Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt......
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt......

Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22955

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
(lang tittel på grunn av at jeg ikke orker at det skal bli sammenblandet med en annen eldre tråd hihi)

Jeg er skrekkelig forvirret med tanke på hvilke vogner vi skal beholde, hva jeg vil ha og hva vi trenger, så her kommer tidenes mest usakelige innlegg.

Oki, nå sitter jeg her og har skrevet ferdig teksten til å selge spirit'n min. :sjokk: Kjenner det er litt trist. Startet på teksten i går, og føler meg ganske ferdig i dag. Hadde tenkt å ta ned babybagen fra loftet i dag, men det har jeg glemt og får ikke gjort i kveld for loftsluka er på barnerommet hvor noen sover hihi :sove:

Men, nok om det. Den "hemmelige" Simo trilla er det ei som sier hun vil ha, så da er vel den så godt som solgt. Selv om jeg har mine tvil på at det går i orden.... HUff, den vogna er vel tidenes bomkjøp, så kjenner jeg angrer meg litt.

Breeze ligger nedpakket ved siden av maxi cosi setet i kjelleren og jeg har sagt at den vil jeg beholde slik at vi har en vogn med adapter for det setet, selger vi setet selger vi vogna... hehe Men det er jo temmelig waste å ha en vogn liggende i kjelleren.

Bee har jeg lyst til å teste ut litt mer, selv om jeg ikke er 100 % komfortabel med den. Men nå som vi selger S3 tror jeg at jeg vil ha Bee som ekstra sovevogn hjemme enn så lenge. Så får jeg også testet den litt mer før jeg bestemmer meg og om den må overvintre gjør det ikke meg noe :) Men antar jeg må vinke farvel til denne også. :(

Så da gjenstår GO som den eneste med 100 % sikker plass i huset.

Men altså, jeg er jo egnetlig like langt om jeg selger S3 og den Simotrilla, jeg må fortsatt ha en barnehagevogn og kanskje en vintervogn. Lurer litt på om jeg kunne tenkt meg at det var samme vogn, slik at dersom det blir skrekkelig mye snø tar vi bare med den vogna hjem.... Tror dere det vil funke???

Kan tenke meg å teste simo 124, timmy og brio happy... hihi

Men noen som vet om timmy fungerer på vinterføre?! Marihøna???? Eventuelt kan noen av dere komme å slå meg hardt i hodet.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22959

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spentsmurf skrev:
(lang tittel på grunn av at jeg ikke orker at det skal bli sammenblandet med en annen eldre tråd hihi)

Jeg er skrekkelig forvirret med tanke på hvilke vogner vi skal beholde, hva jeg vil ha og hva vi trenger, så her kommer tidenes mest usakelige innlegg.

Oki, nå sitter jeg her og har skrevet ferdig teksten til å selge spirit'n min. :sjokk: Kjenner det er litt trist. Startet på teksten i går, og føler meg ganske ferdig i dag. Hadde tenkt å ta ned babybagen fra loftet i dag, men det har jeg glemt og får ikke gjort i kveld for loftsluka er på barnerommet hvor noen sover hihi :sove:

Men, nok om det. Den "hemmelige" Simo trilla er det ei som sier hun vil ha, så da er vel den så godt som solgt. Selv om jeg har mine tvil på at det går i orden.... HUff, den vogna er vel tidenes bomkjøp, så kjenner jeg angrer meg litt.

Breeze ligger nedpakket ved siden av maxi cosi setet i kjelleren og jeg har sagt at den vil jeg beholde slik at vi har en vogn med adapter for det setet, selger vi setet selger vi vogna... hehe Men det er jo temmelig waste å ha en vogn liggende i kjelleren.

Bee har jeg lyst til å teste ut litt mer, selv om jeg ikke er 100 % komfortabel med den. Men nå som vi selger S3 tror jeg at jeg vil ha Bee som ekstra sovevogn hjemme enn så lenge. Så får jeg også testet den litt mer før jeg bestemmer meg og om den må overvintre gjør det ikke meg noe :) Men antar jeg må vinke farvel til denne også. :(

Så da gjenstår GO som den eneste med 100 % sikker plass i huset.

Men altså, jeg er jo egnetlig like langt om jeg selger S3 og den Simotrilla, jeg må fortsatt ha en barnehagevogn og kanskje en vintervogn. Lurer litt på om jeg kunne tenkt meg at det var samme vogn, slik at dersom det blir skrekkelig mye snø tar vi bare med den vogna hjem.... Tror dere det vil funke???

Kan tenke meg å teste simo 124, timmy og brio happy... hihi

Men noen som vet om timmy fungerer på vinterføre?! Marihøna???? Eventuelt kan noen av dere komme å slå meg hardt i hodet.

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... :laugh: har ikke prøvd noen av de, men de kan nok alle være fine sovevogner. Og selvfølgelig kan du ta den hjem om d blir mye snø og Go ikke funker ;) .
Men er jo uansett greit å få de du ikke skal ha ut av huset før du kjøper ny?

Forhåpentligvis er d en GOD stund til snøen kommer, så du har jo tid til å vingle litt til ;) !
Men kan jo faktisk hende at Go er god på vinterføre og, d er jo sjelden d ikke er måkt noe, og buggisen fungerte fint på vei som ikke var nymåkt (uten vinterhjulene) ;)

Dette ble egentlig bare tull men kanskje noe lurt og.. :S :blush: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22962

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, jeg er i gang med å vurdere nå. Materialisten i meg sier behold Bee, fornuften sier Breeze... Så får vi se hvem av de to som vinner. hihi

S3 skal ut... Det er bare det at jeg har så dårlig impulskontroll..... Så jeg er redd for at når jeg nå selger s3 så angrer jeg og trenger en "flat" sovevogn fort og kjøper meg timmy :rødme: eller brio happy før jeg rekker å tenke hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22963

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi har jo nå sovevogn og vintervogn i ett. Og vi planlegger å ta happyen med hjem, om det blir helt ille illest. :p Og jeg ville heller gått for feks happy enn timmy, og 124 også for den saks skyld.. men det er meg - for jeg syns egentlig ikke at en vogn er smal, er noe fordel når det skal være en sovevogn :) Men at den er lang og bred helst, med goood plass til ruskesara i ! :)

Jeg ville solgt breeze + maxicosi, s3 og simo. Behold bee og GO, og kjøp deg en happy for salgssummen :)Er du misfornøyd med bee, happy eller go, er dette 3 vogner som er lettsolgte og som du får en fin sum for. Og da har du sove/vinter, trille og hovedvogn. Og skulle det dukke opp nye fristelser underveis... ja da tar man "livet som det faller seg".... hehehehe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22964

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 8 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22965

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jo, kombien skulle stå der, men nå skal den være hos svigers heller. Slik at de har en vogn stående hos seg, tilfelle rottefelle :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22967

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kanskje jeg kan ha Breeze i svigermorsin bil jeg da? Tilfelle.... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22970

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spentsmurf skrev:
hehe, kanskje jeg kan ha Breeze i svigermorsin bil jeg da? Tilfelle.... hehe

Hehe, kanskje d :laugh:
D bør vel være grunn nok for å beholde den d :woohoo: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22976

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er jo uansett ikke den som tar plass.... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22990

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hahhaha.... i bilen faktisk.. :) Vi har kanskje liiiiitt mer dekning for vår plassering :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22991

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:

Kan tenke meg å teste simo 124, timmy og brio happy... hihi

Men noen som vet om timmy fungerer på vinterføre?! Marihøna???? Eventuelt kan noen av dere komme å slå meg hardt i hodet.

Jeg hadde Timmy i tror det var 5 uker midt på verste vinteren i år, januar-februar, og det gikk afktisk over all forventning!
Det gikk mye bedre enn både med simo kombien og med mistralen. Men her var det ekstremvinter og elendig brøytng, så det var mange steder jeg måtte stoppe opp og virkelig arbeide vognz over snøfonner og brøytekanter, og da var den lave vekta kombinert med stabil firhjulkonsktuksjon avgjørende. Anbefales! Har også lest at ei på Nybakt kjøpte sin i sverige og fikk med lufthjul for vel 500 SEK ekstra, det er sikkert supert!

Sikler jo selv å simo 124 og brio happy, men det er altså ikke fordi ikke immy fungerer om vinteren. Men timmy føles litt liten i sånt vær. Ikke like lun, selv om den også har en herlig teutoniakalesje (som du vet jeg er så glad i :kiss: ) Det føles bare litt utsatt fordi den (både setet og det lave understellet) er så liten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22992

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
lille og knøtta skrev:
hahhaha.... i bilen faktisk.. :) Vi har kanskje liiiiitt mer dekning for vår plassering :)

Svigermor burde jo ha en trille så lenge hun har bilsete tenkte jeg ;) Og om hun er den kan hun jo i prinsippet sove i den ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #22995

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg likte ikke Timmy på vinterføre i det hele tatt, synest den er litt liten og pinglete og så begynte den å knirke noe sinnsykt når det var kaldt i luften og fuktig snø :dry:
Men jeg hadde ikke lufthjul, med lufthjul tror jeg nok helt sikkert at den er bedre.

Vi har timmy som sovevogn i bhg nå, med voksipose i, så det går jo greit men den er jo helt klart smalere enn de andre vognene du vurderer og om vi ikke hadde hatt timmy stående her hjemme fra før men skulle kjøpt ny så hadde jeg heller valgt en av de to andre vognene. Synes også at den virker mindre i liggelengden enn brio kombien som vi har, selv om de skal være like...
Men skal jeg si noe positivt om timmy er det at jeg liker godt den lune kalesjen, og den har en fin str i forhold til at bhg oppbevarer vognene innendørs (noe jeg er veldig glad for :) )og derfor er det en stor fordel med en vogn som ikke tar så mye plass :)

Når det gjelder de andre vognene så kan jeg ikke se behovet for mer enn en hovedvogn hjemme, en reisetrille og en vinter/bhgvogn. De dagene det virkelig er vanskelig å komme seg fram med Go (om det skjer) så er det ikke noe problem å ta med sovevogna i bhg hjem de aktuelle dagene. Heller ikke i helgene om du vil ha den som sovevogn hjemme da.For trenger du egentlig egen sovevogn hjemme??
Du har jo go og evt. trillen.
Om du trenger egen sovevogn utover dette så ville jeg kjøpt en happy til sovevogn hjemme og vintervogn, og kjøpt en billig, billig simotrille til rundt 500 kr og satt i bhg og hatt den stående der hele tiden.

Og å ha breeze hos svigermor trenger jo ikke nødvendigvis være noen dum ide det, iallefall ikke om hun har A. en del :) Da har hun en grei trille, som hun kan trille tur med bortsett fra de verste vinterdagene og som tar liten plass i bilen (og til oppbevaring) og som A. kan sove i. Fornuftig synes jeg :)
Og da har du også mulighet til å hente den hjem om du ikke klarer å bli komfortabel med bee :)

Så om jeg var deg så ville jeg solgt spirit og simotrilla, hatt go og bee hjemme, breeze hos svigermor (om det er behov) og kjøpt en happy til sovevogn/vintervogn i bhg (evt. hjemme, og en kjempebillig simo til kun bhgsovebruk ;) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23003

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg får gå for noe slik... hehe

Kan jo hende svigermor (som nylig er blitt pensjonist og bor 500 m unna bh) kan tenke seg å ha henne noen dager og da er det greit med en vogn...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23013

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi hsr hvertfall tilgjengelig vogn til svigers, veldig okei å ha
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23018

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da er faktisk breeze så godt som solgt :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23049

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Da kan svigermor få netthandelvognen om du ikke får solgt den :laugh:
Eller så kjøper du deg en om behovet melder seg ;)

Vi hadde en vogn stående hos mine foreldre, men den ble aldri brukt. Tok alltid med hovedvognen vår uansett fordi den var bedre :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23060

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg konkluderer med at om noen besteforeldre skal ha vogn så får de hente en vogn.... Tror de er enige i det også ;) Ellers kan de gjøre som foreldrene til et vennepar av oss har gjort, kjøpt seg en egen vogn! hehe (en teutonia y2k, som de får låne med seg som ferievogn etc hihi)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23123

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nok en gang sitter jeg her på jakt etter en vintervogn og barnehagevogn. Jeg har vel kommet frem til at når hun starter i barnehage trenger jeg ikke mer en GO sånn egentlig, men jeg beholder Bee i tillegg. Den er jo så søt  Kanskje kan vi selge den til våren, om det viser seg at vi ikke får brukt for den. Brukte den i dag på senteret, så nå ligger den i bilen  Ulempen for Bee er jo at GO også tar så liten plass, at den er en sportsvogn som konkurrerer med en trille…. Nok om det.

Etter mye forum og tankevirksomhet har jeg enda ikke kommet frem til hva jeg faktisk vil. Egentlig har jeg lyst på en Simo duo, fordi jeg kunne tenkt meg bagen til en eventuell baby. Men, jeg er jo ikke så dum at jeg kjøper en ny vogn og setter i barnehagen… Derfor utgår vel egentlig Simo i denne omgang, tror jeg. Men jeg har nok mest lyst på en Simo…. Liker utseende på vogna og at den virker som en liten traktor.
Så kommer Brio Happy, denne er jo enda penere enn Simo’n i mine øyne. Jeg lurer veldig på denne. Kunne tenkt meg sportsdelen, for tror ikke jeg synes det er stor nok bagdel på den men det spiller jo ingen rolle pr. nå. Happy med lufthjul er vel også en god del lettere enn simo i vekt (tenker da teleskop light). Men så har jeg hørt at Brio har litt små sittedeler i forhold til simo, så da seiler denne opp på sidelinjen igjen.

Jeg ser også litt på Emmaljunga på finn, men jeg klarer ikke å tro at jeg blir komfortabel med en Emmaljunga… Jeg testet jo en i våres, og den var jo god å trille og veslejenta satt godt.. Så pga henne ser jeg litt på Cerox eller City Cross, men det er mest som tidsfordriv nå som det har blitt litt stille her.

Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal handle noe som helst før spiriten er ute av hus… Så vær forberedt på gnålet mitt igjen. For tenk at jeg tror jeg kan finne en vogn jeg er fornøyd med en hel vinter. Jeg innser det bare er tull å tenke på en vogn som skal oppfylle mine krav og kriterier både nå og til et senere barn, det er bare tull å tro 

Men akkurat nå tror jeg at til en baby ville jeg valgt GO med bag (den er ganske stor) og en Simo duo ved siden av. Egentlig ønsker jeg meg en trillefix, simoclassic eller oddervogn men synes det kan bli litt mye ved siden av GO, for om vi har den fortsatt så må vi ha en sportsvogn med flat rygg synes jeg. Men hvem er det jeg lurer?! Jeg liker ikke å trille rundt med gamle vogner nå, for jeg sikler på noe nytt i tide og utide  Derfor, etter mye frem og tilbake… Skal jeg gå for en Happy og tro jeg blir fornøyd eller hva??? Men da tenker jeg, er det ikke kjedelig med to Brio vogner????


Og til slutt… Gled dere til jeg skal begynne å tenke på farger…..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23127

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brio har ikke så mye mindre sittedeler enn simo, min kombi er like stor som mine venninners simo og kan ikke tro at happy er så mye mindre at det er noe å bry seg med.
Dessuten er happy lettere og egner seg derfor bedre til tyngre barn. Du kommer uansett til å ville prøve både simo duo og happy, det er jeg overbevist om :P :)
Så ville kjøpt en fint brukt happy i denne omgang, og satset på en simo duo til en evt. ny baby når den tid kommer. Da får du prøvd begge, og til det området hvor hver av dem vil være mest optimal (etter min mening iallefall).

Og nei, du kommer sikkert ikke til å bli fornøyd uansett så det er like greit å bare bestemme seg for en :P Happy er mye penere enn emmaljunga, og er ikke noe fan av cerox synes den ser klumpete og stor ut.
Så jeg ville i hovedsak letet etter en happy, men kanskje holdt ett øye med city cross også :)

To brio vogner blir ikke kjedelig når det likevel er så forskjellige vogner det er snakk om.

Når det gjelder farge så tåler vi mer mas :laugh: Men ville ikke bestemt meg så veldig på forhånd, evt funnet flere aktuelle og så vært litt fleksibel og sett mer på vognens stand, pris og om det er en i nærområdet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23129

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den happyen som er i nærområdet mitt pr nå er rosa......
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23137

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg hadde kanskje ventet litt til og sett om det kom en annen enn rosa, ikke bare pga at du kan bli lei den men ser for meg at den er veldig skittsom.
Men lilla er knallfin, samme med brun og sort. Så kommer den vel i en fin grønnfarge? og har også sett den i en blåfarge som var veldig fin. Mer marineblå, men ikke sånn kjedelig marineblå. Vanskelig og forklare :laugh: Men sistnevnte er kanskje litt guttete...

Det jeg skal fram til er at det er mange fine farger på happy, så du kan være åpen men kanskje skygge unna turkis (det er sittyen vår, og den har noen flekker som vises litt godt...), rosa og gul. Veeeeldig skittsomt, og kanskje litt mye i lengden ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23139

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg er skeptisk til den rosa.... Derfor jeg ikke har kastet meg over den med liv og lyst, bare med lyst.... Tror jeg er klar for brun sånn egentlig, eller svart.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23145

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23147

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23150

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogndillemma, nok en gang og grusomt langt...... 14 år 8 måneder siden #23162

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.763 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!