Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Mistral
 

kjempegod første vogn, men bare opp til ca 2 år

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av mami
June 10, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: June 11, 2010

Vi brukte Mistral som vår første vogn her i huset, og vi hadde beholdt den ut perioden (bare supplert med en lett reisetrille) om det ikke var for at vår datter vokste ut av den da hun nærmet seg 90 cm.
Vi hadde en 2005-modell, kjøpt brukt, og jeg må si at med all medfarten som vår allerede brukte vogn fikk, så har den utrolig god kvalitet! Opp og ned trapper, inn og ut av bil, på tog, buss og fly, i skauen.. denne var med oss overalt, og vi har ikke opplevd én skade/feil ved den!

Det meste positive og negative er allerede sagt av andre her, en viktig bemerkning:
Et par stk var misfonøyd med "slarkete" kalesje/at kalesjen faller lett ned, men merk at det er jo meningen at man skal etterstramme skruene ved behov (en på hver side, nede ved festet) med en umbrako-nøkkel!! Nøkkel nr. 5 eller nr 7, jeg husker ikke.

Mine to ulemper gjaldt den korte sitte-/liggelengden + tungvint å legge sammen (med mindre sistnvente er forbedret siden 2005-modellen---Vi måtte (1) ha den i riktig kjøreretning, (2) så løfte noen "haker" som holdt vognrammen samtidig som du (3) måtte tråkke ned en pedal.. jeg vente meg til det og syntes det var greit når det meste andre ved vogna er så genialt, men jeg håper dette er forenklet nå. (Eneste fordelen ved sammenleggingen var at du kan stole på at ingen barn ved et uhell ville slått sammen vogna, ha ha;)

 

Powered by JReviews