Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster III
 

Joggster III med 16`hjul

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Mammina
March 31, 2012

Vis alle mine omtaler
 

Er hel enig med det Noratill har skrevet om Joggster III med 16`hjul, så jeg skal prøve å ikke gjemta alt igjen.

Hadde kjøpt en Joggsterr Twist først, siden jeg hadde hørt så mye bra om den, men det viste seg fort at den ikke var et bra valg for oss. Jeg liker å trille i skogen og på grusveier, og den fungerte ikke. Så ble det snø og vogna bare nektet å trille. I tilleg fikk vi en del problemer med skivebremser, som er av den same typen som på Joggster III, og følte at det var nok.

Så har vi byttet til en Joggster III med 16` hjul, og er kjempefornøude. Vi bor på toppen av en stor bakke og det er mye lettere å komme seg opp med større hjul. jeg savner faktisk ikke svinghjulet, for jeg er blitt fort lei av det og kjørte med hjulet låst hele tiden, men om man har behøv for det, kan man skaffe seg en som extra tilbehør.

Ops ops, vogna er stor og hoy pga de store hjulene! Dette er noe jeg liker godt, selv om jeg verken er høy eller kkraftig. Men den blir liten når sammenlagt, så det tar ikke mye plass i bilen. Jeg kjører ikke og må ta buss pg tpg, og føler at den er mye mer stabilt enn de andre 3 hjulingene jeg har hatt.

Ambefales!

 

Powered by JReviews