Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trehjuling eller firhjuling for meg nå?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trehjuling eller firhjuling for meg nå?

Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26640

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg skal altså ha en vogn som fungerer bra på møkkaføre. Altså skikkelig, ubrøytet indre østland-føre! Men den samme vogn amå egne seg til bvarnehagevogn!

ville dere gått for 3 eller 4-hjuling?

Tenker litt på en ny EW. den ahr lufthjul og god demping og den er jo ganske bred og burde være stabil, men jeg husker at når jeg dro den etter meg føltes den ikke stabil i det hele tatt. og så er den jo lite lun.
Andre trehjulinger har jeg ikke tenkt på. MB er for dyr, er jo nesten aldri noen under 3000 på finn :(

Simo 124 er vel egentlig 4-hjulingen jeg tenker på. men den er jo tung.. men lunere og mer stabil. hmmm.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26643

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Jeg har ville gått for EW, men det er vel sikkert pga jeg har siklet lenge på den selv. Men nå synest jeg rollerbug dekker det behovet jeg skulle bruke den til så lagt den på is.

Har ikke ville hatt 124. Synest den er for tung, heller ikke like god å trille som EW etter min menig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26646

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
tja.... siden jeg vet du tenker å bruke vognen også i barnehage heller jeg mot 124 eller lignene. OM det er møkkaføre å trille så er det også behov for lun kalesje... EW har jo ikke det...

Men jeg er jo så "teit" at jeg ikke ønskerå ha trehjuling i bh, fordu jeg mener de velter lettere.. Vet de egentlig ikke gjør det,men...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26647

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Kanskje du er heldig å vinner en MB ;)
Ellers syns jeg ikke simo 124 ser så lun ut jeg.. kallesjen virker så høy og åpen, men så skal d sies at jeg ikke har prøvd den da.. :P
Du vet jo hvordan EW er da så blir jo ingen overraskelser me den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26651

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Simo 124 er veldig lun, når man får på det stormtrekket :-)

Ja, kanskje er det du som stikker av med vogna Marihøna ;) hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26661

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Som jeg har sagt før, så har jeg bodd i det verste snøhullet i Finnmark, og min erfaring er at det som funker aller best på skikkelig snøføre og dårlig brøyta veier, er en trehjuling med låsbart forhjul og gode luftdekk. Den kommer frem der firhjulingen stopper opp på grunn av mye snø. Fordelen med tre hjul er at du kan vippe vogna, slik at du bare kjører med de to bakhjulene der det er mye snø, eller vipper vogna og kjører på et hjul der det er aller verst, Det er med andre ord lettere å manøvrere en trehjuling av denne typen i snø, i tillegg til at de gjerne er lettere i vekt enn de fleste firhjulinger. Fordi vekt spiller også en stor rolle når du skal trille i mye snø, som i seg selv er tungt i utgangspunktet.
Hadde OTH i finnmark, og den var mer en nok lun på det stedet jeg bodde (som i tillegg til å være et snøhull, var et sted hvor det alltid blåste smådjevler....så glad jeg flytta!!!).

Hadde for øvrig også Simo 123 (eneste som skiller den i fysikk fra 124 er lufthjul) da jeg bodde der, den var ikke noe særlig god på snøføre, og opplevdes ikke som lunere enn OTH. OTH var mye bedre, Gt safari var også bedre enn 123.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26664

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmmm.. Jeg har jo hatt både simo kombi og EW før, og vet ikke om jeg kan se at ikke simo er lunere :huh: Men empa, du er jo 3-hjulingmisjonæs, du er ikke objektiv :p :laugh:
Men jeg hadde jo simoen på værste vinteren, og er enig i at det ikke var så greit sånn trillemessig. superlun, men et helvete å trille. Men kanskje en god del mer stabil i bhg?

MB vinnerj eg neppe,en eller annen dag her blir jeg nødt til å ta meg sammen og gjøre lekser :dry:

Skulle aller helst hatt en simo i bhg, en ew til vinterføre og Go til resten :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26665

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det vil jeg ikke påstå. Har per i dag to vogner med 4 hjul (er mer tilhenger av svingbare og låsbare forhjul, det er jeg absolutt ;)). Men akkurat på snø er min erfaring at 3 hjul er best.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26668

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
er tilbøyelig til å være enig der, empa, selv om jeg aldr rakk å bruke EWn påsnøføre. Husker bare hvor mye bedre Timmyen var, bare i kraft av å være så mye lettere.
Men vogna må altså kunne stå i barnehagen som sovevogn også, det er derfor jeg er litt usikker.
Noen som vet av noen som ahr hatt trehjuling som bhg-vogn? eneste jeg vet er en skrekkhistorie som ble fortalt på Nybakt eller dib om en tfk som veltet i bhg :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26675

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har sett mange trehjulinger i barnehagene her,men det er vel fordi det herjer en TFK bølge her om dagen. Tror den ene butikken her blir betalt for å selge kun de, og den andre anbefaler kun emmaljunga. :( Og her sitter jeg hihi

Altså, jeg tror egentlig ikke det er noe stress med trehjul i barnehage, for vognene får jo stå i fred. Det er jo bare det at vi innbiler oss at firehjul er stødigere.. Men jeg tror nok fint du kan ha ew/mb/tfk etc i barnehage. Kanskje du skal se deg om etter en ny TFK snuppa?

Jeg tenker vi setter simotraktoren i barnehagen og lar Svigermor som bor like ved barnehagen trille den hjem til tider og eventuelt ta den hjem i ferier etc slik at vi har den under kontroll.. Men jeg kjenner jeg hører hva Empa sier og intensiverer jakten min på en brun lufthjulstrehjuling! :-) hihi

Tenker mannen min vil vri seg i smerte i den den kommer i hus, men so what!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26680

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke tfk nei, vil ikke ha. Ser jo ikke ungen over kalesjen engang, ille nok å ikke ha henne mot meg! dessuten er det noe i det at den har så lang rygg at hvis ryggen er nede og ungen får kravlet seg bakover (min kravler i søvne) så kan vognen lett tippe. De bruker vel selvsagt seler når de legger ungene i vogn i bhg også, men allikeve..

Nei, jeg vil ha en ny brun EW! eller lilla 124 :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26683

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du er SÅÅÅÅ heldig som kan titte på en vogn til nå! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26699

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kan og kan.. har ikke råd før uti desember uansett :( Og du titter jo litt du også, bare innrøm det. du bare MÅ ha en brun trehjuling, jeg vet det nok :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26701

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, du er inne på noe der! I alle fall trehjuling, det er førstevalg nå
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26710

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Empa skrev:
Det vil jeg ikke påstå. Har per i dag to vogner med 4 hjul (er mer tilhenger av svingbare og låsbare forhjul, det er jeg absolutt ;)). Men akkurat på snø er min erfaring at 3 hjul er best.

Min erfaring er motsatt, tre hjulingene veltet lett, å trille på fremhjulet syns jeg er livsfarlig operasjon - for da må jeg pinnholde på vogna for den har vippepunkt. Og trille på bakhjula syns jegman likeså kan gjøre med en firhjuling som en to hjuling.

Leker man brøytebil er det hardt uansett - er det bybildet man triller med mye snø i, syns jeg 4 hjul er best og heller ha to svingbare store lufthjul foran som kan låses. Over x antall brøytekanter, opp og ned andre kanter, dårli brøytede spor.. .osv, liker jeg 3 hjul dårlig.

Vi byttet EW og S3 inn i mistral, som fungerte mye bedre i vinterhølet her.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26711

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe, du er inne på noe der! I alle fall trehjuling, det er førstevalg nå

Kan få kjøpe fin brun mura3 av meg... hihihihihihi
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26716

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
LogK skrev:
Empa skrev:
Det vil jeg ikke påstå. Har per i dag to vogner med 4 hjul (er mer tilhenger av svingbare og låsbare forhjul, det er jeg absolutt ;)). Men akkurat på snø er min erfaring at 3 hjul er best.

Min erfaring er motsatt, tre hjulingene veltet lett, å trille på fremhjulet syns jeg er livsfarlig operasjon - for da må jeg pinnholde på vogna for den har vippepunkt. Og trille på bakhjula syns jegman likeså kan gjøre med en firhjuling som en to hjuling.

Leker man brøytebil er det hardt uansett - er det bybildet man triller med mye snø i, syns jeg 4 hjul er best og heller ha to svingbare store lufthjul foran som kan låses. Over x antall brøytekanter, opp og ned andre kanter, dårli brøytede spor.. .osv, liker jeg 3 hjul dårlig.

Vi byttet EW og S3 inn i mistral, som fungerte mye bedre i vinterhølet her.

to svingbare store lufthjul som kan låses på en firhjuling, hvilken vogn er det? forslag?

Jeg fikk som sagt aldri prøvd trehjuling, men basert på erfaringene med timmy og simo kombi i brøytekanthelvetet (og ikkebrøytetidetheletatthelvetet også) så kunne jeg jo absolutt tenkt meg noe i mellom der. Kanskje jeg skal ha ny mistral? Det er egentlig bare det med størrelsen jeg lurer litt på, hører jo så mye om at de vokse rut av den. men hun skal jo bare sove i den i bhg om vinteren...
hmmmmmmm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26718

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
hehe, du er inne på noe der! I alle fall trehjuling, det er førstevalg nå

Kan få kjøpe fin brun mura3 av meg... hihihihihihi


Voldtsomt som du selger unna nå da LogK! Hva er "planen" for vinteren nå, du har sikkert sagt det, men jeg har glemt det. Trodde jo Happy var vinterplanen din, men nå blir det GO for alle pengene?

Jeg liker ikke mura jeg da... Synes den er litt stiv... ;) Det ble en kortvarig tur innom dere også hihi Er den ute av systemet?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26722

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MHMH: EW quatro eller mura4. Men jeg holder mest knapp på mura4 da, siden den er mye lunere og vendbar. Men det er ikke så mange som liker mura da.. men jeg gjør.. hehe

SS: Neida, er alltid åpen for salg og kjøp jeg ::p Men har ingen andre planer enn de vi har sånn egentlig. ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26725

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
stiv i understgellet ss? har hørt at den er så god og myk i setet. Har vært litt fristet selv, særlig den brune :s men den duger vel ikke så godt på snø.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26734

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Den har to store lufthjul foran, så den er ikke noe dårligere enn annen 4 hjuling på snø

Ja, den er stiv rett frem, fordi den har fjøringene til sidene, om dere skjønner. Altså å vippe ellre gynge den ned/opp md håndtaket går ikke, men å vugge sideslengs er en drøm. Når man har svingbare hjul og lufthjul så er det ikke ofte jeg tynger ned, og man kan selv prøve å bli vugget oppned selv.. hehe, det mest behagelige ved soving er jo fra side til side.. :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26736

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den jeg trillet kladdet det seg snø i mellom fremhjulene på. Den var tung på vinterføre,og jeg sparket borti understellet... Men mulig jeg var negativ i utg.pkt ;) Test en du MHMV!

Jeg er egentlig helt enig med LogK angående vinterføre, men jeg skal jo ikke trille så mye i snø denne vinteren egentlig... Men jeg vil ha en trehjuling!!!!!!!! vil og vil

men LogK:hva skal du ha for mura3 da? den er jo NY!!! ;) Og ikke noen krise å kjøpe brukt av deg, for jeg "kjenner" jo deg hihi Blitt skepisk til brukt....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26739

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nå falt jeg helt av her.
menmen ;) tror egentlig ikke jeg vil ha en vogn til med svingbare fremhjul. Tror kanskje jeg vil ha 124 jeg. Kjenner jeg er litt med på L&Ki spørsmålet tre eller firehjuling til mitt bruk. men lilla eller brun??? Første som dukker opp på finn kanskje ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26744

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Muraen har mange forskjellige tilhengere og hatere den.. :D

Hehe :)
Samme som Happyen, men den følger det med pose med "føtter", slik at man kan ha bumperen på, brun uåpnet og uåpet original regntrekk :) Muraen er jeg faktisk veldig fornøyd med, men siden fjøring er et veldig viktig issue for deg, så vet jeg jo ikke om du vil dele den meningen :) Mindre stressa over å selge Happy enn mura faktisk.... :blush:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26746

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mennn. hvilken happy er det, farge var sort?, pris? sportsdel eller bag og sport eller hva? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26751

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Muraen har mange forskjellige tilhengere og hatere den.. :D

Hehe :)
Samme som Happyen, men den følger det med pose med "føtter", slik at man kan ha bumperen på, brun uåpnet og uåpet original regntrekk :) Muraen er jeg faktisk veldig fornøyd med, men siden fjøring er et veldig viktig issue for deg, så vet jeg jo ikke om du vil dele den meningen :) Mindre stressa over å selge Happy enn mura faktisk.... :blush:

Jeg er vist blitt helt fjæringsfantast! :woohoo: :S :whistle:

Altså, mura er sikkert en kjempegod vogn, men jeg føler at mura,bee og Go blir litt for mye av det gode hihi

Men, jeg tror rett og slett du må beholde den til du får testt vinterposen på den ;)

MHMV. Deter happyen til LogK vi snakker om, svart, svartteleskoplight og kun sportsdelen :) sa jeg noe feil nå?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26753

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
er det svart understell? eller finnes ikke det i teleskoplight?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26755

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det finnes ikke lengre, men denne har. LogK kjøpte i sommer før det gikk ut :-)

Forresten heier jeg på brun simo 124, selv om lilla også er nydelig hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26757

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det der kom ut feil, jeg heier på brun simo av simofargene. For egentlig heier heg på happy ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26758

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oooh, kjenne rjeg er veldig interessert i l&k sin vogn :lol:
Selv om 124 ringer i bakhodet mitt :s Mest fordi jeg føle rjeg kjenner simo bedre, jeg har aldri engang prøvetrillet happy!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26763

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, men du elsker jo Go, så du liker nok Happy også :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26766

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
liker utseendet på happy, ihvertfall ;)
er den noe lun, da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26768

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Stemmer det... sort sportsvogn, sort teleskop light med lufthjul, følger med originalt brio regntrekk og tinkafu myggnett. Men jeg skal ha mer for min enn både brukt MB og 124 koster da... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26769

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MB vil jeg ikke ha i alle fall :p
Det har stått mellom happy og 124 lenge nå, og det er håååpløst å bestemme seg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26771

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
MB vil jeg ikke ha i alle fall :p
Det har stått mellom happy og 124 lenge nå, og det er håååpløst å bestemme seg!

Hehe :)
**** for min sorte og da kan du få brun **** med :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26773

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
skal du selge den brune urban? Pourqoi? :huh:
Jeg skal tenke på den der altså, det er veldig fristende :s Jeg må lese litt om happy her inne nå ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26775

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ingen årsak... og nei, det var ikke planen. Var ment som en gest til brunbehovet ditt.. heeheheehe.... *sletter ut prisen nå :) * Den er helt ny og ubrukt, ligger i posen sin, klar til vinterbruk :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26777

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ik! Jeg skal tenke på det ut kvelden ihvertfall :)
Har lagt ut en annonse på NB om noen vil bytte Go, fikk plutselig veldig lyst på brun vogn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26779

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
ik! Jeg skal tenke på det ut kvelden ihvertfall :)
Har lagt ut en annonse på NB om noen vil bytte Go, fikk plutselig veldig lyst på brun vogn :laugh:
'


Hahaha... gærningen !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26781

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:p Jeg har jo alltid hatt lyst på brun vogn da. Er det jeg har hatt lyst på hver gang, me siden jeg kjøper brukt stort sett har jeg tatt det jeg har kommet over ;)

Men jeg er litt usikker på brunfargen til Go da. har bare sett den en gang live, og det var før jeg vurderte den, så så ikke så nøye på aggurat fargenyansen..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26782

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
:p Jeg har jo alltid hatt lyst på brun vogn da. Er det jeg har hatt lyst på hver gang, me siden jeg kjøper brukt stort sett har jeg tatt det jeg har kommet over ;)

Men jeg er litt usikker på brunfargen til Go da. har bare sett den en gang live, og det var før jeg vurderte den, så så ikke så nøye på aggurat fargenyansen..

Den er kjempefin.. skikkelig "gammel" brio/simo brun, mørk og matt.. jeg liker den veldig godt hvertfall
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26783

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
æsj at de ikke har den inne her i byen! Lurer på om jeg ikke syns de er for mørk. Hmmm. men da hadde det sikkert vært fint med en litt lysere brun pose. hmmm. jeg skal ik ekjøpe folklore rose før jeg vet om jeg får meg brun vogn ihvertfall! Den grønne 7 Am'en hadde sikkert passet fint i brun vogn. eller så kunne jeg byttet til brun.
Drømmer meg helt bort her nå, jeg :blonk:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26785

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
på lilledille.blogspot.com ligger det jo noen bilder av min brune, med brun voksi oppi. Voksien er mørkere enn vogna
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26786

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men jeg kommer ikke inn der :(
Mend a kan den ikke være så mørk som jeg innbiller meg, voksien har jeg sett! åå, nå har jeg skikkelig lyst på brun Go! :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26787

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Kommer du ikke inn????

lilledille.blogspot.com
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26788

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
deeerja! jeg ha rbare prøvd å klikke på linken under innleggene dine jeg, den funker ikke. men det er kanskje noe helt annet?

Oisann, for en flott side! :)
Og vognbildene, er de bildene omtrent riktige ift brunfargen irl?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26789

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
aner ikke hva det er med linkene, har prøvd det meste der :angry:

Ja, de er ikke langt unna
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26790

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
NYDELIG brunfarge!! MÅ ha den :s
Hva i all verden skal jeg gjøre :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26791

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ser bildene er mørke på noen og lyse på noen. Men den stemmer godt på de fleste. Den er veldig fin :) Og er nydelig med både rosa og brun voksi oppi. hehe... what to do ja.. itte veit je.. selge din og kjøpe brun... hehehehehee
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26793

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja,s att og vurderte det, men det er jo ren, skjær galskap! Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Jeg som har brun myggnetting, til og med!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26794

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
elller kanskje den sorte allerhand stellevesken min?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26795

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
ja,s att og vurderte det, men det er jo ren, skjær galskap! Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Jeg som har brun myggnetting, til og med!

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26796

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Du kan jo selge Go og voksi hver for seg og dermed finansiere ny Go. Og så kan du kjøpe min H, og dermed har du jo ny brun pose også, og trenger ikke den andre voksien... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26797

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Her går jeg en liten tur med hunden, og når jeg kommer inn har Marihøna startet fargebytting på Go'n sin. Jøss! Her går det unna :-)

Må bare si, jeg ELSKER fortsatt mine farger, selv om ejg er litt misunelig på LogK som har bedre sittestilling på sin. Men, formeg er Go svart og hvit hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26798

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26799

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Her går jeg en liten tur med hunden, og når jeg kommer inn har Marihøna startet fargebytting på Go'n sin. Jøss! Her går det unna :-)

Må bare si, jeg ELSKER fortsatt mine farger, selv om ejg er litt misunelig på LogK som har bedre sittestilling på sin. Men, formeg er Go svart og hvit hihi

Jeg vil ikke ha sort og hvit, vil egentlig ikke ha noe annet enn enten den jeg har eller brun! :dry: Vil ikke ha sort hovedvogn (tenker alltid på den falmede mistralen min :s ) og vil ikke ha det hvite understellet, jeg syns det ser så stort ut :)
<Men jeg som savner sånn å ha brun vogn, fikk plutselig skikkelig lyst på brun Go. Jeg MÅ ha brun go :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26801

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26802

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26805

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Ville lagt det ut hver for seg, men samlet i en annonse. Og skrevet at det er mulighet for god pakkepris. Voksi classicen ville jeg ikke gått mer ned enn 1500 og veska.. tja... 500?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26807

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Tenk om d hadde vært like lett som på Buggis, bare bytte trekk :laugh:

Men skjønner godt du vil ha brun, den ville jeg valgt om jg skulle hatt Go ;)
Men tror du ikke du får mer tot om du selger separat?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26808

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm.. og hva er god pakkepris :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26809

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
woopsy skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Tenk om d hadde vært like lett som på Buggis, bare bytte trekk :laugh:

Men skjønner godt du vil ha brun, den ville jeg valgt om jg skulle hatt Go ;)
Men tror du ikke du får mer tot om du selger separat?

jo kanskje.. lurer p å gjøre som l&k foreslår, samme annonse, men hver for seg eller pakkepris. må bare vite hva pakkepris skal være ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26810

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
woopsy skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Tenk om d hadde vært like lett som på Buggis, bare bytte trekk :laugh:

Men skjønner godt du vil ha brun, den ville jeg valgt om jg skulle hatt Go ;)
Men tror du ikke du får mer tot om du selger separat?

Hehe, sant nok.. men GO er jo bare SSSÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn buggis !!!! Hehe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26812

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Åh! Blir spennende å se om du får mange henvendelser på GO'n din :-) SPennende!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26814

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
spørs om jeg får lagt den ut da, klarer ikke bestemme neg for pris eller noe sonm helt :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26816

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26817

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi, her går det unna :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Du kan ikke høre om noen vil bytte trekk da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26818

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
hmm.. og hva er god pakkepris :p

Har du sommerdyne også til voksien?
Ikke skriv pris på pskketilbud, be dem ta kontakt for god pris.

1. Har du sommerdyne med, ville jeg "gitt" den med. Om ikke, selg den også sep.
2. Vil noen ha alt, "spander" porto
3. Skal det ikke sendes, så slå av 100 på voksien feks
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26819

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26820

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26821

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Oi, her går det unna :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Du kan ikke høre om noen vil bytte trekk da?

Go kan man ikke skifte trekk på
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26822

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
bare vinterdyne :)

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26823

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
bytte sete mener sikkert MLV :) lagt ut tråd på Nybakt om det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26827

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26829

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26830

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
1500 :)

Mhm, vi har halvveis lovet ei som har sort å bytte mot rødt sete. Men den er ubrukt og i plast enda :)

Jeg la ut en tråd der en gang, for jeg forhørte meg om mulighetene for å kun kjøpe sete, men det var veeeeeeeldig avanserte greier for leverandøren :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26831

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja mente bytte med noen andre som har go, jeg har lagt ut innlegg på nybakt om noen med brun vil bytte i grå :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26834

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
700 og 1000????
Oi, steike så lavt !! årgamle poser går jo for mer ! Ville ikke gått mer ned enn 1500, og heller hatt en hundrings eller to i prutningsmonn/pakketilbud å gå på da. De som absolutt vil ha voksi, vil skkert gi 13-1500 for en så ny pose.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26835

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
ja mente bytte med noen andre som har go, jeg har lagt ut innlegg på nybakt om noen med brun vil bytte i grå :)

Får håpe noen vil d da så slipper du resten av styret ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26836

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hadde jo vært genialt om noen ville bytte, for begge de to fargene finnes vel kanksje bare med sort understell slika t dersom ei vil bytte så kræsjer det ikke... Ville jo ike gått for oss to å bytte mhmv ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26851

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Stemmer det, sort, rød, gul, grå og brun på sort understell :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26852

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
forslag til andre steder jeg kan legge inn annonse om bytte? :) jeg hadde en bruker på vogndilla, men den virker ikke :angry: trodde jeg hadde glemt passordet, men den sier mailadressen min er feil også, så får ikke nytt! og aner ikke hva brukernavne tmitt var :(
Og på Dib har jeg ikke inntryk av at det er mange med Go..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26856

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det er ikke mange på VD heller altså :) NB er vel der jeg har følelsen av at det er flest.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26860

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Krysser fingrene for at du får napp ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26868

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hvis ikke får du koke sammen en ny plan
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26869

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ny plan? jeg bare MÅ ha en brun Go, ikke mange mulige planer :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26875

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
ny plan? jeg bare MÅ ha en brun Go, ikke mange mulige planer :(

Hehehe...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26877

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
mente da at du får starte m salg :) ikke bytting hehe kjennerdeg nå og vet at infallene må følges ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26879

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Men nå begynner jeg å lure da, er jo blitt så glad i den grå. den er jo liksom S nå da :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26884

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hahaha! For hver eneste vogn du har byttet og solgt siden vi ble kjent har du sagt akkuat det samme! Den er jo liksom S da ;) hihi

Ikke vondt ment,for du vet jo hvor lenge jeg blåholdt på s3 fordi den liksom var A ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26887

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: :p
Tenkte de da jeg skrev det, men håpet ingen hadde lagt merke til det ;)
Tfk'en ble aldri S da. Ikke timmyen heller, egentlig. Og ikke helt den sorte teutoniaen heller. EWn har jeg også egentlig kommet ove rpå den måten, det at ikke hele vogna er savnet fordi den er S. den er savnet fordi den var god å trille og fin farge ;)
men altså, Goen nå, den grå er på linje med den tåkeblå simoen og den grønne mistralen! Og DET er S det!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26889

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, sant! den svarte var ikke s,fordi den var falmet. Og S er mer kravstor enn det ;)

Og nå ser jeg at du glemte Cybex'n, den var jo S den også ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26891

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
cybexen ja, den var S, og den er savnet! håer jeg aldri trenger trille, egentlig, syns virkelig ikke det er mange fine triller :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26893

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
cybexen ja, den var S, og den er savnet! håer jeg aldri trenger trille, egentlig, syns virkelig ikke det er mange fine triller :dry:

Enig :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26896

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
møtte noen kjente i byen her en dag med helt lik cybex :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26898

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
aldri sett jeg! har sett to cybexer, den ene grå, så det må ha vært cybex ruby, og en rød!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #26941

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, ja tror dette var den første eller andre jeg har sett ute på gata ;) Så mulig de vi traff synes jeg stirret mer påvogna enn ungen hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27025

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Men nå begynner jeg å lure da, er jo blitt så glad i den grå. den er jo liksom S nå da :dry:

Ikke for å gjøre deg mer usikker eller noe, men jeg hadde ALDRI byttet den gråe Goen i en brun.... Synes den grå er mye finere, dessuten ikke så mange som har den fargen (som jeg har sett iallefall) og den er lett å matche. Synes brun er myyyyyyye kjedeligere (sorry til dere med brun vogn :P er ikke det at de ikke er fine, bare litt lei brunt ;) ).
Da hadde jeg heller kjøpt en brun happy eller simo 124 som vinter/sovevogn, og beholdt goen i den fargen du har. Simo i plum er forresten også mye finere enn brun.

HAr du en grå go og en plum 124 så har du en nydelig fin vognstall, og ser for meg at det går med mye av de samme fargene i de to vognene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27026

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hihi,nå tenker jeg marihøna blir småforvirret ja ;)

Jeg synes brune vogner er nydelig, men veldig usikker på brunfargen til Brio, synes den ser litt tam ut.... Men kan være Go fargen er penere enn Happy fargen :) Tror ikke jeg har sett Go i brun irl.

Plum124 er jo også nydelig, men det er brun 124 også synes jeg. Jeg sikler på brun vogn for tiden, og er derfor litt lite habil... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27035

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Men nå begynner jeg å lure da, er jo blitt så glad i den grå. den er jo liksom S nå da :dry:

Ikke for å gjøre deg mer usikker eller noe, men jeg hadde ALDRI byttet den gråe Goen i en brun.... Synes den grå er mye finere, dessuten ikke så mange som har den fargen (som jeg har sett iallefall) og den er lett å matche. Synes brun er myyyyyyye kjedeligere (sorry til dere med brun vogn :P er ikke det at de ikke er fine, bare litt lei brunt ;) ).
Da hadde jeg heller kjøpt en brun happy eller simo 124 som vinter/sovevogn, og beholdt goen i den fargen du har. Simo i plum er forresten også mye finere enn brun.

HAr du en grå go og en plum 124 så har du en nydelig fin vognstall, og ser for meg at det går med mye av de samme fargene i de to vognene :)

Blæææææææ :p Har tenkt tanken selv også, egentlig :s
Det er egentlig mest at jeg vil ha brun vognpose :blush:
ENig med SS i at brunfargen til Go ser litt tam ut på produsentbildene, men på noen av bildene til L&K ser den igjen kjempelevende og fin ut, ikke så mørk. Men jeg vet ikke :dry:

Brun simo 124 vil jeg ikke ha tror jeg, jeg syns den er for mørk og tam. Da liker jeg faktisk bedre den nye brunfargen til happy. tror je gda. Eller, jeg er skikkelig usikker på om L&K har rett ang simo sine brunfarger, jeg er så sikker på at jeg ser noen som er mørkere enn den som var da vi skulle kjøpe første vogna vår.. :huh:

Men jeg har veldig lyst på brun vogn da. Brun vogn med brun vognpose :p Men kanskje det paser fint med brun vognpose i lilla 124?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27037

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Brunt og lilla er jo veldig fint sammen, så d går jo ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27051

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brun pose i lilla vogn kan bli veldig fint ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling eller firhjuling for meg nå? 14 år 7 måneder siden #27065

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
JEg ser for meg brun vognpose i lilla vogn som knall! Det samme med brunvogn med lillapose ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.537 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!