Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D

Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86850

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Gleder meg så :jippi: har ikke tenkt over denne vogna før, før i kveld så var litt inpulskjøp. Siden den har fått så mye bra kritikk her inne så Håper jeg at jeg blir fornøyd. Elsker tilbud. :jippi:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86851

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Grattis :) hvilken vogn og hvilket tilbud?
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86852

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Oj vart så ivrig av hele greia at jeg glemte å skrive :) vart en svart Brio Go :D med bag. Kjøpte den på køpbarnvagn.se :D 5081 kr pluss frakt da sef. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86855

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Grattis med ny vogn! Den får mye skryt her inne ja, så du blir sikkert fornøyd :)
Har ikke hatt den selv, men har venninner som har/har hatt GO og er kjempefornøyde :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86858

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med med ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86859

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
grattis..:) jeg solgte min, men angrer, og vil gjerne ha en ny, men nå er jenta over 2 år, så da krysser jeg fingrene for at mannen er med på en liten til:) da skal vi ha go sier han :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86862

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Takk. Gleder meg Max til jeg får den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86863

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
kan du legge ut bilde når du får den? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86866

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Gratulerer :) Vogne er suuuuper duper! :D I would know, har hatt tre av den til nå ;). Jeg gjorde selv nett et impuls kjøp på køpbarnevogn. kjøpte den nye rosa zapp x-tra. Var overhooooode ikke planlagt :stønn: Men kom visst ani knappen :sparke: :kokko: :humre:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86876

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Hehe lett for å komme borti den knappen ja :) :p vogna mi ble sendt i går, spennende å se når den kommer frem. De ringte meg fra Sverige i går og sa de ikke hadde inne den sorte likevel :( å utolmodige meg klarte ikke å vente til de fikk inn nye, så valgte en mørkeblå i steden :p finnes det noe lekkert å kjøpe til den da tro?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86877

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Skal prøve å legge ut bilde ja når jeg får den, vist jeg får det til da. Litt klønete på sånne ting. Hehe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 4 måneder siden #86883

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe :) synes den blå er nydelig jeg :) gleder meg til livebilder av fargen :) (tror du ska få det til, det har tom jeg gjort :) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 3 måneder siden #86944

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer så mye :) En av de beste vognene jeg har vært borti ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 3 måneder siden #86956

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Da var vogna i hus :) endelig :) fikk prøve å trille den litt uten snø, virker kjempe god på bar asfalt, men nå er det kommet snø da er den ikke så god, så får bruke CC så lenge det er snø på veiene... Gleder meg til våren kommer ja :) får bruke den inne og på kjøpesenteret i mellomtiden, David sover i hvertfall godt i bagen sin. :glis:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 3 måneder siden #86979

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer med ny vogn. Jeg har ikke hatt denne selv, men hører den får mye skryt - og lekker er den virkelig. Gleder meg til å se bilder av den
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Uuuups, da var det " plutselig" en ny vogn på veg :D 12 år 3 måneder siden #86984

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Grattis med ny vogn i hus. :glis:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.929 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!