Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå!

Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23588

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Fy flate for noen GRUSOMME tjue minutter jeg akkurat har hatt!
Både S, sambo og jeg er syke, så vi orket ikke legge S i vogna i hagen. Sambo la sammen vogna, bar den opp trappa og slo den opp igjen for å sette den på verandaen. Da S var ferdig med blunden sin skulle jeg slå den sammen igjen for å bære den ned trappa, og så gikk det ikke!!
Jeg trykket inn og dro opp låsene, men ingenting skjedde, den bare laget klikkelyder :blink: :sjokk:

Oppdaget etterhvert, mens jeg satt snufsende halvt av tett nese og halvt av gråtkvalthet, at idioten hadde greid å sette opp vogna med regntrekkposen inni understellet på en måte, umulig å forklare. Og regntrekkposen satt bom fast. Klippet og dro og lirket og røsket og bannet, og trodde vogna var ødelagt for evig tid. Og vi som har kjøpt den i bergen og ikke skal dit før høstferien.. Og dessuten er det ikke akkurat reklamasjonsgrunn å ha en KLØNE til samboer :angry:

Så akkurat da jeg trodde hjertet skulle klappe sammen, akkurat da jeg trodde jeg skulle kverke tullingen, akkurat da, mens jeg snudde ryggen til for å ta frem saksa (for å spidde ? :p), akkurat da fikk han det til. :jippi:

For en støkk :woohoo:
Så dagens advarsel er: sjekk alltid at det ikke ligger noe poser, tepper, klær, regntrekk, myggnett ol i veien i handlekurven før du slår opp vogna!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23590

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jøje meg, da har nok vi hatt mer flaks for vi har ofte hatt masse i handlekurven.... Godt det gikk bra da!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23592

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tror vel dette var maks uflaks heller.. aldri, aldri tenkt på at noe sånt skulle skje!
pheeew sier jeg bare!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23618

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Guud, nå trodde jeg et øyeblikk at det var skjedd noe dramatisk med barnet ditt, at han ikke hadde hatt selene skikkelig på seg eller noe. Så nå fikk jeg og hjeret i halsen en god stund.... Godt at det orndet seg uansett!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23620

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Skjønner frustrasjonen!!! Min mann hadde glemt å låse MBen her om dagen, sånn at vinden tok vogna slik at den trilla utfor trappa ved huset vårt......bittelitt av lakken fikk en ripe.....grrrrrr!!!! Vogna mi er ikke lenger like ubesudlet og vakker, nesten så jeg har mest lyst til å bytte den ut (ja, er noe syk i hodet mitt :D)....og la han betale.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23623

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Trodde også at det hadde skjedd noe alvorlig med barnet eller noe her, men veldig bra at det ikke var det!!!!

Skjønner godt frustrasjonen over å ha fått ødelagt noe så kostbart som en vogn kun på grunn av tåpligheter :(
Stakkars menn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23634

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Empa: Har du MB, Cam og bee? Jeg er imponert over vognstallen! Men håper MB var uten barn i....

Marihøna: Ble GO litt ødelagt eller er den fortsatt feilfri????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23636

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Empa, skjønner deg veldig godt! Om min riper opp vogna eller får hull i stoffet eller noe slikt blirdet ny vogn, og den går av de neste årenes bursdag g julegavebudsjett :p

Go er fortsatt feilfri ja, pheeewww
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23644

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da har nok min mann det lettere.... Jeg kjenner at jeg ville blitt sur, men gjort er gjort....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23648

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det var en spøk altså :laugh:
Men avhengig av hvor mye skade skjedd så vet jeg ikke om jeg hadde klart å beholde vogna altså, jeg kan virkelig gå og irritere meg over synlige feil :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23651

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da er vi helt klart to! Men hehe så lenge det ikke er med vilje aksepterer jeg mye, tror jeg,
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23659

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 14 år 8 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23729

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Empa skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23731

Nå trodde jeg det var skjedd noe alvorlig med S. Godt det bare var vogna, og at det gikk så bra som det gjorde ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23738

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
woopsy skrev:
Empa skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg fikk nesten infarkt og rulleblad og ny sivilstatus i samme slengen nå! 14 år 8 måneder siden #23753

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.728 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!