Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Brio Go in tha house + noen spm
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Go in tha house + noen spm

Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33019

  • Loppa
  • Loppa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
Da ble det brun Go på oss :cheer: (forbedret utgave) og den er fiin i fargen altså! Men fy så lite peiling butikkpersonalet hadde, de visste ikke jo ingenting! Burde tatt seg en tur hit og lært seg litt ;)

Har fått testa litt forskjellig underlag:butikk, asfalt, grus, skogsvei, litt gress og sand - sand var ganske tungt, men ellers klarte den seg bra! Best på asfalt/butikk da.

Så til spørsmålene:

1. Hvilket regntrekk bruker dere? Er det orginale ok - og det må kjøpes separat ikke sant? Pris?

2. De knappene man justerer styret med er litt løse - altså de sitter fast, men er litt skranglete og lager litt sånn plastikkraslelyd når jeg kjører - skal det være sånn?

3. Hva koster den veskebagen man kan ha i kurven under? - de hadde ikke i butikken, faktisk skjønte de ikke hva jeg mente når jeg spurte så jeg måtte vise dem i katalogen
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33024

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Loppa skrev:
Da ble det brun Go på oss :cheer: (forbedret utgave) og den er fiin i fargen altså! Men fy så lite peiling butikkpersonalet hadde, de visste ikke jo ingenting! Burde tatt seg en tur hit og lært seg litt ;)

Har fått testa litt forskjellig underlag:butikk, asfalt, grus, skogsvei, litt gress og sand - sand var ganske tungt, men ellers klarte den seg bra! Best på asfalt/butikk da.

Så til spørsmålene:

1. Hvilket regntrekk bruker dere? Er det orginale ok - og det må kjøpes separat ikke sant? Pris?

2. De knappene man justerer styret med er litt løse - altså de sitter fast, men er litt skranglete og lager litt sånn plastikkraslelyd når jeg kjører - skal det være sånn?

3. Hva koster den veskebagen man kan ha i kurven under? - de hadde ikke i butikken, faktisk skjønte de ikke hva jeg mente når jeg spurte så jeg måtte vise dem i katalogen

Gratulerer så mye med ny vogn !!!!! :D


***

1. Jeg bruker det originale trekket. Det koster 279 veiledende til sportsdelen og 249 til bag. Det er mykt og godt og absolutt verdt pengene, synes jeg. Det må kjøpes utenom ja

2. Min er ikke slik, og ikke de vi har i butikk heller. De er litt løse, og det må de være for å kunne trykkes inn, det må være litt "trykkrom", men de skal ikke skrangle eller lage lyd

3. Load tray koster veiledende 595 ut :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33032

  • Loppa
  • Loppa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
LogK skrev:
Loppa skrev:
Da ble det brun Go på oss :cheer: (forbedret utgave) og den er fiin i fargen altså! Men fy så lite peiling butikkpersonalet hadde, de visste ikke jo ingenting! Burde tatt seg en tur hit og lært seg litt ;)

Har fått testa litt forskjellig underlag:butikk, asfalt, grus, skogsvei, litt gress og sand - sand var ganske tungt, men ellers klarte den seg bra! Best på asfalt/butikk da.

Så til spørsmålene:

1. Hvilket regntrekk bruker dere? Er det orginale ok - og det må kjøpes separat ikke sant? Pris?

2. De knappene man justerer styret med er litt løse - altså de sitter fast, men er litt skranglete og lager litt sånn plastikkraslelyd når jeg kjører - skal det være sånn?

3. Hva koster den veskebagen man kan ha i kurven under? - de hadde ikke i butikken, faktisk skjønte de ikke hva jeg mente når jeg spurte så jeg måtte vise dem i katalogen

Gratulerer så mye med ny vogn !!!!! :D


***



1. Jeg bruker det originale trekket. Det koster 279 veiledende til sportsdelen og 249 til bag. Det er mykt og godt og absolutt verdt pengene, synes jeg. Det må kjøpes utenom ja

2. Min er ikke slik, og ikke de vi har i butikk heller. De er litt løse, og det må de være for å kunne trykkes inn, det må være litt "trykkrom", men de skal ikke skrangle eller lage lyd

3. Load tray koster veiledende 595 ut :)


'''

Åh, typisk! De knappene man justerer fotbrettet er litt løse sånn du beskriver, men disse er mye løsere :dry: Hva kan jeg gjøre med det? Jeg får vel ikke nytt understell pga noen skranglete knapper?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33033

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Loppa skrev:
LogK skrev:
Loppa skrev:
Da ble det brun Go på oss :cheer: (forbedret utgave) og den er fiin i fargen altså! Men fy så lite peiling butikkpersonalet hadde, de visste ikke jo ingenting! Burde tatt seg en tur hit og lært seg litt ;)

Har fått testa litt forskjellig underlag:butikk, asfalt, grus, skogsvei, litt gress og sand - sand var ganske tungt, men ellers klarte den seg bra! Best på asfalt/butikk da.

Så til spørsmålene:

1. Hvilket regntrekk bruker dere? Er det orginale ok - og det må kjøpes separat ikke sant? Pris?

2. De knappene man justerer styret med er litt løse - altså de sitter fast, men er litt skranglete og lager litt sånn plastikkraslelyd når jeg kjører - skal det være sånn?

3. Hva koster den veskebagen man kan ha i kurven under? - de hadde ikke i butikken, faktisk skjønte de ikke hva jeg mente når jeg spurte så jeg måtte vise dem i katalogen

Gratulerer så mye med ny vogn !!!!! :D


***



1. Jeg bruker det originale trekket. Det koster 279 veiledende til sportsdelen og 249 til bag. Det er mykt og godt og absolutt verdt pengene, synes jeg. Det må kjøpes utenom ja

2. Min er ikke slik, og ikke de vi har i butikk heller. De er litt løse, og det må de være for å kunne trykkes inn, det må være litt "trykkrom", men de skal ikke skrangle eller lage lyd

3. Load tray koster veiledende 595 ut :)


'''

Åh, typisk! De knappene man justerer fotbrettet er litt løse sånn du beskriver, men disse er mye løsere :dry: Hva kan jeg gjøre med det? Jeg får vel ikke nytt understell pga noen skranglete knapper?

Vil ikke tro du får nytt understell, så lenge det ikke er vesentlig feil eller at det har noe sikkerhetsmessig å si. Jeg har ikke min GO her nå, så jeg får ikke sjekket om det er noe strammemulighet på de. Jeg husker ikke hvordan de er festet. Evnt kan jeg sjekke det på jobb i morra for deg. Men skrangler når du triller? Altså høylydt irriterende lyd?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33040

  • Loppa
  • Loppa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
Det skrangler såpass at det er irriterende, de sitter litt løst rett og slett (men de sitter fast altså)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33043

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Loppa skrev:
Det skrangler såpass at det er irriterende, de sitter litt løst rett og slett (men de sitter fast altså)

Hmm... det aner jeg ikke noe om da.
Ikke hørt om det før....
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33047

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med ny vogn! :-)



Mitt håndtak er ikke slik du beskriver, i alle fall ikke som jeg har tenkt over...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33050

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gratulerer med ny vogn!
De er nydelige, misunnelig på alle de heldige Go eierene her inne :silly:

Du kan jo ta en tlf til butikken og høre ang knappene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33063

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, og jeg er misunnelig på alle MB eiere! ;)

Men lurt å ta en tlf og sjekke, eller bare trille innom;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33077

  • Loppa
  • Loppa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
Takktakk den er så fin :)

Jeg tar nok en tlf/evt stikker innom, men som sagt de hadde ikke peiling på noenting så jeg regner ikke med mye hjelp derfra gitt
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33080

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Gratulerer med ny vogn :) håper det ordner seg det med knappene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Go in tha house + noen spm 14 år 6 måneder siden #33191

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Loppa skrev:
Takktakk den er så fin :)

Jeg tar nok en tlf/evt stikker innom, men som sagt de hadde ikke peiling på noenting så jeg regner ikke med mye hjelp derfra gitt

Jeg skal sjekke med våre på jobb i morra
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.783 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!