Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt !
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt !

Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29563

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Man har bare lov å velge EN vogn her ! Hehe, og det må være en vogn man har hatt, og som er den soleklare favoritten, enten den er solgt eller bor hos deg enda :)

Jeg ville sagt Go normalt, men må nok innrømme at det er Stokke som soleklart stikker av med mitt favorittstempel. Det er eneste vogna som overlevde hos oss i over 2 år, og som jeg kjenner at jeg før eller siden MÅ ha i hus igjen... :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29565

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj, veldig vanskelig.... Tror nok jeg må si GO.. :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29569

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Må vel si Oth/MB jeg da. Jeg har jo solgt 2 stk, og angret etter kort tid. Vender alltid tilbake til Oth/MB. Og den tredje og siste i rekken forlater aldri dette huset :laugh:

Men Buggis ligger hakk i hæl da, siden jeg ikke liker Oth/MB før barnet er rundt 1 år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29570

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Uææ dette ble litt vanskelig :blink: Hmmm kan si at beste sportsvogna er scooter da, mye pga S liker best å sitte oppi den og den kommer jeg frem overalt med... City cross og babyjogger kommer som en god nr 2 og 3 :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29572

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det må bli MBen, den nyeste modellen. ENESTE minus ved den er at sportsvogndelen ikke er vendbar, ellers er den en helt fantastisk vogn som alltid presterer :)!!!!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29574

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vogngal skrev:
Må vel si Oth/MB jeg da. Jeg har jo solgt 2 stk, og angret etter kort tid. Vender alltid tilbake til Oth/MB. Og den tredje og siste i rekken forlater aldri dette huset :laugh:

Men Buggis ligger hakk i hæl da, siden jeg ikke liker Oth/MB før barnet er rundt 1 år.

HELT enig :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29594

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm.. Da må jeg nok si Go jeg også, eneste vogna somhar fått bli i to måneder uten at jeg engang vurderer å vurdere å bytte den ut :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29603

Jeg tror jeg venter med å svare til jeg har fått prøvd ut MBen :lol: Mistenker den vinner mitt vognhjerte ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29608

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Buggis :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29649

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
bigmama skrev:
Buggis :P

Bombe..... :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #29912

Sliter veldig med å velge mellom buggis og MB.
Men MB vinner her pga trillkomforten :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Din HELT klare favoritt, blant de vognene du har hatt ! 14 år 7 måneder siden #30018

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det må bli MB det ;)
Med MAclaren som en meget god nummer 2, men det er som trille og ikke som fullgod vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.748 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!