Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP!

Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23339

  • Sweetpea
  • Sweetpea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 17
Jeg har en gutt som ikke vil sitte i vogn stort lenger, men han er bare 2 år så det må han når vi ikke orker å løpe etter han.

Solte Easywalker skyen da den strente mot den ene siden og ikke minst tenkte jeg at den var for stor. Angrer litt nå.

Planen er å kjøpe en vogn som jeg kan bruke senere for om 1 års tid skal jeg nok ha en til.

Jeg har sett på:

OTH 2005 modell med bag. Mange pluss med OTH men ett minus er at den kun er forovervendt noe jeg ikke kommer til å like til nestemann når h*n skal i vogn.

Teutonia spirit, men redd den blir for liten til han nå. I tillegg så er jeg ikke så stor fan av plast hjul. STOR pluss for at sittedelen kan vendes og fotbrett.

Maxi cosi mura - vil veldig gjerne ha den til nestemann. Men dette er den gamle typen som har sånn dårlig kallesje. Burde kanskje kjøpt ny men synes det er bortkastet penger akkurat nå.

Emmaljunga city jet - stor bag, kan vendes men den har jo litt rar sittestilling. Ergonomisk eller hva de kaller det. Er ikke helt overbevist, og vil ikke ha den som eneste vogn til nestemann.

Babytravel - billig, grei og fin men samme problem som OTH. Kan ikke vendes.

I tillegg har jeg tenkt på å kjøpe meg sky igjen men det må da være en grunn til at jeg kjøpte den.... Huff og huff.

Også lurer jeg på, kanskje kjøpe meg en quinny zapp i tillegg. Hva tror dere om det?

FY JEG ER FORVIRRET!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23349

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, sover han ikke i vogn mer heller? I så fall heier jeg på Zapp ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23354

  • Sweetpea
  • Sweetpea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 17
Jo, han sover i vogn noen ganger. Tenkte å ha en zapp som vogn til bilden + en til som sove/tur i skog osv vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23358

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Zapp er jo en super biltrille til så stort barn, + at den kan brukes til bilstol når du får neste :) Så den kan du jo gå for uansett :)
Har nettopp vurdert den selv, men endte opp med en maclaren techno xlr i stedet for tror vi trenger sovestilling i trillen en stund til :)

Når det gjelder den andre typen vogn, hvis du skal ha den til tur i skog så må den ha gode hjul. OTH er jo super der, men det er jo det med at den ikke er vendbar. Gjør at den kanskje ikke er så grei som eneste vogn til nyfødt.
Emmaljunga city jet er nok ikke den beste på skogsvei, da bør det iallefall være en god skogsvei. Så er den veldig bred mellom bakhjulene.
Maxi cosi mura kan nok være ett ok alternativ om den er stor nok, men om den skal spares til neste så ville jeg investert i den nye med forbedret kalesje.
Teutonia spirit blir fort liten til større barn, vet ikke om jeg ville gått for den...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23360

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med en emmaljunga city cross? Jeg smugtitter litt på den selv nå.... Men jeg har fått det for meg at jeg MÅ ha brunvogn, så jeg sliter litt....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23368

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KOmmer ikke city cross i en brunfarge? Brown check eller noe?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Snakk om å være forvirra, jeg trenger HJELP! 14 år 8 måneder siden #23371

Hva med TFK med det vendbare setet?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.649 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!