Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge?

Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85200

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg ELSKER jo Go`en min! Og vil jo egenltig ikke kvitte meg med den :ermm: . Menne, så er jeg begynt å kjenne veldig på dette suget på at jeg bare måååå ha en ny vogn da vettu :stønn: . Så lurer jo litt på Nitroen.. Men er veeeeldig redd for og angre visst jeg bytter :sparke:

Så hjelp meg her: Vil jeg angre? Jeg hadde city cross frem til jenten min var ca 6 mnd. Men jeg likte ikke den sportsdelen da når hun var så liten :/. Sittedelen ble liksom altfor bred og jenten min bare seg ned i den hele tiden :/. Da synst jeg hun satt sååå mye bedre i Go! Men tenker at det ike blir så stort poblem nå som hun er 14 mnd? Men jeg skal jo selvfølgelig prøve henne oppi før jeg eventult bestemmer meg :). Heldgivis har jeg en venninne som har vognen :). Men hun har ikke prøvd sportsdelen enda :sparke:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85202

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg har hatt begge, samtidig. Og hadde egentlig motsatt erfaring fra deg ;) Synes han satt bedre i Nitro enn i Go.

Det eneste jeg savner på Nitro er handlekurven til Go. Ellers er Nitro en super vogn. Digger den!

Jeg tenkte lenge før jeg kjøpte den, for synes den så ut som en rar kryssning mellom en Bugaboo og en City cross :humre: Men man blir lurt av utseendet.

Lurer på om jeg ikke skrev litt om den her inn etter å ha brukt min litt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85217

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja..hmm.. er redd jeg ville savnet den handlekurven veldig. Den blir godt brukt! :knegg:
Og jeg liker håndtaket på Go mye bedre og da.. ååå men jeg vil jo ha den "ny vogn" følelsen.. Kan godt være at dette er siste ungen min og nå er hun 14 mnd og har "kun" hatt fire vogner til henne hittil :rabla: :rabla:
Men to av de er Go da. Byttet farge og årsmodell ;-)
og maclaren xt teller jo eeeegentlig ikke siden det er en trille jeg har i tillegg liksom.. :plystrer:

Ikke lett og ha vogndilla alltid altså.. Spesielt ikke når en egentlig er fornøyd med det en har :laughing1: :ermm:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85219

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Nei, det er ikke lett :knegg:

Nå skal det sies at jeg ennå ikke har hatt trøbbel med for liten handlekurv da. Man tar jo sine forholdsregler og shopper ikke uhemmet. Og storebror må pent bære sekken sin selv hjem fra skolen :sparke: Men hittil har ikke den ulempen klart å overskygge alt jeg liker ved vognen, og det er slett ikke dårlig ;)

De nyeste utgavene av Nitro har forresten større kurv enn de eldre. Kom over det da jeg tittet selv. Enkelte av 2011-modellene ble vist med liten kurv mens andre ble vist med samme som Ozone har. Sånn i tilfelle du skulle kjøpe brukt så kan jo det være kjekt å sjekke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85220

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Hvis du ser på Nitro på Emmaljunga sin side, er har silver check og creme leatherette vist med gammel kurv ( og ny ved siden av).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85245

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oki. skal sjekke det ut :) Takk fro tips :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85267

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde kommet til å fått dilla om jeg skulle gått for liten handlekurv nå etter GO og Edge, jeg må le av meg selv :knegg: Men jeg fyller opp de rett som det er jeg...

Men tror heller jeg ville valgt cameleon jeg enn nitro :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85274

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Veldig enig med deg på den handlekurven altså..! Den er gull verdt! Og jeg fyller den opp hver gang jeg er på senteret :knegg: .. Såååå jeg vet ikke altså..
Cameleon like eg ikkje :sparke: . Så den er hvertfall uaktuelt her..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go el nitro city? Til dere som har prøvd begge? 12 år 6 måneder siden #85290

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg liker cam :) Jeg liker faktisk ikke så godt utseende på nitro :blush:
Men dersom vogna er veldig god så er jo det hovedsaken :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.623 sekunder