Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Koelstra Latinique
 

En topp vogn som dessverre har litt kort sittedel.

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av YummyMummy
October 10, 2011

Vis alle mine omtaler
 

Har nå hatt vogna i 4 dager, men har brukt den både på kjøpesenter, på grusveg, asfalt og brostein. Har også prøvd den både i sol og vind/regn og som sovevogn (bare sportsdel).

Positivt:

*VENDBAR SPORTSDEL!
*Svært enkelt å endre retningen på sportsdelen.
*Stilig å se på
*Svært god trillekomfort, beste jeg har prøvd på brostein (tidligere prøvd Teutonia Prestige m/lufthjul, TFK og Emmaljunga Duo Edge)
*Enkel, trinnløs regulering av rygg.
*Lydløs justering av kalesje
*Regulerbart fotbrett.
*Stødig, mer enn vanlige 3-hjuinger pga det doble hjulet foran.
*Veldig enkel å legge sammen (men sportsdelen må sitte forovervendt dersom den skal legges ned sammen med understellet).
*Blir veldig flat sammenlagt.
*Behagelig skumgummi på håndtak.
*Kurven under er lett tilgjengelig og det er god plass over, så selv om kurven ikke er veldig stor, er det likevel plass til en god del.
*Vogna er relativt lett (veeeldig lett uten hjulene!)
*Frontbøylen kan klikkes av og bøyes til siden nåe man skal sette inn/ta ut barnet.

Negativt:
*Kortere i ryggen enn f.eks TFK og MB, også grunnere i setet, slik at barnet sannsynligvis vil vokse nokså fort ut av vogna. Dette blir et problem hos oss som har store barn. Storebror på 2,5 år er egentlig for stor for vogna, men har ennå god plass i TFK.
*Litt få farger å velge mellom
*Litt lite lun, men blir lun nok med fottrekk som til Brio Race eller Emmaljunga (Ikke mulig å kjøpe originalt trekk til vogna).
*Sikkerhetsselene kan ikke fjernes.
*Litt hardt sete. Blir bra medlammeskinn e.l.
*Ikke integrert myggnett.

Hadde vogna hatt romsligere sete og vært bittelitt lunere, hadde dette vært en helt topp vogn og jeg hadde solgt TFK'en. Men siden lillebror nok vokser ut av vogna ganske fort, må jeg nok beholde TFK og heller selge denne nå han vokser ut av den. Synd, for ellers er jeg veldig fornøyd!!!

Flere burde absolutt prøve ut denne vogna!

 

Powered by JReviews