Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Fargekombinasjon Brio GO
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Fargekombinasjon Brio GO

Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23641

Etter å ha sett og prøvd vogna i butikk i helga, er jeg skikkelig forelska! Så nå blir det GO her i huset, må bare få bestemt meg for farger først :unsure:

Falt veldig for det hvite understellet, så TROR det blir det. Men blir det lettere stygt enn de andre? Får merker etc?

På sittedelen er jeg veldig usikker. Hadde i utgangspunktet tenkt grå på hvitt understell, men likte også svart på hvitt. Og så er jo blåfargen fin da :P

Hvis det ikke blir hvitt understell så må det bli det svarte. Men da tror jeg ikke at jeg vil ha grå eller svart sittedel, synes det blir litt "dystert".

Det som taler for svart eller grå sittedel er at den er enklere å style + at den da kan brukes uansett kjønn på en evt nr 2 (evt er den også lettere å selge enn en blå). Men så var jo blåfargen VELDIG fin da...

Som dere ser så trenger jeg å høre andres meninger her. Og gjerne også tips om hvilke stellevesker, poser etc som kan passe de ulike kombinasjonene :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23642

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratlerer med godt valg, så gøy! :lol:

Jeg har sett flere spørre omd et samme ang hvitt understell, men alle svarer at det ikke er noe problem. ikke hørt noe om avskallet lakk heller, og det er generelt et veldig glatt og lettstelt understell, bare å tørke av.
Tror faktisk det sorte ser lettere skittent ut. ELler ikke skittent, men det ser alltid støvete ut etter en dag ute, tørker av det hver dag.

Svart på hvitt er en kjempekul kombinasjon som to av oss har her inne. Eneste jeg personlig syns er at det hvite understellet ser veldig bredt og stort ut. Det er jo optisk bedrag, men det er en følelse JEG har.

Ang sort overdel så er det sånn at det herlige, myke stoffet til Bro Go trekker til seg en del støv. Jeg er sånn som ikke klarer å gå og se på flekker og støv og skrukker og folder på den perfekte vogna mi, så jeg kunne ikke hatt svart av den enkle grunn at støvet syns bedre. Lo fra tepper og sånt, feks. Jeg hadde gått med vogna i ene hånden og en sånn klesstøvrulle i andre konstant :laugh:

Forøvrig så har jeg svart understell med grå overdel. har du sett gråfargen? Syns ikke det er dystert, den er ganske lys :) Så har jeg jo lilla pose og rosa stelelveske da ;)

Det første jeg fgorelsket meg i v ed Go var den blå bagen på hvitt understell. Jeg syns blåfargen er kjempekul, og med det hvitt understell er det rett og slett uslåelig! Men jeg har jente, pluss det jeg skrev om at det hvite understellet ser så bredt ut. Men om jeg får baby mens jeg ennå har Go blir det blå bag, om ikke flere farger har kommet på markedet innen da.

Forøvrig ligger det en god del bilder av folk sine forskjellige Go-kombinasjoner på Nybaktmamma, hvis du bare googler litt, for neon tråder er ganske gamle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23647

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg elsker min hvite og svarte!!!! Så jeg klarer ikke noe annet enn å anbefale det....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23684

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Jeg elsker min hvite og svarte!!!! Så jeg klarer ikke noe annet enn å anbefale det....


Samme her - og stoffet "mettes" litt etter bruk og da trekker det ikke til seg så mye. Trekket er statisk etter produksjon, og derformå det "mettes" litt.

Jeg digger sort og rød også jeg da... :blush:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23686

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har ikke sett sort og rød live, så jeg vet ikke... Men jeg er ikke plaget av "støv" lengre ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fargekombinasjon Brio GO 14 år 8 måneder siden #23687

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Skal legge ut bilde i neste uke, og om du kommer innom jobb på tirsdag kan du få se den... hehehhehehe :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.742 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!