Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som vet om teut.softbag passer i emmal city cross sportsdel?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vet om teut.softbag passer i emmal city cross sportsdel?

Noen som vet om teut.softbag passer i emmal city cross sportsdel? 14 år 6 måneder siden #35385

  • ping
  • ping's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 24
Etter litt frem og tilbake så ser jeg at det er mange som anbefaler city crossen som vintervogn og barnevogn generelt.

Hadde teutonia mistral sist gang. Da brukte jeg softbag i. Noen som vet om den kan passe i sportsdelen til emmaljunga? Da slipper jeg ny bag, eller er det mye bedre?

Ser at det er mange som er vel så fornøyd med scooter som city c. Men den går vel ikke ann å vende mot deg. Så da blir vel kanskje det litt dumt når babyen er nyfødd.

Hva trenger jeg av tilbehør til emmaljunga?
Fotpose og regntrekk? Ser at det er mange som ikke er fornøyd med det som følger med, noe forslag til hva jeg skal kjøpe?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om teut.softbag passer i emmal city cross sportsdel? 14 år 6 måneder siden #35400

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Aner ikke om det går med softbagen fra teut.i den, men det er vel med fotpose og regntrekk til emmaljunga??

Innsektsnettet sitter i kalesjen....

Tror regntrekket til em. er bra altså! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om teut.softbag passer i emmal city cross sportsdel? 14 år 6 måneder siden #35556

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Emm. sitt regntrekk er vel et helt standard trekk, som skal være okei kvalitet på.
Det følger som regel med fotpose til emm. etter hva jeg har skjønt.

Du må nesten se på målene på T og E og så se om den går inni.

Ellers har vel Emm. softbager selv?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.545 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!