Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Y2K/2
 

super vogn

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av mami
June 10, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: June 10, 2010

Kjøpte vognen då vår datter var nesten to, og har derfor ikke erfaring med den for mindre barn.
Til vårt bruk var den helt topp!

---------------
**Pluss:**
---------------
- Bruksvennlig:
Lett å trille, både med tanke på vekt (veldig lett for en kombivogn) og å styre vognen.
Gode hjul gjør den stødig, og gir god framkommelighet både i by og i ulendt terreng.
Enkel å slå sammen, og tar relativt liten plass i bilen.

- Praktisk:
Håndtaket kan justeres i høyde slik at den passer deg.
Stor lomme på baksiden av kalesjen (romslig nok til å romme f.eks. bleie og tørkepapir) + god høyde til å ha ting under vognen.

- Romslig og behagelig for barnet:
Stor kalesje og full liggestilling: Trinnløs justering av rygg (lydløs og ukomplisert løsning), og høydejusterbart fotbrett. I motsetning til mange andre vogner har denne vognen lang nok liggedel til at den kan brukes ut vognperioden! (vi kjøpte denne etter å ha vært nødt til å slutte å bruke Mistral'en, som vår datter vokste ut av).
Med softbag (må kjøpes separat) kan den brukes helt fra barnet er nyfødt.

- Sikkerhet:
5-punkts seler og integrert veltebøyle i kalesjen.

---------------
**Minus:**
---------------
- Kanskje er det en ulempe for mindre barn at du ikke kan ha barnet vendt mot deg. (Skjønt titteluken er stor).

ps. hvis du sliter med at kalesjen glir lett ned bare det blåser litt: etterstramme skruene med en sånn umbrako-nøkkel; dette oppdaget nemlig jeg først etter lang tids bruk! ;)

 

Powered by JReviews