Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Spin
 

Super som siste vogn!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av mamman~til~lucas
June 05, 2011

Vis alle mine omtaler
 

Vi har hatt en heilsvart Brio Spin 2011 modell fra januar til juni i år. Desverre har den stått mer til pynt i gangen enn den har blitt brukt, da størstegutten går eller står på søskenbrett på lillebrors vogn. I løpet av de få gangene jeg fikk brukt den gjorde jeg meg opp en erfaring, og både jeg og størstegutten var forøyde. Brio Spin har virkelig fått opp øynene mine for hvor gode vogner Brio lager.

+ god trillekomfort på bare veier
+ helt super til shoppingvogn! svivelhjulene gjør den lett og trille, og den tar minimalt med plass i heisen, mellom butikkhyllene osv
+ romslig sittedel med god rygglengde
+ god plass til f.eks vinterpose under bumperbaren
+ god oppreist sittestilling, hvilestilling og nesten full liggestilling
+ justerbart fotbrett
+ liten sammenlagt (flat men lang)
+ festemekanisme som holder vognen sammen når den er sammenlagt

+- lett tilgjengelig men liten handlekurv

- opplevde at den bråstoppet når den møtte små hinder på veien
- må dras i stedet for å trilles i slaps
- i stedet for å trille oppå snøen når det var tettpakket snø, gravde svivelhjulene seg ned og gjorde det fryktelig tungt å trille
- lett for barnet og snike seg ut av selene
-

I tillegg til større handlekurv og bedre fremkomlighet på dårlig føre, er det flere ting jeg kunne ha ønsket meg på Spin. Knekkhåndtak i stedet for teleskophåndtak, avtagbar bumperbar og lunere kalesje for å nevne noe. Men med tanke på kategorien Spin faller inn under, en mellomting mellom trille og vogn, har den egentlig alt som kan forventes. I mine øyner er det en perfekt sistevogn på slutten av vognperioden, og jeg ser ikke bort i fra at vi kjøper Spin til lillebror når han blir større.

 

Powered by JReviews