Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Cosmo
 

Super vogn!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av June
June 09, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Lette lenge etter en god sportsvogn der barnet kan sitte vendt mot meg. Denne holder absolutt mål! Setet tas enkelt av og kan monteres med eller mot kjøreretningen.

Fordeler:
Utrolig lett vogn. Smal, kjempeenkel å slå sammen og tar veldig liten plass når den er sammenslått. Veldig lettkjørt! Styres enkelt med en hånd og snur på en femøre! Svinghjulene foran kan låses. Et stort pluss på snøføre eller i terrenget! Kalesjen er stor og romslig og lager nesten ikke lyd. Det er kikkeluke i toppen på kalesjen. Setet kan reguleres i tre stillinger, helt flatt, ca 30 gr tilt og nesten helt rett. Er en liten spak på baksiden av setet som gjør reguleringen lett og lydløs. Lang rygg og fotstøtte, gjør at denne kan brukes leeenge. Vinkelen på håndtaket reguleres slik at det passer alle høyder og det kjennes veldig solid og helt uten slakk eller slark til tross for at en stadig tyngre stellebag henger på den. Håndtaket på tfk Joggster Tvist kjennes slarkete i forhold.

Ulemper: Kalesjen er litt åpen når setet er helt flatt. Anbefaler å kjøpe med solskjerm. Denne festes på kalesjen og skyves lett inn og ut, skygger godt og har spf 50. Hjulene har kulelager, hadde ønsket meg luftdekk på bakhjulene, men kjørekomforten er likevel svært god. Det er individuell fjæring på alle hjulene.

Tilbehør:
Regntrekk og vindtrekk følger med.

Er svært fornød med denne vogna! Veldig lett og smidig vogn og kommer i alle tenkelige farger. Liker spesielt designen på 2010- modellene!

 

Powered by JReviews