Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten brio go!Hvordan er den?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: brio go!Hvordan er den?

brio go!Hvordan er den? 14 år 7 måneder siden #26660

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hvordan er den på grus og slaps og litt ulent terreng?? Og er den stor nok til å vare til barnet er 3 år?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go!Hvordan er den? 14 år 7 måneder siden #26670

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tror nok den er stor nok ja, den er vel bare en cm kortere i ryggen enn tfk (eller var det lenger?), og tfk er jo regnet som en av de som varer engst. Go er litt smalere, men den er ikke så smal somd en ser ut, det er noe optisk bedrag der pga understellet (som heller ikke er så bredt som det ser ut, nesten like smalt som Tfk faktisk :p)

Vinter har jeg ikke oppledv enda, men er skeptisk :s Trillet på sandstrand, og det var helt håløst. Grus varierer etter kvaliteten på grusen. Noe går helt greit, men dyp grus er ikke så greit. Må henge lit tpå styret og fremhjulene går tregt. Derfor jeg er litt usikker på vinteren og har begynt å se meg om etter en billig vintervogn. Men så bor jeg på indre østland uten bil, og opplevde en grusom snøvinter hvor ingenbrøytet i fjor..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go!Hvordan er den? 14 år 7 måneder siden #26676

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi her inne ble bitt av GObasillen for alvor på vårparten i år, og jeg tror desverre ignen av oss har testet den i snø.

Jeg er likevel ganske optimistisk, mest med tanke på at jeg er faktisk ikke hjemmeværende lengre etter jul :huh: slik at jeg har ikke like stort behov for ut å trille når det er dritt vær.

Vi overlevde vinteren i fjor med spirit,og der kladdet all snøen seg,det er det ikke samme mulighet for på GO. Pga annet hjulfeste.

Go er en stor og god vogn, sammenlignet med spiriten,og jeg synes ikke hun har så mye mer plass i simo(duo700 sportsvognen). Men jeg skal ikke si for mye om akkurat det,for jeg har ikke målt..Men pga farger og form på vognene virker det som om hun har bedre plass i simoen enn i go. Go er jo likevel en helt annen mer praktisk vogn med tanke på både kjøpesenter, bilturer etc. Go er egentlig et unikum av en vogn, som jeg blir mer og mer glad i.

Jeg har trillet i sandkasser,men da måtte jeg trille mest på bakhjulene. Kan hende det haddevært lettere om jeg låste forhjulene. Ellers fungerer Go godt i skogen, på fjellet og selvsalgt i byen.

Jeg synes den var litt tung å trille i langt fuktig gress... De fleste her inne som har Go har skrevet brukererfaringer, kanskje blir du klokere av å lese de. :-)

Lykke til med vognvalget!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.461 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!