Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten En bekjennelse
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En bekjennelse

En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24381

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki…. Da er det testet, gjort og ute av systemet. Jeg falt for fristelsen til å kjøpe en brukt brun brio happy med sort kompaktunderstell på finn.no. Denne gangen var det altså et skikkelig katta i sekken kjøp, jeg burde helt klart brukt finn garantien. Tapte for første gang 500 sure penger på vogn, men kan takke meg selv.
Vogna var falmet, understellet hakkete, bremsene slarket og en var knekt. Noe ”blankt” under sittedelen var det rustflekker på (så mye for å ha oppbevart vogna innendørs, jeee right) og den luktet kjeller! Regelrett "stinket". Luftdekkene var antageligvis det eneste positive med hele vogna.
Understellet var stivere enn Carena free ( i alle fall om man tar med pris og forventning). Den var treg å slå sammen, det var antageligvis totalt utslitt hele greia. Vogna var lett å trille uten barn i, men med barn var den et mareritt selv på parketten. Vogna fikk bo hos oss fra fredag ettermiddag til mandag morgen…

Jepp, jeg vurderer fortsatt seriøst en ny happy med teleskoplight om ikke den simo vogna som var/er på tilbhud hos Babyshop står til forventningene. Jeg har i alle fall fått tak i en slik via nærmeste babyshop, så nå venter jeg bare på at de skal ringe meg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24383

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Så kjedelig me bomkjøp! :(
Håper ditt neste blir bedre ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24384

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Om det ikke blir bedre så blir jeg noe satt ut.Eller jeg tror ikke det får blitt stort verre jeg.

Viste dere foresten at Teutonia sin fashionbag sin madrass er litt lengre enn Happy sin duo madrass?! Jeg har tatt bilder,men glemt å legge inn på pc'n og nå er ledningene ryddet bort. Men i morgne kommer bildebeviset! (jeg er bare litt overasket)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24391

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kjipt! Er nok derfor jeg ennå ikke har turt å kjøpe brukt...
Er jo flott at du har skrevet brukererfaring om det understellet, slik at folk vet å styre unna :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24395

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har du kjøpt vogn i skjul for oss?? ;)

Så kjipt at den var så stygg da :( Utrolig sure penger, og utrolig stygt gjort av dem som selger!!!
Selger man en så dårlig og slitt vogn så får man i det minste skrive alle feilene, noen synes kanskje den er helt ok som bhg vogn. Er litt skummelt å kjøpe brukt, men du har nok vært uheldig for jeg har kjøpt flere brukte og aldri vært uheldig. Fått skitne vogner, men aldri falmet og ødelagt.

HAr du fått solgt den unna igjen? Eller fikk du returnere mot å betale porto?

Den simoen tror jeg er bra :) Litt tyngde er det jo på den, men ellers har jeg stor tro på at du blir fornøyd med den :)
Gleder meg til å høre mer om den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24399

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Empa skrev:
Kjipt! Er nok derfor jeg ennå ikke har turt å kjøpe brukt...
Er jo flott at du har skrevet brukererfaring om det understellet, slik at folk vet å styre unna :)

Beskrivelsen er ikke akkurat typebekjennende for Kompaktunderstellet da :D Men mer for godt brukt utslitt vogn. Vel er kompakt stivt (noe jeg har sagt hele tiden smurfen, nå må du høre etter.... :lol: ) Men det er ikke rust, slitt eller trått å slå sammen... heheheehe


Synd med dette kjøpet da smurfen :( Super surt egentlig :(
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En bekjennelse 14 år 7 måneder siden #24413

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja da,men jeg er som et ulydig barn! Jeg hører kun det jeg vil høre. Jeg viste den var stiv,og jeg kunne kanksje levd meddet som barnehagevogn om det ikke var for alt det andre. Nei jeg solgte den vidre på finn,som gi bud... Jeg ville bare få den vekk, ute av syne osv.

Oki,kanskje jeg bør slette happy vurderingen min?! Men,jeg har nå lest om en tre fire på nett som har fått brune happyer falmet... Svakhet i eldre happyer kanskje?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.538 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!