Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster III
 

Joggster III med store (16") hjul

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Noralill
February 17, 2012

Vis alle mine omtaler
 

Vi har hatt Joggster III med 16" hjul (de største) i 6 mnd nå, og er veldig, veldig fornøyde.

Vi bor på en plass hvor brøytekantene blir høye og stier og lysløype blir gjørmete om våren, og humpete om vinteren. Vi tenkte derfor at vi trengte store hjul for å komme oss lett fram.
Vi bruker vogna hver dag, mest trilleturer i hurtig gange på vei og dårlig brøyta fortau, og da er det faste nesehjulet best. Vogna blir utrolig retningsstabil med dette hjulet, noe jeg trenger når det er dårlig vognføre (sørpete, gjørmete, dårlig brøyting). Dette er også den beste løsningen når jeg løper med vogna, for jeg kan da løpe med èn hånd fri.
Vi kjøpte det svingbare dobbelthjulet, dette fungerer best på bar asfalt og inne på kjøpesenter, når du bare skal rusle av gårde og ikke trenger retningsstabiliteten.

Håndtaket er lett å justere til å passe oss begge, og jeg syns ikke dette leddet har blitt slarkete som noen mener andre vogner kan bli.

Et lite minus er at jeg ikke ser nesehjulet når bagen står på vogna, for hjulet stikker litt langt fram og jeg feilberegna mye i starten, gikk på folk og dunka hjulet i hyller og sånt på butikken. Dette ble jeg fort vant med, da.

Alt i alt en perfekt vogn for de som skal gå mye, og må overvinne mye dårlig føre.

 

Powered by JReviews