Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

Mountain Buggy 2010 - Flott vogn, men løse knapper

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av juliecv.blogg.no
October 29, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: June 25, 2011

Dette er en flott vogn.

Jeg har lenge vært skeptisk til trehjulinger, men den var mer stabil enn jeg hadde trodd. Det at man kan åpne kalesjen fra toppen er supert, siden jeg kan se til barnet selv om det sitter vendt mot meg (samboeren min mente at jeg kunne klart meg med vinduet i kalesjen, men det blir ikke det samme synes jeg).

Det eneste jeg har å utsette på vognen er at to av knappene på vår har løsnet. Én knapp som holder sammen trekket og kalesjen på vognbaggen, og en som holder på plass sportsdelen til understellet (!). Siden vi fikk vognen i gave hadde vi verken garanti eller kvittering, så vi var nødt til å fikse det selv, men for den prisen hadde jeg ikke forventet at noe sånt skulle skje. Hvis vi ikke hadde klart å fikse knappen som holdt fast sittedelen kunne vognen kun ha blitt brukt med vognbaggen, i fare for at hele sportsdelen hadde falt av (kun to knapper holder den fast øverst på hver side).

Nå som knappeproblemet er fikset er jeg storfornøyd med vognen, og jeg håper for andre kjøperes skyld at vår vogn er et engangstilfelle.

P.s. Det står i de fleste produktbeskrivelser av vognen at sportsdelen kan legges NESTEN helt ned, men vår kan legges helt ned. Jeg kan ikke forstå at det skal være en slik forskjell på vognene, så antar at alle kan legges helt ned.

Added: Åh, som jeg savner min Urban Jungle. Solgte den til fordel for en enklere trille, men nå tror jeg at jeg blir nødt til å kjøpe en brukt Urban Jungle, for jeg savner den så.

 

Powered by JReviews