Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da?

OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29978

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki.... Nå har jeg fått dilla... Jeg VIL ha denne vognen, og i brun. Jepp, si hva dere vil. Jeg både vil ha den og skal ha den.

Men... jeg har tenkt litt i dag, snakket med en ikke så vogngal venninne.... HUn spurte litt rett ut, hva skal du med den???

Jepp, der gikk vi da og snakket og snakket... hun kjøpte S3 fordi hun synes min var så kul.Men hun er kjempemisfornøyd og vil selge den igjen. Jeg kommenterte det og sa da må du ha MB.... Hun lo litt og sa hun trodd ehun ville ha 4 hjul igjen siden hun mener emman er bere enn s3, sett bort fra når hun er på kjøpesenter.. say no more....

men.... jeg fikk sagt i fra at jeg ikke tok noe skyld på bomkjøpet, hadde hun spurt meg hadde jeg sagt noe negativt om den lekre brune vogna mi, tror jeg da. ;)

Men.... altså tilbake til topic, venninnen min sa at ette rhun begynte på jobb igjen triller de nesten ikke mer.HJELP!

Men hva skaljeg argumentere for overfor min mann da,jeg MÅ^rett og slett ha en mb....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29982

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
1) om Go ikke funker på vinteren, så kan den forsvares som en vintervogn/på terreng
2) du kan selge go og kjøpe denne litt seinere i vognperioden, bare for å prøve den ;)

Og man triller mindre når ungene er i bhg hele dagen ja...Blir helger, noen få ettermiddager og evt til og fra bhg :)

Men jeg mener det kan forsvares med 3 vogner, en eller to hovedvogn (til ulikt bruk om behov) og eventuelt en trille i tillegg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29983

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
En i barnehagen, en i bilen, en i gangen og en til bestemor :) dilemmaet blir vel hvilken en du skal sette igjen til bestemora da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29986

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29996

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hva med å si rett ut st du har lyst å teste den, basta? Og argumentere videre med at om du kjøre den på Finn taper du ikke noe på den ved salg. Du får glatt 5000 for den igjen.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #29999

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hjelp, jg har sendt mail på enda en brun mb.... Redd meg og sperrmeg ute fra finn.no!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30003

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hva hvilken hvor nå da?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30005

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var jo ikke så dumt forslag fra L&K da, om du får den til samme eller omtrent samme pris som du selger for og du har råd til å legge ut i mellomtiden så er det jo bare å kjøpe en og prøve ;)

Enten så liker du den ikke like godt som de andre du har, og selger den etter noen uker evt. måneder. Eller så liker du den så godt at en av de andre vognene får gå ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30008

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30010

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30011

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Si du vil prøve den også beholde den du liker best av MB og GO, også må du jo ha litt tid på deg til å prøve ut den :) Liker du den ikke så er det jo bare å selge den 0g liker du den så er det jo bare å drøye den litt sånn lenge til vognperioden er ferdig :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30013

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg akter ikke å selge Go eller noen anen vogn, jeg vi ha en MB så enkelt er det bare... SÅ når får vi se hva hun dama svarer angående vogn uten bag... ;) Spennende!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30014

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dama ville ikke selge hverfor seg,så da er det avblåst... NOK EN GANG
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30015

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
spennende da, får håpe ingen andre har sagt de vil ha den med bag da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30035

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ikke selg noe annet... bare si til deg selv at denne må testes ! )

Men jeg ville kanskje kjøpt fra de på finn som sagt, du har ikke noe problem med å bli kvitt en 09 modell til 5000, kanskje 5500 om du ikke liker den. Da har den ikke kostet deg noe, og du har fått prøve den. Kjøper du en "brukt" på finn nå, er du så nære 10, at den taper seg mer om du selger deni Januar. Nå kan du evnt selge den, og skrive at den er kjøpt sent i 09, og ikke tidlig i 09 :) For da blir den jo nesten ett år.

Bare en tanke :)

Og skulle du like den supergodt, får du heller ta en vurdering der og da, men da er den i hus hvertfall :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30043

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp. men det betyr at jeg må smøre meg med noe jegikke har alt for mye av... TÅLMODIGHET..... Men jeg vil ha brun, selv om jeg undret litt på plum i går :S Men dt er ikke en farge som er meg i det hele tatt, så jeg får vente på chocolate ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30047

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe, jeg har brun Go, så da må det bli sort MB. Og da slipper jeg å irritere meg over den også :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30052

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, genialt! Men da får vi motsatt vognpark?!?! Det er nå litt kult det også da, skal vi anta det varer en uke eller to?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30054

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Satser minst en uke? ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30058

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tipper du har solgt din innen jeg får min ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30065

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Tipper du har solgt din innen jeg får min ;)

HEhe, og skaffet meg en nyere kanskje?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30115

Har du bestemt deg for noe enda? Jeg sier som jeg har sagt før: Go for it!! :) Du må jo bare prøve den nå, om ikke får du aldri fred :) Og som nevnt tidligere i tråden taper du mest sannsynlig ikke noe på det om du selger den vidre :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30119

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hu skal vel ha chocolate, har ikke hun landet på det da? Spm bare når? :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30133

LogK skrev:
Hu skal vel ha chocolate, har ikke hun landet på det da? Spm bare når? :humre:

Joda, mente om hun hadde bestemt seg helt og trykt på bestill :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30138

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De hadde vel ikke brun igjen? Hun drev å maila på noen i går vet jeg, men har ikke hørt mer enn det :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30175

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg bestemte meg for å go for it, men så var det ikke igjen brun, og jeg har bestemt meg for å vente på brun og ikke gå for alternative farger... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30197

Bestiller de inn flere brune da? Håper du får din raskt ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30199

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
mamman~til~lucas skrev:
Bestiller de inn flere brune da? Håper du får din raskt ;)

Tror de venter på 10 modellene?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30223

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det står i alle fall det... ;) SÅ vi får se hva som skjer... jeg avventer i alle fall, men kan jo sende de en mail for å høre...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30241

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Det står i alle fall det... ;) SÅ vi får se hva som skjer... jeg avventer i alle fall, men kan jo sende de en mail for å høre...
ah.. du har ikke spurt om når de får inn ?

Kan ikke du spør i samme slengen, om de får dem fra New zealand direkte? :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30253

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det kan jeg gjøre.

Jeg snakket med de og da hadde de brun og dagen etter eller noe da hadde de ikke stod det på nett... da la jeg det hele på is
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:OTH/MB - vil ha.... Men hvor mange vogner kan jeg forsvare da? 14 år 7 måneder siden #30263

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Såpass.. MB er poppis og Barnas hus har vært utsolgte i mange butikker. Tror kanskje det gjør at man søker mot finn, mer enn billigere vogner. Og da dukker jo disse opp og tjener på det :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.704 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!