Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hva er din verste barnevognopplevelse ?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva er din verste barnevognopplevelse ?

Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36512

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Overskriften sier vel sitt :)

Det må være en vogn du har hatt, og ikke bare sett/tenkt på
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36513

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Min er Quinny Buzz.. den bodde her særdeles kort tid. Ble megaskuffa både pga vekta og "kvaliteten", siden det tross alt er en vogn som koster litt. Men jeg liker godt utseende på den og gjør det enda. Men det er en vogn jeg kun hadde testet, for å evnt rette opp/Vedlikeholde inntrykket av, om jeg hade fått den gratis. :sparke:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36559

Åhh.. Spiriten med stein i hjula tror jeg er det kjipeste. Det kom etter bare 1 mnd med daglig bruk, og knuste hele nyforelska barnevognrusen min.

Har hatt flere kjipe barnevognopplevelser, men da har det vert omstendighetene og ikke selve vogna som har gjort det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36572

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den ALLER verste må være hauck shopper trillen jeg kjøpte usett og over nettet. Skulle ha en liten trille og liten var den :laugh: :laugh: Sønnen min på 6 mnd fylte nesten hele setet, vogna var ekstremt lav så den var rett og slett ubehagelig å trille og jeg sparket i bremsen kontinuerlig.
Men den ble liten sammenlagt da, og handlekurven var stor ;)

Quinny Buzz følger veldig tett på. Den var tung, og greit nok at det var lett å få den opp men det var jo svintung å få sammen igjen og holdt på å klemstre meg på den flere ganger. Den fantes ikke lun, selene var korte, setet ikke spesielt stor, totalt manglende oppbevaringsplass (den veska var en vits, og dette var før de lanserte handlekurven), kalesjen var en stor vits den og , og hjulet foran var nesten skummelt om man trillet det ned i en dump.
Og vogna kostet da ca 5000 kr i butikk her hjemme :S
Men har hørt den var pop nedover på kontinentet en periode, og kan tenkte meg at i litt varmere strøk og flatere veier så er den sikkert ganske ok :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36587

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, den værste???? HUff jeg har flere :S

Den første vogna jeg kjøpte brukt på finn... Den var full av jordslag da den kom :S A satt aldri i den... SÅ den teller kanskje ikke....

Den siste skuffelsen må være den falmede happyen som var grusom på alle punkter...

Den største skuffelsen er S3, men så hadde den stor fallhøyde også.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #36880

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Paraplytrilla fra Jysk anno 1999, naturlig nok :D Har ellers ikke hatt vogner som har vært helt grufulle. Av vogner man har prøvd, derimot, har det vært en del rart ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er din verste barnevognopplevelse ? 14 år 6 måneder siden #37262

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hmmm?? Det må vel være den Instep Suburban safari, skjønner ikke helt hva jeg tenkte med når jeg kjøpte den, skulle ha en billig "hyttevogn" og tenkte at dette kanskje var den forbedra versjonen av GT-safari, men der tok jeg feil :lol: Den var helt håpløs, knirket og hylte, bitteliten sittedel, det var knapt nok noen hvilestilling på den. Oppdaget at det var noe feil med den første dagen, men fikk ikke hevet kjøpet, instep ville ikke hjelpe meg, så solgte dritten billig.... :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.600 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!