Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Babyactive JET duo
 

Mye Vogn for pengene

Tilfredshet:
 
6.0
Omtalt av IdaMB
August 18, 2012

Vis alle mine omtaler
 

Kjøpte min vogn i 2011.
Vogna har gode hjul og er god å trille både sommer og vinter. Støtdempere bak, men den rister litt på grus.
Bagen har kort kallesje (som mange andre vogner også har)og etter min smak passer det best til vår/sommerbarn. Vogntrekket over bagen er ikke mye å skryte av, det ble rett og slett for lite og dekket ikke bagen når jeg hadde vinterposen i. Løsningen ble at jeg brukte et regntrekk hvis det var litt sludd og snø. Klaffen som løfter hodeenden har vært nyttig for min del.Sportsvogndelen er romslig og har full liggestilling, kallesen dekker godt ned, men en liten irritasjonsmoment har vært at hvis jeg drar kallesjen for langt fram, spretter den opp bak siden den ikke er festet fast. Lufting i kallesjen på sportsvogndelen. Vognposen var ikke noe særlig heller, den skal festes med borrelås som spretter av hele tiden, den blir også litt trang når vinterposen er i. God og romslig handlenett under. Er veldig fornøyd med stellevesken, som jeg har brukt veldig mye. Det medfølgende regntrekket hadde ikke mye kvalitet, det revnet raskt i sømmene, så jeg kjøpte et nytt regntrekk. Det kjedeligste med vogna er et den blir litt lang og stor sammenlagt og tar mye plass. Ellers er dette en lekker og fin vogn å se på, og jeg har gått mange mil med denne vogna:) Et veldig godt alternativ hvis man ikke ønsker å bruke alt for mange tusen på vogn.

 

Powered by JReviews