Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
i'coo Targo city
 

En helt okei vogn!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Fucoc
October 06, 2011

Vis alle mine omtaler
 

Denner vogna kjøpte vi fordi den var så billig (og hadde en eksepsjonelt overbevisende selger) i fargen Rockstar Princess, som var limited edition.

Vogna er helt ok! Det følger med en dypvognsdel og en sportsvogndel i to sekklignende innretninger der "trekket" festes til et universalt skjelett. Litt kronglete, så det overlot jeg til min mann og finne ut av :P
Dypvognen er ikke særlig romslig, og har ikke spesielt høye kanter, men holdt til gutten vår var ca 6 mnd.
Sportsvogndelen har en veldig rett rygg og passer ikke så godt til de aller minste, så i mellomtiden brukte vi da en simo sportsvogn.
Da gutten var rundet ca ni mnd derimot var sportsvogndelen perfekt, han sitter høyt og svært trygt, og vi kan vende kjøreretning veldig veldig kjapt og anstrengelsesløst! Ulempen er at sportsvognen aldri kan legges bakover, så barnet får ikke sovet, noe særlig, han blir i såfall liggende med en knekk i beina. Sportsvogndelen egner seg heller ikke med noen ekstern vognpose, passer for det meste til kjøring inne på handlesentere osv. Helt ubrukelig på snø.
Men inne på handlesentere som jeg nevnte, er dette en drømmevogn, du kommer deg rundt de krappeste hjørner og navigerer enkelt igjennom folkemengder. Passer utmerket til hjemmemammaen som tar med seg vogna til byen, sitter på kafe osv.

Ikke så grei å ta inn og ut av bilen. Vi har kombikupe, og må ta vognen fra hverandre. På en annen side er vognen rask og slå sammen osv. Vet ikke hvor lang tid det er normalt å bruke, men for denne vognen vil jeg si det tar ca 20 sekunder.

Vognen ser kanskje søt og liten ut, men er veldig robust. Ingenting ved denne vognen har begynt å skrante, ingen lås har blitt kronglete osv. Den er også svært godt sikret mot klemskader og lign, sønnen vår har aldri skadet seg, eller i det hele tatt vært i nærheten med denne vognen.

Fordeler:
-God pris
-Rask og slå sammen
-Sportsdel flott å navigere (gjelder forsåvidt for dypvogn også)
-Myke, luftløse hjul, krever 0 vedlikehold og går aldri i stykker
-Sikker og solid!
-Hjulene kan låses og låses opp alt ettersom hvordan terrenget er
-Trekket er vann og skittavstøtende, men bruk regntrekk hvis det høljer!

Ulemper:
-Litt liten dypvogndel
-Dårlig plass til vognmposer
-Sportsvogndel passer kun til bybruk
-Ingen norske forhandlere gjør kjøp av tillegsutstyr og reparasjoner noe kinky. Heldigvis har vi aldri trengt noe av dette.
-Er høy, selv etter sammenslåing

 

Powered by JReviews