt og god pris :)


Hmmm. Oki nå skjønte jeg hva du menmte med å sende til hotellet:P. Ja jeg får undersøke litt når d nærmer seg. Men de kan ikke bare gå inn i en barnevognbutikk og kjøpe da? Eller blir det dyrere da? Eller vil de få problemer med å finne d kansje?:P. kansje jeg bare må bli med de;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44633

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Simenmin skrev:
Hehe neida, de synes det er artig med ny vogn, nye ting å utforske å nye ting å se på ;)

Hehe, ja hadde det bare vært så vel;) hehe
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44634

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja du får slenge deg med ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44637

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hadde gjort det hadde d ikke vært for lille. kan ikke reise fra han :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44638

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44648

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg hadde solgt og prøvd GO. Har en venninne som solgte MB til fordel for Go og hun har iallefall ikke angret ett sekund så vidt jegf har forstått. Hun er veldig glad i Goen sin, og etter at jeg fikk trille den litt så skjønner jeg utrolig godt hvorfor ;)
Nå har jeg bare fått trillet Go littegrann da, men synes ikke den hadde noe dårligere trillekomfort en MB, bare litt annerledes. Men klart, på ulendt terreng og grus er nok MB mye bedre :)

Når det gjelder å kjøpe MB i USA så er det jo som L&K viser til her mye billigere, og ekspertene spår vel at dollaren er på vei ned så da kan den bli enda billigere ;) Om du bestiller den med reisebag (som du også vil få litt igjen for når du evt selger den igjen) og bestiller den og får den levert på hotellet deres er det jo ikke noe stress for dem mer enn å bære vognen med seg inn på flyet og sjekke den inn. Men de må ikke overstige antall kolli eller vekt da, men det går sikkert bra når de er to stk :)

Så hadde som sagt helt klart solgt MB, kjøpt GO og om foreldrene dine er villig til det så ville jeg kjøpt ny MB hjem fra USA og hatt begge om ikke GO er mer enn nok til å dekke vognbehovet ditt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44652

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
LogK skrev:
De var jo utsolgt :S
Men ser normal pris er $599, det er rett under 3500,- NOK
Men ser at mange kjører kampanjer med litt mindre pris, så det gjelder bare å undersøke godt før du kjøper. De fleste har også fri frakt. Via ebay kan du også få fri frakt og god pris :)


Hmmm. Oki nå skjønte jeg hva du menmte med å sende til hotellet:P. Ja jeg får undersøke litt når d nærmer seg. Men de kan ikke bare gå inn i en barnevognbutikk og kjøpe da? Eller blir det dyrere da? Eller vil de få problemer med å finne d kansje?:P. kansje jeg bare må bli med de;)

Jo det kan de, men det er ikke lett om man ikke er kjent i NYC å finne. De ligger ikke akkurat på rad og rekke på 5th avenue :knegg: Ville heller satset på tilsendt, både pga bekvemmelighet og pris :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44655

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)

Gjør nok ikke det.
Vinner aldri noe, så den er avskrevet.
jeg og ei venninne var to av fire som kjøpte ut ei loddbok av sønnen, og tror jeg kjøpte hvertfall 40%, og vant ikke noe.. hehe... det ble trukket 10 lodder fra den boka. Så det sier litt.. :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44664

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
maritus skrev:
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)

Gjør nok ikke det.
Vinner aldri noe, så den er avskrevet.
jeg og ei venninne var to av fire som kjøpte ut ei loddbok av sønnen, og tror jeg kjøpte hvertfall 40%, og vant ikke noe.. hehe... det ble trukket 10 lodder fra den boka. Så det sier litt.. :knegg:

Hahaha, AKKURAT sånn har jeg det også. Har hatt de gode oddsene for å vinne ved noen anledninger (lokale loddtrekninger ect) men vinner ALDRI. Tror det må være 100% sikkert for at jeg skal ha sjans :P Derfor jeg ikke gidder å tippe lotto - ingen vits :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44665

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men du hadde virkelig fortjent å vinne MBen denne gangen L&K ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44666

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
maritus skrev:
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)

Gjør nok ikke det.
Vinner aldri noe, så den er avskrevet.
jeg og ei venninne var to av fire som kjøpte ut ei loddbok av sønnen, og tror jeg kjøpte hvertfall 40%, og vant ikke noe.. hehe... det ble trukket 10 lodder fra den boka. Så det sier litt.. :knegg:

Hahaha, AKKURAT sånn har jeg det også. Har hatt de gode oddsene for å vinne ved noen anledninger (lokale loddtrekninger ect) men vinner ALDRI. Tror det må være 100% sikkert for at jeg skal ha sjans :P Derfor jeg ikke gidder å tippe lotto - ingen vits :laugh:

Lotto er jo bare å sponse gamle pensjonister som har fulle ræva av gryn fra før ! Stigmatiserende ? Overhodet ikke :P :knegg:

Nei, vinnerlykke er det dårlig med her... den ene gangen jeg faktisk vant noe, måtte man være tilstede, noe jeg var. Men fikk en jobbtfl og måtte ut TO min, og der ble jeg trukket ut, og loddet gikk videre da jeg ikke var i lokalet. :dåne: Så sånn er det ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44669

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Men du hadde virkelig fortjent å vinne MBen denne gangen L&K ;)

:hug2:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44671

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
maritus skrev:
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)

Gjør nok ikke det.
Vinner aldri noe, så den er avskrevet.
jeg og ei venninne var to av fire som kjøpte ut ei loddbok av sønnen, og tror jeg kjøpte hvertfall 40%, og vant ikke noe.. hehe... det ble trukket 10 lodder fra den boka. Så det sier litt.. :knegg:

Hahaha, AKKURAT sånn har jeg det også. Har hatt de gode oddsene for å vinne ved noen anledninger (lokale loddtrekninger ect) men vinner ALDRI. Tror det må være 100% sikkert for at jeg skal ha sjans :P Derfor jeg ikke gidder å tippe lotto - ingen vits :laugh:

Lotto er jo bare å sponse gamle pensjonister som har fulle ræva av gryn fra før ! Stigmatiserende ? Overhodet ikke :P :knegg:

Nei, vinnerlykke er det dårlig med her... den ene gangen jeg faktisk vant noe, måtte man være tilstede, noe jeg var. Men fikk en jobbtfl og måtte ut TO min, og der ble jeg trukket ut, og loddet gikk videre da jeg ikke var i lokalet. :dåne: Så sånn er det ! :)


:rofl: Det er da man føler at det virkelig ikke er meningen at man skal vinne noe her i livet :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44675

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
maritus skrev:
Du vinner seg vel snart en MB du LogK;) Er det ikke trekning snart? 30? :)

Gjør nok ikke det.
Vinner aldri noe, så den er avskrevet.
jeg og ei venninne var to av fire som kjøpte ut ei loddbok av sønnen, og tror jeg kjøpte hvertfall 40%, og vant ikke noe.. hehe... det ble trukket 10 lodder fra den boka. Så det sier litt.. :knegg:

Hahaha, AKKURAT sånn har jeg det også. Har hatt de gode oddsene for å vinne ved noen anledninger (lokale loddtrekninger ect) men vinner ALDRI. Tror det må være 100% sikkert for at jeg skal ha sjans :P Derfor jeg ikke gidder å tippe lotto - ingen vits :laugh:

Lotto er jo bare å sponse gamle pensjonister som har fulle ræva av gryn fra før ! Stigmatiserende ? Overhodet ikke :P :knegg:

Nei, vinnerlykke er det dårlig med her... den ene gangen jeg faktisk vant noe, måtte man være tilstede, noe jeg var. Men fikk en jobbtfl og måtte ut TO min, og der ble jeg trukket ut, og loddet gikk videre da jeg ikke var i lokalet. :dåne: Så sånn er det ! :)


:rofl: Det er da man føler at det virkelig ikke er meningen at man skal vinne noe her i livet :laugh:


Oh yes !!! :P
Det er liksom ikke mulig, men mulig likevel ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44678

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
He he. Jeg tror du vinner ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44681

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
He he. Jeg tror du vinner ;)

Du satser med dårlige odds vennen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44683

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hihi, for å bedre vinnersjansene her inne L&K får du sette mannen din i sving her inne. Hadde vært moro det med litt menn her inne også :humre:

Selv om jeg tviler på at noen av dem gidder å sitte her inne nok til å bli blandt de 5 mest aktive, de som sikkert ganske ufrivillig må høre på vognprat noen ganger i døgnet ellers også :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44692

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Hihi, for å bedre vinnersjansene her inne L&K får du sette mannen din i sving her inne. Hadde vært moro det med litt menn her inne også :humre:

Selv om jeg tviler på at noen av dem gidder å sitte her inne nok til å bli blandt de 5 mest aktive, de som sikkert ganske ufrivillig må høre på vognprat noen ganger i døgnet ellers også :P

Tror mannen min er lite villig til å delta.. :P
Han er forum mann han også , men HELT andre temaer! :humre:
Dessuten vet jeg ikke om hans vinnerlykke er noe bedre. Spiller lotto HVER uke, og den uka han glemte, kunne han vunnet nesten 40 000 på sin faste rekke :laughing3:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44695

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Hihi, for å bedre vinnersjansene her inne L&K får du sette mannen din i sving her inne. Hadde vært moro det med litt menn her inne også :humre:

Selv om jeg tviler på at noen av dem gidder å sitte her inne nok til å bli blandt de 5 mest aktive, de som sikkert ganske ufrivillig må høre på vognprat noen ganger i døgnet ellers også :P

Tror mannen min er lite villig til å delta.. :P
Han er forum mann han også , men HELT andre temaer! :humre:
Dessuten vet jeg ikke om hans vinnerlykke er noe bedre. Spiller lotto HVER uke, og den uka han glemte, kunne han vunnet nesten 40 000 på sin faste rekke :laughing3:

:rofl:
Skjønner at jeg ikke skal klage på den dårlige vinnerlykken min her :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44719

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Da får vi håpe at vinnerlykken din snur nå da og at du vinner den MB`en. Jeg tror som sagt det:) Vinner aldri noe jeg heller.. Bare 40 kr på vikinglotto innimellom ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44739

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Det er vel din tur nå L&K? Tør ikke vedde på det, med de oddsene dine, men vil iallefall påstå at du er en het kandidat. :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44765

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Hihi, for å bedre vinnersjansene her inne L&K får du sette mannen din i sving her inne. Hadde vært moro det med litt menn her inne også :humre:

Selv om jeg tviler på at noen av dem gidder å sitte her inne nok til å bli blandt de 5 mest aktive, de som sikkert ganske ufrivillig må høre på vognprat noen ganger i døgnet ellers også :P

Tror mannen min er lite villig til å delta.. :P
Han er forum mann han også , men HELT andre temaer! :humre:
Dessuten vet jeg ikke om hans vinnerlykke er noe bedre. Spiller lotto HVER uke, og den uka han glemte, kunne han vunnet nesten 40 000 på sin faste rekke :laughing3:

:rofl:
Skjønner at jeg ikke skal klage på den dårlige vinnerlykken min her :P

:knegg: Nope !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44767

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Da får vi håpe at vinnerlykken din snur nå da og at du vinner den MB`en. Jeg tror som sagt det:) Vinner aldri noe jeg heller.. Bare 40 kr på vikinglotto innimellom ;)

40 kr er da i det minste ny kupong da! :)
Aner ikke hvor mange idrettslag jeg har sponset oppover åra ,men det er del :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44768

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Maybeme skrev:
Det er vel din tur nå L&K? Tør ikke vedde på det, med de oddsene dine, men vil iallefall påstå at du er en het kandidat. :lol:

Tja... joda om man aut. vant med mange innlegg (men da hadde jeg tapt for SS) men som sagt loddtrekning = noen andre vinner :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44777

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det blir loddtrekning mellom 5 personer, og da har jo alle de fem samme odds for å vinne. En gang på det jo bli din tur også L&K, så du får krysse fingrene for at det blir nå eller at BG lager ny konkurranse med en enda mer spennende vogn :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44781

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Er det Spentsmurf du mener? Du har da flere innlegg enn hun?? Er det loddtrekning?! Går det ikke på hvr aktiv en er her inne? Missforstått jeg da :blush:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44782

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe.... vi får se. Som sagt så er jeg 99.9999999% sikker på at den går til en av dere andre :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44787

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det blir spennende ja ;) du er ihvertfall garantert å være blant de 5 ihvertfall... Mest spennende for meg er om jeg ligger blant de 5, men det får jeg vel aldri vite ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44807

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Er det Spentsmurf du mener? Du har da flere innlegg enn hun?? Er det loddtrekning?! Går det ikke på hvr aktiv en er her inne? Missforstått jeg da :blush:

Hehe, nei hun har nok litt mer enn meg :)
Ja, er loddtrekning blant de fem mest aktive forstod jeg det som :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44808

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Det blir spennende ja ;) du er ihvertfall garantert å være blant de 5 ihvertfall... Mest spennende for meg er om jeg ligger blant de 5, men det får jeg vel aldri vite ;)

Hehe.... joda, jeg gjør nok det. Og det er jo moro det ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44809

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
simenmin: Du har jo vært rimelig aktiv denne perioden da ! Så du skal vel ikke se bort fra det ! :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44811

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
hmmm.oki. Blir spennende da:)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44814

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
hmmm.oki. Blir spennende da:)

Ja det blir det. :)
Holder en knapp på SS, simenmin, MTL eller MLV jeg.. kort sagt.. alle andre :P





Men.. har du bestemt deg for salg nå? Får du evnt ønsket pris eller?
Jeg vurderte å selge min GO her om dagen, men nå jeg tok den frem og tok bilder av den - kjente jeg at jeg helt klart ikke var klar for det ! :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44819

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
LogK skrev:
simenmin: Du har jo vært rimelig aktiv denne perioden da ! Så du skal vel ikke se bort fra det ! :P

I perioder bare, har jo vært på sykehuset i 5dager også :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44821

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
LogK skrev:
simenmin: Du har jo vært rimelig aktiv denne perioden da ! Så du skal vel ikke se bort fra det ! :P

I perioder bare, har jo vært på sykehuset i 5dager også :blink:

hehehe... med 2000 innlegg siste ukene, tror jeg du er innenfor "ramma".. :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44910

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
LogK skrev:
maritus skrev:
hmmm.oki. Blir spennende da:)

Ja det blir det. :)
Holder en knapp på SS, simenmin, MTL eller MLV jeg.. kort sagt.. alle andre :P





Men.. har du bestemt deg for salg nå? Får du evnt ønsket pris eller?
Jeg vurderte å selge min GO her om dagen, men nå jeg tok den frem og tok bilder av den - kjente jeg at jeg helt klart ikke var klar for det ! :S

Tror jeg har betsemt meg for det ja:) Men har ikke hørt noe mer fra han som ringte i kveld da så.. Får se om han ringer i morgen. Men tviler med min flaks:P. Si fra om du vil selghe den alikavel da;) Hvilke farge har du?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44913

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Krysser fingrene for deg ;)

Hehe.... Skal gjøre det. Har sort/Brun jeg :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44914

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
LogK skrev:
Simenmin skrev:
LogK skrev:
simenmin: Du har jo vært rimelig aktiv denne perioden da ! Så du skal vel ikke se bort fra det ! :P

I perioder bare, har jo vært på sykehuset i 5dager også :blink:

hehehe... med 2000 innlegg siste ukene, tror jeg du er innenfor "ramma".. :knegg:

Tja er ikke sikker jeg, vi er vel en 6-7stk som er rimelig aktive for tiden da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44920

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, Simenmin og LogK har nok flest innelegg nåværende periode, Da jeg vant bee var jeg 14 dager på Kypros Simenmin, så 5 dg på sykehus er null stress! Har vært borte noen dager denne perioden jeg også, jentetur og hyttetur :)
Jeg må bare si en ting, LogK er en verdigvinner, men det er mange andre her inne som også er det synes jeg. Det er mange so mer med på å "dralasset" for at vi skal ha det hyggelig og informativt her inne og det er det viktigste for meg.

Kriteriene for å vinne har vi jo vært igjennom mange ganger her nå, og jeg håper bare at det fortsetter å være aktivitet her også etter konkurransen. Har jo vært veldig stille etter de andrekonkurransene som har vært.... Og det er så "tomt" når det er stille her. Avhengig jeg, oh je!

Jeg håper du får solgt vognen din til den prisen du ønsker Maritus :-)

Tenker at om du har en pp eller noe så kan jo foreldrene dine frakta vogna hjem i den ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44923

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vel talt as usual SS!!!!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44931

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Thank you! :)


Det hender jeg slår til med noen forståelige avhandlinger ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44936

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Thank you! :)


Det hender jeg slår til med noen forståelige avhandlinger ;)

:humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44937

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
LogK skrev:
Simenmin skrev:
LogK skrev:
simenmin: Du har jo vært rimelig aktiv denne perioden da ! Så du skal vel ikke se bort fra det ! :P

I perioder bare, har jo vært på sykehuset i 5dager også :blink:

hehehe... med 2000 innlegg siste ukene, tror jeg du er innenfor "ramma".. :knegg:

Tja er ikke sikker jeg, vi er vel en 6-7stk som er rimelig aktive for tiden da ;)

Jo, men tror du er rimelig bra tetthet i konkurranse perioden. Husk på at det er ikke alle på "topplista" som har økt 2000 i perioden ! :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44943

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HUff, dette blir bare konkurranse spekulasjoner, skal vi la det ligge og snakke om noe vi kan vite med sikkerhet isteden???? hihi

Gode tilbud etc??
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44947

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Hehe, Simenmin og LogK har nok flest innelegg nåværende periode, Da jeg vant bee var jeg 14 dager på Kypros Simenmin, så 5 dg på sykehus er null stress! Har vært borte noen dager denne perioden jeg også, jentetur og hyttetur :)
Jeg må bare si en ting, LogK er en verdigvinner, men det er mange andre her inne som også er det synes jeg. Det er mange so mer med på å "dralasset" for at vi skal ha det hyggelig og informativt her inne og det er det viktigste for meg.

Kriteriene for å vinne har vi jo vært igjennom mange ganger her nå, og jeg håper bare at det fortsetter å være aktivitet her også etter konkurransen. Har jo vært veldig stille etter de andrekonkurransene som har vært.... Og det er så "tomt" når det er stille her. Avhengig jeg, oh je!

Jeg håper du får solgt vognen din til den prisen du ønsker Maritus :-)

Tenker at om du har en pp eller noe så kan jo foreldrene dine frakta vogna hjem i den ;)


Tusen takk for det:) Håper jeg og! Jeg har ikke pp. vet ikke hva det er en gang;) Sånn reise veske dings til vognen el? me får sjå;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44955

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Pp= prampack og kan leies hos lilleprinsen, en genial oppfinnelse etter min erfaring! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44964

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Og hva er prampack? Slik som en transporterer vognen i sant? Lønner det seg å leie da?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44973

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
HUff, dette blir bare konkurranse spekulasjoner, skal vi la det ligge og snakke om noe vi kan vite med sikkerhet isteden???? hihi

Gode tilbud etc??

På brun MB? :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44975

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jaaa! jeg har et jæla bra tilbud nå;) hi hi. Eller..er nå hvertfall et tilbud;) :whistle:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44976

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Og hva er prampack? Slik som en transporterer vognen i sant? Lønner det seg å leie da?

Reisebag ja ! Passer til alle vogner, stort sett.
Go har egen fin bag, men som ikke blir liten når den ikke er i bruk. For det er som en hardkoffert, men ser sabla solid ut :)

Tror det blir en PP på oss også etterhvert.

Lønner seg aldri å leie :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44978

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #44990

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det er sant da :S
For oss er det mer lønnsomt å kjøpe den...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45023

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi har også kjøpt, selv om det sikkert ikke var lønnsomt :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45035

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Vi har også kjøpt, selv om det sikkert ikke var lønnsomt :S

:knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45064

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, eller vi har jo flydd to ganger med den :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45067

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
det er jo lønnsomt på et vis, tenk om vogna hadde gått sund :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45077

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er sant og jeg lever jo fortsatt i håpet om en reise nå før jul, men det ser mørkt ut med tanke på det :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45086

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hvor mye koster det å leie den da?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45133

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Aner ikke, menlurer i mitt stille sinnn på o mdet var 400 kr gangen :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45157

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Aner ikke, menlurer i mitt stille sinnn på o mdet var 400 kr gangen :S

Steike :S
Da er det ikke mange turene før det lønner seg, for porto kommer vel på toppen?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45158

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
HI: Hørt noe fra kjøper?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45209

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
Aner ikke, menlurer i mitt stille sinnn på o mdet var 400 kr gangen :S

Steike :S
Da er det ikke mange turene før det lønner seg, for porto kommer vel på toppen?

vet faktisk ikke, ble også veldig usikker nå
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45217

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
Aner ikke, menlurer i mitt stille sinnn på o mdet var 400 kr gangen :S

Steike :S
Da er det ikke mange turene før det lønner seg, for porto kommer vel på toppen?

vet faktisk ikke, ble også veldig usikker nå

Ok :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45293

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Beskrivelse
Bli en av de første i verden til å leie en PramPack!

Betingelser:
Leietid: 20 dager
Depositum: kr 1489,-
Tilbakebetaling av kr 1089,- ved retur av PramPack innen 20 dager. (Evt. etter avtale.)
Annen leieperiode avtales særskilt.
Ønsker du å beholde PramPacken etter ferien, gir du oss beskjed om dette! Og vi sender deg en kjøpskvittering.
Ideelt for deg som ikke ønsker å ta investeringen akkurat nå, og du slipper å lagre den når den ikke er i bruk.
(Et begrenset antall PramPack for utleie)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45305

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Mhm.... tre turer og man har betalt mer enn den koster :S (inkl portoen da)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45332

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jupp, men har man ikke pengene der og da, så har man de jo ikke :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45334

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Kjekt for de som kanskje har bruk for den bare en gang da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45345

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er helt sant! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45350

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det med depositumet er jo greit, men den kunne ha vært litt billigere å leid da :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45360

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Jupp, men har man ikke pengene der og da, så har man de jo ikke :S

men med det dep. så har man jo pengene :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45361

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Kjekt for de som kanskje har bruk for den bare en gang da ;)

Det er sant..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45372

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja... Sant... Og man får jo solgt den :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45392

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Japp ! :)

Nei nå løper jeg ut herfra og venter på svar fra HI heller :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:ÅÅÅ, nå ringte det en som kansje vil kjøpe vognen min!! Brun MB! Men nå ble jeg så usikker igjen! 14 år 6 måneder siden #45400

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:wave:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.242 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!