Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten JellyBelly!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: JellyBelly!

JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24341

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Grattis med ny vogn :) Så utrolig flott å få den til 30 %!

Det er sånn på forumet her at om du skriver ett innlegg med samme overskrift som ett tidligere innlegg, så kommer man inn på det gamle innlegget. LItt småirriterende, for er jo umulig å holde styr på alle overskriftene som har vært tidligere :S
Klarte å lese innlegget ditt ved å holde piltasten mot overskriften inne på oversikten, så fikk sett hva du skrev :) Men trykker man seg inn på tråden ser man det altså ikke, så kanskje lurt å lage nytt med ny overskrift ;)

Skal det være 30% på ALT på ALLE barnas hus, eller gjelder det bare den butikken???
Skulle nemlig hatt en del ull :cheer:

Og om det er MB/OTH til 30% så får man jo nesten solgt den igjen til samme prisen etter endt bruk...Om det gjelder alle barnas hus får vi rope på Mamman til Lucas som skal ha seg MB ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24342

Oj, det ante jeg ikke! Er det sånn at jeg må lage helt ny tråd, eller holder det å endre overskriften?

Ang Barnas Hus, så vet jeg faktisk ikke om det gjaldt kun den butikken. Virker iallefall som det hadde komt ganske så brått på de ansatte, mista litt kontrollen der kan du si! Jeg fikk iallefall handla en god del ull til en rimelig pris, fornøyd med det :cheer:

Tusen takk for gratulasjoner btw! Vogna står her og gliser mot meg, jeg kan knapt vente til å prøve den på tur i morgen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24343

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer med ny vogn!! Du blir helt sikket fornøyd :lol: Hva blir det av tilbehør?

Hvilken BH er det snakk om? Gåing og høst og alt kom litt brått på her i huset siden vi droppa barnehage. Skjønte plutselig idag at vi trenger litt utstyr allikevel. Endte med å ta på henne regnbukse 2 størrelser for stor og sandalaer (!!!) med ullsokker og plasposer inni idag når vi skulle ut med bøtte og spadei regnet :laugh: Kan si vi hadde hatt godt av å få handlet litt på salg :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24344

Gratulerer med ny vogn! ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24346

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
SAAAALG!?!?! HVOR?!?! Gratulerer med et supert KUPP! DIn heldiggris!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24347

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ææææsj det er i stavanger :angry: :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24348

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
JellyBelly skrev:
Oj, det ante jeg ikke! Er det sånn at jeg må lage helt ny tråd, eller holder det å endre overskriften?

Ang Barnas Hus, så vet jeg faktisk ikke om det gjaldt kun den butikken. Virker iallefall som det hadde komt ganske så brått på de ansatte, mista litt kontrollen der kan du si! Jeg fikk iallefall handla en god del ull til en rimelig pris, fornøyd med det :cheer:

Tusen takk for gratulasjoner btw! Vogna står her og gliser mot meg, jeg kan knapt vente til å prøve den på tur i morgen :)

Du kommer vel ikke inn igjen på ditt eget innlegg, så da får du heller ikke endret overskriften. Så om ikke noen vet en lur måte å komme inn på eget innlegg på så må du sikkert lage ny tråd. Men nå har vel de fleste fått det med seg her i denne:lol:

Det var ull jeg også trenger, så hadde vært suuuuupert om det hadde kommet på tilbud, men ser ut som det bare er den ene butikken det gjelder :(
Men nå blir det jo sånn at jeg ikke vil handle til fullpris fordi det plutselig kan komme tilbud :blink:

Det er så moro med ny vogn! Ingenting som hjelper så mye på turgleden og turlysten :laugh: Må kose dere på tur i morgen begge to, håper du blir like fornøyd med goen som de andre her inne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:JellyBelly! 14 år 8 måneder siden #24349

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Gratulerer med ny vogn!! Du blir helt sikket fornøyd :lol: Hva blir det av tilbehør?

Hvilken BH er det snakk om? Gåing og høst og alt kom litt brått på her i huset siden vi droppa barnehage. Skjønte plutselig idag at vi trenger litt utstyr allikevel. Endte med å ta på henne regnbukse 2 størrelser for stor og sandalaer (!!!) med ullsokker og plasposer inni idag når vi skulle ut med bøtte og spadei regnet :laugh: Kan si vi hadde hatt godt av å få handlet litt på salg :p

Hihi, høres ut som dere må handle litt ja, salg eller ikke :laugh: Men utrolig hva som fungerer om man bare må :lol:

www.barnihagen.no har reimetec til halv pris, var litt utplukket men så der var flere i små str så kanskje det kan være noe for dere der?
Og reimasokker, stonz eller rett og slett vintersko hadde sikkert heller ikke vært så dumt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.592 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!