Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Siste nytt herfra !
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Siste nytt herfra !

Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23195

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
En stund siden sist nå.. har vært helt texas her, vi driver å klargjør for salg, for vi skal flytte. Og midt i alt så har jeg jobba masse.

Men siste nytt herfra er at Muraen er ankommet, og den er slett ikke så verst ! Men nå tilhører jeg en av de som syns den faktisk er litt kul å se på ! Både K og L har plass i den. Fikk med pose ogregntrekk også, men regntrekket leverer jeg nok inn igjen, for det var bad :( Bruker heller Go sitt.

Så... vurderer jeg å selge GO... men IKKE for å kvitte meg med den, men for å få faste seler. Nå er det full krig med K når hun skal sove. Og det har begynt nå i det siste :( Selene er sååå perfekte når vi triller på dagen, men problematisk ved soving. Special ediotion skal visstnok ha faste seler,så da vurderer jeg å prøve og få tak i en slik. Men har ikke såååå lyst på rød/sort vogn, så jeg får se. Liker så godt den jeg har nå, så da får jeg heller se det litt an.. :) Men tanken har vært der.. :)

Ellers så har jeg landet på vinterpose valgene. Teutonia posen er lagt ut for salg, og urban turkis er lagt på is. Urban kommer med nye farger nå, en nyyyydelig brunfarge, og en nyyyydelig litt gammelrosa aktig farge.. en av hver er her nå :blush: Så da har jeg landet der hvertfall.. :p Så da har jeg plutselig en sort til overs.. har lyst å ha den også jeg da :blush: men det blir nok litt i overkant mye... :lol:

Utenom det er twinner twist lagt ut for salg, og jeg må si ståbrettet til Go er genialt og godt å trille med. Nå bruker vi bare det. Vedmodig kort tur innom for twinner med andre ord. Nå er det ikke så mye tid eller egentlig i det hele tatt mye jeg sikler på... bare MB swift.. hihihi...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23200

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Siste endring: 14 år 8 måneder siden av woopsy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23203

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23205

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Skal se om jeg kan få lastet noe opp her nå
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23206

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542






ble ikke så gode bilder da men... den brune er dyp mørkebrun, kjempefin
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23207

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

hehe, of nei håper jeg klarer å styre unna swiften..

har blogget bilder og litt tekst på muraen på dillebloggen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23208

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542




Muraen :) Mer bilder og tekst i dilleblogg som sagt :)

pluss bilde av Go med ståbrett !!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 8 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23209

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den fargen har jag faktisk ikke sett før, veldig fin! Skal inn på bloggen og lese mer ;)

Og nydelige poser! Den brune var litt vanskelig å se fargen ordentlig, men jeg kan veldig se for meg hvordan den er ;) Passer sikkert veldig godt i muraen :)
For man kan fjerne bøylen og bruke vanlige poser i, kan man ikke?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23210

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KOmmer ikke inn på dillebloggen din :( Den andre går fint, så vet ikke om det er noe på siden her eller hva det er som er galt
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23211

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Begge to passer godt i muraen, og Go og Happy :p

Joda, bøylen er helt genial, for den tas superlett av og på. Mye smartere enn annet jeg har vært borti.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23212

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Åhh jeg som akkurat har ettrlyst lilla voksi urban, gammelrosa duger det og, og da vil den jo tilogmed matche stellebagen min :cheer:
Hmm er litt spent på de løse selene selv jeg altså. Mener å huske at jeg aldri brukte noe mer enn hofteselen på Felix da han var liten. Trengte aldri å bruke de over skuldrene for han satt rolig og lå rolig for å sove når han skulle det Får håpe Emma er likedan, selvom jeg syns det ser ut som hun er hakket mer klåfingra og nyskjerrig :laugh:
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23213

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah, A digger selene.. HUn liker at hun kan sove på siden om hun vil det... Hun reiser seg nok litt iblandt, men stort sett går det perfekt. Men... I dag har vi vært i Oslo, og på mystisk vis har vi mistet den GO selen vi da... Jaja, så lenge varte den moroa..... ARGH

Tror vi har glemt den der vi spiste, så vi ringte fra toget og spurte, men noupe.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23221

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Ah, A digger selene.. HUn liker at hun kan sove på siden om hun vil det... Hun reiser seg nok litt iblandt, men stort sett går det perfekt. Men... I dag har vi vært i Oslo, og på mystisk vis har vi mistet den GO selen vi da... Jaja, så lenge varte den moroa..... ARGH

Tror vi har glemt den der vi spiste, så vi ringte fra toget og spurte, men noupe.....

Så kjedelig da... :( Men det er sikkert ikke noe problem å få tak i en ny hos forhandler. Bare litt sure penger :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23222

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MammasLilleVidunder skrev:
KOmmer ikke inn på dillebloggen din :( Den andre går fint, så vet ikke om det er noe på siden her eller hva det er som er galt

Kom inn når jeg gikk inn på profilen din og prøvde derfra ;) Utrolig flotte poser og vogner, rent misunnelig her jeg sitter :laugh: Veldig glad for at vi ikke har tenkt å avslutte babyproduksjonen her helt enda :P Tror jeg trenger minst en vognperiode til :laugh: :laugh:

Ståbrettet til Go ligner på kiddyboardet vårt (som vi er kjempefornøyd med), og så supert ut :) Går det til alle brio vogner?

Og en aldeles nyyyyyyydelig seng du hadde kjøpt! Har aldri sett de sprinkelsengene før jeg :blink: Virkelig gått glipp av noe skjønner jeg ;)
Skal også ha guttene inn på samme rom nå og er SÅÅÅÅ usikker på om vi skal gå for to matchende senger eller en køyeseng...Eldste er snart 4,5 år, så med en ordentlig sengehest burde det gå greit, men er fremdeles litt redd han skal gå på hodet utav.
Så finnes det så utrolig mange flotte og tøffe senger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23230

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, bittert. Men, det må vel ordne seg på et vis ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23246

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jøss, den muraen er jo kjempefin! Har aldri hatt noen formening om den jeg, utover at jeg har tenkt at den ser litt bred og tung ut, men i den fargen der var den ret tog slett veldig fin!
Og posene var også nydelige! Nå sitter jeg og lurer på å selge den gamle (4 år) sorte classicen på finn og legge på litt ekstra og kjøpe meg den rosa :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23260

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe! Lille og KNøtte setter griller i hodene våre, og er en virkelig trendsetter :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23263

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vurderer du mura?? Gjør ikke det jeg altså, finnes bare en vogn i mitt hjerte. Eller to kanskje ;)
Vil ha en Urban i allefall, syns den er lit tmindre klumpete enn classic. Den gammelrosa var skikkelig fin, hadd ejeg hatt brun vogn hadde jeg definitivt kjøpt den! Men om det var kjnallrosa eller lilla blandt fjorårets farger og de kanskj ekommer på salg vil jeg ha det!
Men je ghar ikke bestemt meg for pose enda da, kanskje jeg bare skal sy selv. Sukk. Man blir ikke rik som hjemmemamma :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23266

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ikke rik, men lykkelig!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23267

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jepp, absolutt! Men jeg må jo ha ny pose, kan absolutt, absolutt ikke ha sort pose med grått for i grå vogn med sort understell, det blir bare for traust!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23271

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Etterhvert som ungene blir større synes jeg classicen tar for mye plass også, så du har absolutt gode grunner til å kjøpe en ny utover at det blir litt trist med sort pose i grå og sort vogn. Men om det virkelig kniper på pengene så kan du jo sy nytt trekk til voksien, og det går sikkert fint med den en vinter til. S er jo ikke så gammel enda ;)
Voksi urban virker å være en veldig god pose, men om du ikke får råd og kan leve med en som ikke er like varm og god så er ticket2heaven posene også veldig greie. Med ett skinn i bunn og ett ekstra teppe holder den rikelig selv på de kaldeste dagene. KOmmer i mange fine farger, og koster ca 1000 kr for den lengste modellen på 115 cm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23277

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
En venninne av meg kjøpte pose på alexi.no (eller hva den siden heter) hun er veldig fornøyd med sin pose.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23286

  • Sweetpea
  • Sweetpea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 17
Kan jeg spørre hvor gamle barna dine er som får plass i mura'en? Vurderer den veldig til nestemann og kanskje litt som ekstravogn ved behov til 2 åringen min. Er litt redd for at den fort blir for liten. Den var forresten knallfin i brun.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23289

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MLV: Posene er kjempefine ! Og Muraen er slet egentt ikke det dummeste kjøpet egentlig. ;) Skulle svare på noe mer, men nå glemte jeg det self:(

***

Min eldste er 3 nå i desember og litt over gjennomsnittet høy. Hun er rett under kalesjen, men når faktisk ikke ned til fotbrettet. Minste som bruker den er 1 år :) Og sitter kjempefint i den
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23302

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
KOmmer ikke inn på dillebloggen din :( Den andre går fint, så vet ikke om det er noe på siden her eller hva det er som er galt

Kom inn når jeg gikk inn på profilen din og prøvde derfra ;) Utrolig flotte poser og vogner, rent misunnelig her jeg sitter :laugh: Veldig glad for at vi ikke har tenkt å avslutte babyproduksjonen her helt enda :P Tror jeg trenger minst en vognperiode til :laugh: :laugh:

Ståbrettet til Go ligner på kiddyboardet vårt (som vi er kjempefornøyd med), og så supert ut :) Går det til alle brio vogner?

Og en aldeles nyyyyyyydelig seng du hadde kjøpt! Har aldri sett de sprinkelsengene før jeg :blink: Virkelig gått glipp av noe skjønner jeg ;)åbrete
Skal også ha guttene inn på samme rom nå og er SÅÅÅÅ usikker på om vi skal gå for to matchende senger eller en køyeseng...Eldste er snart 4,5 år, så med en ordentlig sengehest burde det gå greit, men er fremdeles litt redd han skal gå på hodet utav.
Så finnes det så utrolig mange flotte og tøffe senger!

Ståbrettet passer bare til Go, og ja det ligner litt på KB. :) Men det skal finnes et i plast som ligner på Go sitt, som passer til Brio øvrig

Mammut serien til ikea er kjempetøff syns jeg. Jentene deler nå rom, og L har juniorsenga, K sprinkelsenga og så har de kommoden. Kan se om jeg kan få tatt bilde en dag. :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23307

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Bilde hadde vært moro om du får det til :)
Sitter og suger til meg all inspirasjon jeg kan få for tiden :laugh: Utrolig mange flotte barnerom rundt omkring :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23313

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Etterhvert som ungene blir større synes jeg classicen tar for mye plass også, så du har absolutt gode grunner til å kjøpe en ny utover at det blir litt trist med sort pose i grå og sort vogn. Men om det virkelig kniper på pengene så kan du jo sy nytt trekk til voksien, og det går sikkert fint med den en vinter til. S er jo ikke så gammel enda ;)
Voksi urban virker å være en veldig god pose, men om du ikke får råd og kan leve med en som ikke er like varm og god så er ticket2heaven posene også veldig greie. Med ett skinn i bunn og ett ekstra teppe holder den rikelig selv på de kaldeste dagene. KOmmer i mange fine farger, og koster ca 1000 kr for den lengste modellen på 115 cm

Ticket2heaven, er de veldig blanke iytterstoffet? Eller tenker jeg på noen andre nå? Skal vel ikke være så kresen akkurat i år nei :p Burde vel egentlig følge litt med på finn på poser også!

har tenkt på å prøve å sy nytt trekk til Voksi classicen, men den brukte vi omtrent ikke i fjor faktisk, jeg syns den ble FOR varm :dry: Så jeg er litt usikke rpå om det er noe poeng i å beholde den. Og s lurer jeg på om det blir litt trangt oppi goen :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23350

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes det blir trangt under bøylen til GO... men den kan jo vippes ned, men tror kanskje ikke det er så behagelig...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23352

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vet ikke hvor mye S kommer til å vokse i lengden i løpet av vinteren jeg, men nå er det sånn a hvis vi legger ned bøylene er foten innenfor. Så vidt. Så det er kanskje ikk enoe å satse på nei. Får vel legge ut voksien iløpet av hsten og se hva jeg kan få for den. Aner ikke hva de koster nye og hva de ligger på på finn, jeg!
og det er sliiiiiitsomt å sette seg inn i nye posetyper, og særlig siden jeg har Go og det kanskje ikke er alt som funker så bra i den :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23355

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, kanskje er GO litt kjip likevel?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23357

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg har T2H posen og har vært kjempefornøyd me den! Men må vel ha en ny etterhvert siden jeg har den korte modellen..
Brukte den me lammeskinn i bunn og tok på litt ull på d kaldeste, og hun var aldri kald ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23381

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Å, den Muraen var jo kjempefin. Har aldri sett den fargen der jeg heller. Jeg prøvetrillet den i butikk noen ganger og syns den er fin, men jeg liker ikke den type håndtak da.

Jeg trenger absolutt ny pose til Britaxen, og trooooor jeg vil ha Urban. Husk at du skal si ifra til meg hvis du skal selge din sorte Lille og Knøtta. Jeg så den nye, brune i en butikk i helga, og det var en nydelig farge. Men jeg har fortsatt mest lyst på turkis da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23385

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Den sorte vurderes solgt nå :) beholder nok de to andre og selger den sorte nå :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23386

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg syns forresten urban sitter flott i Go. Og liker at jeg kan ta ned bøylen når posen er i
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23392

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Ja, kanskje er GO litt kjip likevel?

Er du sprø!? Go er fortsatt neeesten feilfri i mine øyne :kiss:
Men jeg er spent på å høre hva andre go-eiere gjør, for jeg ha rikke peiling på poser og jeg aner ikke hvordan jeg skal få noen av dem til å sitte i Go :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23470

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Go finnes ikke kjip! Vask munnen din smurf :p

Jeg har ikke noe problem med vår urban i Go, sitter fint og sklir ikke
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23476

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men hvordan fester du den oppe? Eller sitter den bare innunder forldene i stoffet når både rygg og kalesje er oppe?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23488

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vår pose har slik antiskli i ryggen så den sitter nok av seg selv, det same gjorde softbagen. Men, jeg bare under meg på, går det an å ta av bøylen på GO? Den er litt i veien for softbagen hehe ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23493

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ø*p HVILKEN ØPOE VHAR DU OGJEN? POSE HVILKEN POSE MRENER JEG, HENGER OPP NED OG sktivr med en hånd.

ja kan ta av tror jeg, mener jeg lrste det i bruksanv
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23497

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Bøylen skal man kunne ta av.

Urban har tre antiskli punkter under, så den sitter fint bare med de. I den sorte Goen sitter den fint med kun den. I rød GO kan mann få den til å sitte litt bedre, pga fempunktsselen
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23500

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
antiskli kan jeg vel kjøpe og sy på en hvilken som helst pose også. hmmm. Har jo grå Go jeg da, og både jeg og S er superfornøyde med selene, ville ikke hatt det annerledes! Nei, jeg får velge pose og så bekymre meg der etter ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23502

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg må lese bruksanvisningen.... ;) og Marihøna må ut å kjøpe antiskli til voksi'n ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23520

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Siste nytt herfra ! 14 år 8 måneder siden #23522

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ikke noe å le av da du!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.211 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!