Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Zapp
 

Snerten trille, men mangler litt

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Pluttine
January 12, 2012

Vis alle mine omtaler
 

Dette er en snerten vogn som er fin å ha med seg innendørs og på trange plasser. Dette er mine betraktninger:
- Fungerte bra med bilsete, selv om det kunne vært enklere å klikke setet på og av. Festet til setet virket også litt ustødig.
- Hadde vært tipp topp å hatt en bagdel til denne slik at barnet kunne ligge rett ut og man kunne brukt den i lengre perioder enn med bilsete hvor barnet ikke får rette ut ryggen. Hadde jeg hatt bag til denne hadde jeg kun trengt min brio happy til turer i skog og mark.
- Vognen vår har vært treg/tung å få lagt sammen, man må ta i og gi en skikkelig dytt for å få den sammen, noe som lett fører til klemte fingre.
- Håndtakene er for korte, og man sparker i hjulene til stadighet (vi er 175-180 cm høye). Hadde vært toppers med litt teleskop.
- Det mangler liggestilling (2010 versjon), men barnet sitter godt, og har god utsikt når det er våkent.
- Handlenett burde være standard og større enn det som kan kjøpes, da dette for vår del har vært handlevogn nummer 1 har man behov for bagasjeplass. Vognen er direkte farlig hvis du henger noe på styret, da tipper den bakover.
- En slags innretning slik at håndtakene gikk sammen til ett håndtak der du kunne styre med 1 hånd ville vært en fordel.
- Vognen triller lett og er lett manøvrere mellom ting.
- Stort pluss for at den er så liten og lett
- Vognen er litt for dyr inntil noen av svakhetene ovenfor er forbedret. Særlig handlenett.

 

Powered by JReviews