Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde)

Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40511

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vår fantastiske Brio Go som var med på fjelltur. Vi hadde for mange sekker per person, selv alle (mamma, meg, sambo, S og mine to små søstre) skulle båret en sekk hver både på rygg og mage, og alle insisterte på at jeg skulle parkere vogna nede ved toglinjen :blink: :woohoo: :huh: Kalte meg paranoid, ingen stjeler vel en vogn midt ute på hardangevidda liksom.. Men HERREGUD. La stakkaren stå alene ute i snøstormen og kulda, alene to hundre meter unna hytta, ute av syne?? Og folk kan vel stjele på hyttetur også vel!

Nei, løsningen ble GO på sambos rygg, festet i ishakkefestene på tursekken hans. Stolt av mine to kjære :kiss:

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40523

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er noe av det beste jeg har sett ever!


OG det er ikke fornuftig å la vogna stå igjen! Det er rett og slett uforsvarlig!

Da tror jeg heller du burde satt igjen søstrene dine :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40524

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Oj det der er vel det man kan kalle hendig ;) Hadde aldri satt fra meg vogna alene en plass jeg heller, hadde nok ikke fått sove om natta da :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40531

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: satt igjen søstrene du liksom, hadde vel heller satt igjen mamma der nede for å passe på vogna isåfall, hun som gnålte mest om å sette den igjen :angry:

Er glad jeg slapp å ha den på ryggen, da, for vi falt til lårhøyde i snø når vi gikk til stassjonen da vi skulle hjem, sikkert tungt selv om det er en lett vogn :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40532

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
enig, jeg hadde blitt delvis paranoid ;)

Dessuten tror jeg ike stofet i trekket ville tålt ekstremværet på hardangervidda.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40533

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oioi, det så jammen hendig ut ja! Går det an å bli enda mer positiv til denne vognen, så ble jeg det nå :P

Og jeg hadde da ALDRI satt igjen vognen :sjokk: Og det er det vel ikke bare vi overinteresserte vogndamer som mener heller! Tenk alt som kunne skjedd med den, de koster jo mye penger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40538

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig! Men hytten er sånn som vi deler med resten av familien til sambo, og kusinen hans har en datter på alder med S, og de er på hytten ganske ofte. De setter alltid igjen tfk'en sin, de var de som satte grillene i mammas hode :dry:

Mente det bare var å binde den fast i toglinjegjerdet med hyssing og så slenge regntrekket over :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40539

Fantastisk!! ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40542

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
mente hu at du bare skulle sette igjen vogna en plass uten tak og slikt? galskap :ohmy: btw sette igjen søstrene ja, jeg handla full bilen en gang vi var på ikea, så søstra mi måtte pent finne seg i å ta bussen hjem :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40547

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Simenmin skrev:
mente hu at du bare skulle sette igjen vogna en plass uten tak og slikt? galskap :ohmy: btw sette igjen søstrene ja, jeg handla full bilen en gang vi var på ikea, så søstra mi måtte pent finne seg i å ta bussen hjem :lol:

Ja :ohmy: og da jeg protesterte med argumenter om værforhold og tyverier var de alle enige om at det bare var å finne frem regntrekket og binde fast vogna med hyssing :laugh:

Søstrene mine er 5 og 8 år, så det hadde tatt seg ut om jeg bandt dem fast i toglinja uti gokk mitt i årets første snøfall :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40554

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Galskap :ohmy: Hadde de villet lagt fra seg pengboka si med flere tusen ved togsporet?? Nei da hadde nok jeg også satt meg på bakbena, vil jo ikke la vogna stå utom huset en varm sommernatt eller jeg :whistle:


Hehe ser for meg de to stakkars jentene stå ved togsporet og passe på vogna di :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40556

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40557

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Setter de igjen tfken ved skinnene? :tullerdu: Da er man ikke mye redd for vognen altså! Jeg forstår at ikke alle bryr seg like mye, men man kan da i det minste prøve å ta litt vare på den!

Og må ikke tulle med å sette søstrene hennes igjen, får vondt i magen av å tenke på det jeg :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40559

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
OKi, jeg må si at det var slemt å sette igjen søstrene, men det er da galskap å sette igjen en vogn til 6000 også!

1. snøen ødelegger den
2. noen stjeler den
3. tenk på knirkefaren!

MtL: hehe tenker noen var bra irriterte dagen etter! :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40561

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
mamman~til~lucas skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Hehehe måtte flire litt nå ja :lol: Nei du trenger nok ikke å ha dårlig samvittighet, hvis den vogna hadde vært i bruk så hadde de nok ikke satt den ut i nærheten av en festival vel?! :dry:
Huff dette minte meg på når jeg og venninna mi herja med en rullator i fylla, nå fikk jeg dårlig samvittighet :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40569

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, eneste jeg har å ha dårligsamvittighet for er en handlekruv :blush; og det er jo snilt i forhold til deres eskapader!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40578

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har vel et par handlekurver på samvittigheten jeg også :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40583

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi kastet en på bålet (!!!!!!!) da vi var russ... Trenger jeg si noe mer nå?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40588

Festivalen er på bygda, virkelig, så de tenker nok ikke på sånne farer der. Hvertfall ikke den gang, er jo noen år siden. Håper de fant den igjen.

Handlekurver har jeg også på samvittigheten. MEn på bålet har jeg ikke gjort :laugh: Tok med meg et kundeparkering maks 2 timer skilt fra byen og hang det over senga en gang også :blush: :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40589

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe det er fort gjort :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40597

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi hadde et fare for skiløpet skilt i russebilen :S og en diplomissøplekasse ;)

Nesten så vi ikke hadde plass der inne selv :lol:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40601

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Haha ser det for meg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40609

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig hva man fåri en ford transit! ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40611

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40748

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Vår fantastiske Brio Go som var med på fjelltur. Vi hadde for mange sekker per person, selv alle (mamma, meg, sambo, S og mine to små søstre) skulle båret en sekk hver både på rygg og mage, og alle insisterte på at jeg skulle parkere vogna nede ved toglinjen :blink: :woohoo: :huh: Kalte meg paranoid, ingen stjeler vel en vogn midt ute på hardangevidda liksom.. Men HERREGUD. La stakkaren stå alene ute i snøstormen og kulda, alene to hundre meter unna hytta, ute av syne?? Og folk kan vel stjele på hyttetur også vel!

Nei, løsningen ble GO på sambos rygg, festet i ishakkefestene på tursekken hans. Stolt av mine to kjære :kiss:


Fantastisk !!!!!!!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40762

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, det er nesten så Brio må få bildet tilsendt og bruke dette som reklame...

LogK Du kan jo bruke dette bildet til inspirasjon og kle opp en prøvedukke i butikken i dag ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40766

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Spentsmurf skrev:
Ja, det er nesten så Brio må få bildet tilsendt og bruke dette som reklame...

LogK Du kan jo bruke dette bildet til inspirasjon og kle opp en prøvedukke i butikken i dag ;)

Ha ha! Godt forslag :P
Helt utrolig og oppfinsomt det der! Den blir jo bare utrolig nett sammenkagt den vogna :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40771

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Go er en fantastisk praktisk vogn, og jeg kan være med på at den erstatter trillebehovet med tanke på at den blir så liten sammenslått... Den er et godt kjøp, rett og slett ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40789

Jeg får skikkelig lyst å prøve Go nå. Lysten roet seg litt samtidig som alle go trådene kom sjeldenere, men etter denne har jeg sug i magen etter en.. ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40796

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kanskje vi skal starte en Go kampanje igjen?(krysse fingre for at det er neste premie :lol:)

Jeg må bare si at Go er en veldig bra vogn. Hadde du bodd nærmere meg eller jeg deg, kunne vi jo byttelånt mb mot Go en dag eller tre... :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40804

Vent til våren da :cheer: Tar meg selv i å tenke litt for mye på Go, men altså, skal jeg ha den må det vente til våren. Da er det sikkert letter å finne en på finn, og jeg velger å tro at MB er mye bedre på vinteren ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40805

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, premien må vente til våren???? :P


Tror nok også at MB er en mye bedre vintervogn. Det er en av grunnene til at jeg tenker å anskaffe meg en.

Go er en super vogn, men tror de små hjulene og jeg er litt uenige i måten man skal takle snøen her på :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40807

Haha, nei, jeg må vente til våren :laugh: Har ikke tid til å være like aktiv som dere mest aktive her lenger, så jeg er nok et stykke under topp 5 lista ;)

Nå har jeg egentlig religion, klasseromsundervisning :P Men lærer INGENTING av timene..

Du MÅ ha deg en MB til vinteren ;) Send mannen ut med goen på snø, så er det sikkert overbevisning i seg selv ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40814

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det er heldigvis ikke snø her enda da ;)


Men jeg tror kanskje vi må vurdere en mb ja...men da er vi oppe i mb,go,bee og simobarnehagevogn, det er jo vel mange da :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40815

Det er bra.

Trodde aldri jeg skulle si noe sånt (kan man egentlig få for mange barnevogner?!), men du har rett i at det er mange. Spesielt når man tenker på at de tar litt plass også. Du kan jo bruke simoen til reserveløsning de verste vinterdagene :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio GOs fantastiske hendighet (ett eneste bilde) 14 år 6 måneder siden #40820

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det var egentlig det jeg tenkte da jeg kjøpte simoen, men det e rbare det at jeg blir så påvirket av dere her inne! I tillegg til at jeg savner det å ha en trehjuling, men jeg frykter jeg må la fornuften seire enn så lenge.Når jeg starter i jobb igjen så er det jo ikke sikkert vi trenger vintervogn nesten...

Skrekkelig tanke...


Men altså, jeg sier ikke med dette at jeg ikke kjøper meg en brun mb om den rette dukker opp på finn, men siden jeg har et relativt lite behov for den pr nå så tar jeg med tid til å vente på prins charming :P

Ny blir litt for råflott synes jeg ;)

Å være så fornuuftig som dette ligner jo ikke megi vognverden, så jeg er relativt sjokkert over meg selv nå!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.815 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!