Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am!

Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #24981

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har bestemt eg for å gå for 7 am. Like rjeg den ikke selger jeg den bare igjen. Beholder voksien og ser.

Lilleprinsen har fått inn 7 Am, til samme pris som vognverden, så jeg tror jeg bestiller der. De har også den blekrosa, men den finnes bare i Small :(

en jeg hadde vel uansett bestemt meg for kiwi.
Men syns dere den kan gå til folklore rose strollershopper?
Og trenger jeg Large som går opp til 36 mnd, eller skal jeg kjøpe small, som går til 18 og dermed holder akkurat ut denne vinteren for oss. Det e rjo bare 2-3oo i prisforskjell. Nei, jeg tar stor.

Men skal jeg ta kiwi? Passer den til Goen min (grå med sort understell) og passer den til folklore rose? er jo grønt på den også..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #24986

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Vil bare si at str small er veldig liten. Den er vel beregnet til nyfødt (Bitteliten pose til bagvogn). Jeg stod mellom medium og large da jeg bestilt, og er veldig glad jeg bestilte Large.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #24988

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Da tar jeg like godt large, når det er så liten prisforskjell. Liker je gden ikke selger jeg den, like rjeg den har jeg den jo lenge :)
Men du, er den veldig glossy irl? klumpete?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #24989

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Nei, den er ikke klumpete. Og den er vel ikke noe mer glossy enn f eks lammy posen (hvis jeg husker riktig). Syns posen er mye finere i virkeligheten enn på de bildene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25001

Det er jo grønt i folklore rose strollershopperen, så jeg tror det kan bli kjempefint ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25009

Jeg ville også helt klart valgt L. Hadde den i fjord vinter i L og det gikk fint. Nå er snuppa litt over ett år og kan fint brukes hele vinteren :) Er redd M ville blitt fort forliten. :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25045

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
da har jeg bestilt :woohoo: Men den har illelevering fr i oktober i den fargen i den størrelsen da :( Men da rekker jeg å spare penger ;)
Da vente rjeg bare til freshmilk får stroller shopperen i butikk! Hvis ikke de har den billigere noe sed i norge da, noen som kjenner prisene og hvem som fører den her til lands?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25047

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med bestilling! Hvilken farge og størrelse ble det? Bestilte du hos Lilleprinsen?

Vet i hvertfall at disse nettbutikkene i Norge har Elodie, så du kan jo sjekke de:
- Kokodille.no
- Vognverden.no
- Lilletordivel.no
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25050

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Bestilte hos lilleprinsen ja. Samme pris, og der har jeg allerede konto og sånt, og kan betalekontant og hente på bekkestua og slippe porto. Bestilte Kiwi i str L. Gleeeeeeder meg, kjempespent på grønnfagren! Satser på at folklore rose står til. jeg har jo sort understell, og det er grønt i mønsteret, så det blir sikkert bra.
Nå gjelder det bare å smøre seg med maaaaasse tålmodighet siden posen ikke er leveringsklar før i oktober :( noen som har noe tålmodighet til overs?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25054

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
vil bare si at vi snart er i midten av september... Så det går fort! :) Desverre...For i oktober nærmer min permisjon seg ganske slutten.... :(

Jeg tror også kanskje creeps har elodie...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25055

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det er sant! Og vi har ikke begynt med pose enda heller, så. MenjegvilhaNÅfordet :( og det sto ikk enår i oktober heller, det kan fort bli nærmere novemer :s

creeps har elodie ja, det hadd ejeg helt glemt! Jef får sette igang og finne billigste strollershopper!

Beg hun i bhg i november? Vi skal i bhg på tirsdag og prate med dem, spent. Både vil og vil ikke :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et siste spørsmål (eller to) før jeg bestiller 7 Am! 14 år 7 måneder siden #25191

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, jeg er også sånn en dag har jeg angst, dagen etter er jeg bare spent:-) blir nok en overgang for oss begge... men jeg er så redd for at vi ikke får sett hverandre nok... Det jeg tenker og bekymerer meg for.

hun har plass fra 1. des
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.800 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!