Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Barnevogner Teutonia Hjul til teutonia

Hjul til teutonia

 
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Hjul til teutonia
Bruker rating
 
6.8 (5)

Egenskaper

Antall Hjul Fire
Vekt 0.5


43 mg / kg) av Sildenafil citrate. canadian viagra Detta var ytterligare understödda av ökningen av leverenzymer som erhållits i testgruppen..


Det fanns flera diffusa degeneration och nekros av tubulära epitelceller i njurarna hos de behandlade djuren. online viagra 70 mg / kg av Sildenafil citrate avslöjade lindrig till måttlig distorsion av cyto-arkitektur i njur kortikala strukturer med milda degenerativa och atrofiska förändringar..


Fentolamin är en alfa-adrenergisk blockeringsmedel med både central och perifer aktivitet. viagra sverige Patologiska eller oavsiktlig celldöd anses vara nekrotisk och skulle kunna resultera från extrinsiska förolämpningar till cellen som osmotiskt termiska, toxisk och traumatisk effekt (Farber et al, 1981)..


Slutsats Resultaten som erhölls i denna studie efter administrering av 0.Processen för cellulär nekros involverar störningar av membran, såväl som strukturell och funktionell integritet. viagra priser.


Konsekvenserna av denna trombocythämmande verkan har undersökts.Tunga rökning f. cheap viagra.


Metabolism och utsöndring - Sildenafil metaboliseras av levermikrosomer, med två cytokrom P450 isoformer (CYP3A4 som den viktigaste vägen och CYP2C9 som en mindre väg).Den resulterande effekten är akut toxicitet leder till förbättrad hepato-cell- aktivitet och ökning av globulin och albumin komponenter hos proteinet. brand cialis online.


HjulCross 09Sport 41M49M50Aero 45Loop 44
Vekt per stykk i kg
0,8
0,5
0,5
0,7
0,7
0,7
Størrelse, cm
30
27
25
29
29
30

Bruker omtaler

Snittrating fra: 5 bruker(e)

Registrér deg eller logg inn for å skrive omtale.
Tilfredshet:
 
6.8   (5)
 
 

50 vs 60

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Reipok
June 05, 2009
Topp 10 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 

Valget mellom 50 og 60 hjul er ikke vanskelig. 60 hjulene er tykkere, mer polstret og virker mer som lufthjul. De er likevel ikke så gode som de burde vært. Man må pille ut steiner med jevne mellomrom, og de er dårlige på snø.

Teutonia burde tilby lufthjul til alle sin vogner med store hjul, men enn så lenge er 60 det beste valget.

 

Hjul cross 09

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av ***
May 28, 2009
Topp 50 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 28, 2009

Mistralen jeg har hatt for en periode hadde lufthjul, cross 09. Jeg var veldig fornøyd med hjulene, de lekket lite luft og synes lufthjul gir vognen bedre demping. Dette var spesielt viktig siden barnet da var ganske lite, og vi gikk en del på litt ulendt terreng. Vi hadde også vogna vinterstid, og hjulene fungerte meget godt på snø og isføre.



Jeg prøvde aldri Mistralen med annet enn lufthjulene, men med erfaring fra andre vogner uten lufthjul så synes jeg at lufthjul gir best demping og trillekomfort ved turtrilling, mens luftkanalhjul gir bedre trillekomfort innendør (lufthjulene blir på en måte "seigere" å trille innendørs) og man slipper å tenke på punktering og å fylle i luft.



Når det gjelder kvaliteten, så synes jeg dekkene til Teutonia holdt mye høyere kvalitet enn de tilsvarende Brio dekkene jeg har å sammenligne med.

Pga av at hjulene var gode og solide, og holdt godt på luften gir den rangering 10 =)



På vanlig flatt underlag som asfalt ect vil jeg si at trillekomforten er ganske lik uansett hvilket hjul man velger, men også her gjelder det at lufthjul demper noe mer mens luftkanal ikke punkterer =)

 

lufthjul vs 60 vs 50

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av sissoll
May 27, 2009
Topp 10 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 27, 2009

Kjøpte en brukt mistral med lufthjul, og disse var brukt 1,5 år før vi kjøpte vognen, og vi brukte den videre i 2 mnd. Trengte aldri å fylle luft i dem, holdt seg kjempebra. De var supre på vinterføre og ulendt terreng. Men nå som vi har prøvd 60-hjul til samme vogn syns jeg lufthjul er noe oppskrytt. Har ikke prøvd 60-hjulene på vinteren, men på ulendt terreng syns jeg rett og slett de er tilnærmet like gode. De er sikkert litt glattere på snø, men ellers ser jeg ingen grunn til å bruke ekstra penger på lufthjulene, som også er vel 0,5 (tror jeg) kg tyngre!



50-hjulene er omtrent som 60 å kjøre, kanskje litt smalere og litt flatere. Men begge bakhjulene har løse kulelagre/stein, og dte på veldig kort tid og helt normal bruk, så her er jeg ikke fornøyd! Pluss for at de er penere enn 60.

Luft og 60 får en åtter hver. 60- er litt glatte, og jeg syns ikke de er så pene, lufthjulene er tyngre og oppskrytte, og litt smale.



50 får en 4er.

 

Veldig fornøyd med mine hjul!

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Spentsmurf
May 27, 2009
Topp 10 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 

Vi har hjul 50 til vår spirit 08 og vi har vært fornøyd med disse. VOgna er trillet så godt som hver eneste dag i snart 11 mnd og hjulene er like fine, ikke grus som knitrer eller noe og mønsteret er fortsatt veldig fint. Det er ganske like mønster i dekkene så de er ikke de aller beste på is.



Det som er litt dumt med de er at det lett setter seg gjørme i mellom "eikene". Det er også veldig plasticfantastic følelse... Det er også dumt at man ikke får lufthjul på spirit, da ville vogna vært en helt annen!

 

Hjul 60

Tilfredshet:
 
4.0
Omtalt av mamman~til~lucas
May 27, 2009
Topp 50 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: November 29, 2010

Jeg har hjul 60' på min Teutonia Spirit S3. Hjul 60 er et punkteringsfritt hjul med luftspalte og bred felg. Hjulene gir grei demping, og er veldig gode på asfalt.

Det som trekker ned her er at hjulene er elendige på vinterføre. Ubrøytet vei, og å komme seg over brøytekanter kan være problematisk. Et annet minus er at jeg fikk stein i hjulene etter bare 2 måneders bruk. Det rassler i hjulene når vognen trilles, og selv om det ikke høres når vi går utendørs irriterer det meg. Årsaken har jeg ennå ikke funnet ut, men har hørt om flere dette har hendt med, både med hjul 50 og hjul 60. Det kan det være lurt å være obs på problemet, og fjerne stein som setter seg fast utenpå hjulet før de får sjangs til å trenge inn.

Oppdatert:
Teutonia reklamerer med at luftkanalhjulene skal være vedlikeholdsfrie, med de avviser steiner i hjulene som en reklamasjonsgrunn, da det er mulig å fjerne steinene ved å vrenge gummien. Og fordi det vil skje pånytt dersom nye hjul leveres, da vognen vil benyttes på samme underlag. Da jeg fikk steiner i hjulene, var vognen bare brukt på asfalt, snø og is. Dette kan det være lurt å være obs på.

 
 
Powered by JReviews