Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Kvaliteten på MB fremover
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kvaliteten på MB fremover

Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38320

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
1 oktober 2009 ble produksjonen til MB flyttet. MB kommer med en Urban +1 vogn i fremtiden, noe jeg tipper er for å fase ut dobbelvogna, slik at P&T kan fokusere på sin egen twin vogn. Urban + 1 er jo en vogn som bygget på P&T eget system.

Jeg lurer på hvordan kvaliteten blir fremover, vogna er jo flagget litt billigere også :S Noe som jeg nesten tar som ett dårlig tegn :(

De aller fleste vogner lider av barnesykdommer når produksjon overtas/flyttes, så jeg er spent på i hvilket omfang dette vil omfatte MB også
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38332

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg er også skeptisk.. Når kommer 2010 modellen egentlig? Tør ikke å kjøpe den før den er testet ut av andre først i hvertfall:P..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38341

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
maritus skrev:
Jeg er også skeptisk.. Når kommer 2010 modellen egentlig? Tør ikke å kjøpe den før den er testet ut av andre først i hvertfall:P..

Den skal komme på nyåret en gang. De setter den til produksjon i november i følge P&T /MB.
Men selve produksjonen er allerde flyttet. Siste leveranse vi fikk til butikken var fra NZ. Men aner ikke hvor mye det finnes igjen av den produksjonen, før Asia produksjonene sendes ut :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38357

Huff, jeg håper virkelig ikke MB blir svekket på grunn av ny produsent :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38359

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er vel ingen hemmelighet at jeg har vært skeptisk til dette allerede fra da jeg hørte de skulle komme med "forbedringer" og at fabrikken er flyttet. Derfor tror jeg inntil videre blir å beholde MBen jeg har. Skjønner ikke hva vitsen er å gjøre endringer på urban jungle i det hele tatt! De kunne heller kommet med en ny modell i tillegg til den orginale UJ, hvor P&T kan kline til de forbedringer de måtte ønske. Jeg er så negativ at jeg frykter dette blir spikeren i kista på MB......
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38363

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
mamman~til~lucas skrev:
Huff, jeg håper virkelig ikke MB blir svekket på grunn av ny produsent :blink:

Blir spennende å se
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38364

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Empa skrev:
Det er vel ingen hemmelighet at jeg har vært skeptisk til dette allerede fra da jeg hørte de skulle komme med "forbedringer" og at fabrikken er flyttet. Derfor tror jeg inntil videre blir å beholde MBen jeg har. Skjønner ikke hva vitsen er å gjøre endringer på urban jungle i det hele tatt! De kunne heller kommet med en ny modell i tillegg til den orginale UJ, hvor P&T kan kline til de forbedringer de måtte ønske. Jeg er så negativ at jeg frykter dette blir spikeren i kista på MB......

:S

Samtidig er det kanskje noen som er så opptatt av de nye endringene at salget går så det suser, tross evnt kvalitet som er dårligere
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38368

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg var veldig fornøyd med kvaliteten på p&t vogna vår, så akkurat i forhold til at det er de som skal overta så er jeg ikke så skeptisk egentlig.
Men klart, om vognen skal bli merkbart billigere så er det jo store sjanser for at den kan bli dårligere kvalitet også. Vanskelig å vite. Har sannsynligvis ikke vognbarn akkurat når den nye modellen kommer, så slipper å falle for fristelsen til å prøve den ut før jeg har fått lest en del brukererfaringer :P

Blir spennende å følge med, er ikke utelukkende negativ iallefall ;)

Og med tanke på kvalitet, det er ikke alle osm er like opptatt av det...Om vogna blir billgere kan det være mange kjøper den pga av det og pga det gode ryktet navnet har, og også kanskje på grunn av endringene. For de som ikke har hatt MB før er det ikke sikkert de synes den er så dårlig selv om den skulle få noe dårligere kvalitet:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38384

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Veldig sant MLV !

Og jeg er veldig veldig spent på hvilke av punktene som blir utslagsgivende. Det som er litt skremmende er at jo at det finnes mange eksempler på slike oppkjøp, der kjøperen faser sakte men sikkert ut oppkjøpsproduktet og lar sine egne overta.

Sånn sett litt "skummelt" med urban +1 syns jeg
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38419

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det kommer nok til å bli en utfasing tenker jeg. Eventuelt at de på sikt satser på å kjøre samme navn på alle vognene.... I alle fall urban + 1... Eller så kanskje vi svartmaler nå ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38424

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
tja, om de utfaser blir nok Urban navnet også borte tenker jeg :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38428

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
Veldig sant MLV !

Og jeg er veldig veldig spent på hvilke av punktene som blir utslagsgivende. Det som er litt skremmende er at jo at det finnes mange eksempler på slike oppkjøp, der kjøperen faser sakte men sikkert ut oppkjøpsproduktet og lar sine egne overta.

Sånn sett litt "skummelt" med urban +1 syns jeg

Ja, urban+ 1 kan være litt skummel med tanke på det, men samtidig rart at de lager den modellen hvis de ikke har tenkt å la den bli når de har så mange egne modeller?? Ikke godt å vite.
Men er synd om de lar MB gå ut...

Kanskje det blir p&t urban? :humre: Så lenge vogna i seg selv er den samme så er det ikke noe å frykte, men om endringene blir for store så blir det jo ikke samme vognen....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38434

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe.... jeg tenkte også på P&T Urban muligheten.... :)
2010 vil nok gi en indikator :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38436

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spennende :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38441

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Japp... syns liksom de starter en tendens med å allerde fase ut tvilling også.. :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38471

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig, en sammenslåing av navnet er nok et hot tips...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38478

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38658

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Syns ikke det virker som at P&T har noe god kvalitet, men det blir spennende å se sluttresultatet ;) Kanskje det blir som en ny Quinny 3xl :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38662

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Off nei, la os da inderlig håpe at det ikke blir det.
P&T går den en høy gang, etter min mening.. :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38666

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja det mener jeg også :) Men som jeg har forstått så hadde vel quinny et bedre rykte før, helt til den "nye og forbedrede" freestyle kom :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38668

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
alternativt da ble den mer poppis og flere hadde den, og kunne reklamere på den.. :lol:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38671

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja det kan være en forklaring det også :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38672

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Quinny kan ikke sammenlignes med p&t når det gjelder kvalitet, er iallefall min erfaring.
Var veldig fornøyd med kvaliteten med vår p&t, ikke noe å utsette på det. Var noen ting jeg ikke var fornøyd med, men mye av det måtte være sånn for at vognen skulle fungere som søskenvogn (hadde e3). Mye av det som irriterte meg er nå utbedret. Så p&t er på ingen måte dårlige vogner, de er bare annerledes enn MB og muligens ikke like god kvalitet men vi har hatt begge deler og ikke merket forskjell akkurat på det.

Så bekymrer meg egentlig ikke så mye for at det blir dårlige vogner, men om de endres for mye så kan jo det føre til at den mister noen av de egenskapene jeg liker så godt med den nå :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38675

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Hehe ja det kan være en forklaring det også :lol:

:)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38676

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Sammenlignet de ikke direkte sånn da, men det jeg mente var at når det kommer sånne nye og forbedrede vogner så kan det jo ende som en flopp, som feks 3xl og tfk joggster X. Men jeg synes det virker som at P&T har dårligere kvalitet enn MB igjen da :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38679

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Quinny kan ikke sammenlignes med p&t når det gjelder kvalitet, er iallefall min erfaring.
Var veldig fornøyd med kvaliteten med vår p&t, ikke noe å utsette på det. Var noen ting jeg ikke var fornøyd med, men mye av det måtte være sånn for at vognen skulle fungere som søskenvogn (hadde e3). Mye av det som irriterte meg er nå utbedret. Så p&t er på ingen måte dårlige vogner, de er bare annerledes enn MB og muligens ikke like god kvalitet men vi har hatt begge deler og ikke merket forskjell akkurat på det.

Så bekymrer meg egentlig ikke så mye for at det blir dårlige vogner, men om de endres for mye så kan jo det føre til at den mister noen av de egenskapene jeg liker så godt med den nå :)

Jeg er heller ikke engstelig for at det skal bli så veldig mye dårligere kvalitet, men mer at de mister det som er så særegent for MB
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38680

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Sammenlignet de ikke direkte sånn da, men det jeg mente var at når det kommer sånne nye og forbedrede vogner så kan det jo ende som en flopp, som feks 3xl og tfk joggster X. Men jeg synes det virker som at P&T har dårligere kvalitet enn MB igjen da :dry:

;)
skjønner hva du mener.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38681

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hmm, jeg tar det med ro jeg, ihvertfall mtp 2010-modellen. Men så kan det vel være som dere sier at det faser ut og sammenblandes fremover og man får et dårligere produkt/et annet produkt.
Men jeg tenker som så at ofte når bedrifter kjøper opp et annet etablert merkenavn så venter de en stund med å gjøre de helt store endringene :)

Og at tfk joggster x floppet og virker hårreisende dårlig er vel nesten en oppmuntring i denne sammenheng, tfk har vel ikke byttet eier før det dårlige produktet kom ut ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38682

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Men jeg må legge til.. at det er lite reklamasjoner på P&T ! :)
Det lover godt !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38685

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Simenmin skrev:
Sammenlignet de ikke direkte sånn da, men det jeg mente var at når det kommer sånne nye og forbedrede vogner så kan det jo ende som en flopp, som feks 3xl og tfk joggster X. Men jeg synes det virker som at P&T har dårligere kvalitet enn MB igjen da :dry:

ja det kan være en fare med det.
Men det er solgt så mange Mber og other i dette landet at de gode gamle vil nok være å få tak i så lenge jeg har bruk for vogn iallefall, og om ikke så finner jeg en annen ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38687

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Simenmin skrev:
Sammenlignet de ikke direkte sånn da, men det jeg mente var at når det kommer sånne nye og forbedrede vogner så kan det jo ende som en flopp, som feks 3xl og tfk joggster X. Men jeg synes det virker som at P&T har dårligere kvalitet enn MB igjen da :dry:

ja det kan være en fare med det.
Men det er solgt så mange Mber og other i dette landet at de gode gamle vil nok være å få tak i så lenge jeg har bruk for vogn iallefall, og om ikke så finner jeg en annen ;)

Det tror jeg også.. se bare på finn feks.. :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38688

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Husker bare når jeg var på BH i vår og de skulle selge ut utstillingsmodellene til P&T og det var noe feil med alle, så det var ingen som fikk bli med meg hjem :unsure: Men det kan jo være bare tilfeldigheter da, for det virker jo som en god vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38693

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Oi feil på alle???
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38727

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var rart :blink: KJenner mange som har/har hatt p&t, ingen som har klagd på kvaliteten, eller har hatt feil og skader på vognen. Lurer på hvordan de er blitt behandlet på den butikken:unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38729

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Syns også det hørtes merkelig ut, nesten skummelt :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38733

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja si det du, var ikke alle som hadde alvorlige feil da men, en hadde skjevt framhjul, på den andre så var håndtaket skikkelig løst og skjermene var helt bøyd, så var det noe småfiks med litt revning og slik på de andre, men nå er jo jeg skikkelig perfeksjonist også da... :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38737

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:s
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38743

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var jo ikke akkurat småtteri heller da :S Skjevt framhjul vil jo bli ett mareritt å trille, og løst håndtak er jo heller ikke noe særlig...Skjermene kan jo fjernes så det er vel greit nok for noen om de sparer litt på det.
Skjønner godt at de ikke fikk bli med hjem, og at du ble litt skeptisk!

Men de kan umulig ha behandlet vognene veldig bra....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38746

Og det bare etter å ha stått utstilt i butikk? :S
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38747

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det var da merkelig at de kan sette vogner for salg, i en slik tilstand???
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38748

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Nei pluss at de hadde sikkert stådd der ei stund, mtp på hvor skitten et par av de var :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38749

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Nei pluss at de hadde sikkert stådd der ei stund, mtp på hvor skitten et par av de var :dry:

Herremin, høres ut som det er reklamasjoner de har satt for salg :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38753

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det er mulig :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38762

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:dåne:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38868

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, høres ikke bra ut simenmin, men vi får håpe dette er unntaket som bekrefter regelen eller noe.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38870

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja, jeg ble skremt ihvertfall, men jeg tar meg selv i å kikke på P&T enda, så man skal aldri si aldri :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38878

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38881

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja jeg er skikkelig håpløs :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38884

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
du er ikke alene! ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38909

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe nei jeg vet :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38915

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er jo den mest ubesluttsome av alle frykter jeg.... :blink:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38920

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38922

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38949

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Hehe ja, jeg ble skremt ihvertfall, men jeg tar meg selv i å kikke på P&T enda, så man skal aldri si aldri :)

P&T er en veldig god vogn da, som sagt lite reklamasjoner
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #38997

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nå må du ikke si slik LogK, for du vet at jeg ikke har kontroll på shoppegenet mitt :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kvaliteten på MB fremover 14 år 6 måneder siden #39000

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.441 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!